Gå til innhold

Ble dumpa, har ikke prata skikkelig etterpå

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Ble dumpa. Har ikke snakket skikkelig sammen siden bruddet skjedde, noen dager siden. Når bør jeg sende en melding å spørre om vi kan prate sammen? Vil gjerne få en oppklaring, svar på litt spørsmål og samtidig avklare at jeg ikke er ute etter å være uvenner. Det virker nemlig ut som han tror det.. Han har sletta alt av bilder på facebook og virker skikkelig sur ut. Selv om jeg ikke har gjort noe galt og det var faktisk han som dumpet meg. Har ikke hørt noe.. Bør jeg vente å snakke med han til det har gått litt tid og han har fått avstand? Bruddet skjedde ganske plutselig føler jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ble dumpa. Har ikke snakket skikkelig sammen siden bruddet skjedde, noen dager siden. Når bør jeg sende en melding å spørre om vi kan prate sammen? Vil gjerne få en oppklaring, svar på litt spørsmål og samtidig avklare at jeg ikke er ute etter å være uvenner. Det virker nemlig ut som han tror det.. Han har sletta alt av bilder på facebook og virker skikkelig sur ut. Selv om jeg ikke har gjort noe galt og det var faktisk han som dumpet meg. Har ikke hørt noe.. Bør jeg vente å snakke med han til det har gått litt tid og han har fått avstand? Bruddet skjedde ganske plutselig føler jeg

Alle kvinner som er blitt dumpa, bør sette opp en liste over alle ex'ens dårligste sider og etterpå prise seg lykkelige for at de slapp unna.

AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke den greia om å prate sammen etter det er slutt. hva er galt md at han sletter bilder fra facebook? det er jo bare fornuftig. jeg hadde ikke giddet å ha bilder av alle eksene mine på facebook.

du er dumpa ,la han være. og kom deg videre i livet.

Anonymous poster hash: 766fc...dc4
Gjest Persille
Skrevet

TS her. Han har lagt opp til at vi skal være uvenner. Hadde vært bedre om vi hadde snakket sammen om en liten stund for å legge alt av "harde følelser" bak oss.. Slik at det ikke skal bli akward om vi treffes. Vi har vært sammen i 7 år..

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en forsvarsmekanisme han har. Om han gjør deg til en, og ser på deg som en, uvenn, klarer han kanskje å komme seg lettere over deg og videre. Han har på seg skylapper nå og ønsker ikke å forandre på "situasjonen" slik jeg tolker det.

Men så kan det og tenkes at han vil være uvenner gjerne, fordi han egentlig føler han har sviket deg fullstendig, og klarer ikke å se deg i øyene skikkelig en gang uten underliggende men dyptgående anger som er helt overbevist om hva som egentlig skjedde, men han klarer ikke å ta det inn over seg. Så skylapper og det enkleste (som ofte er det beste) - vil være uvenner.

Sletting av spor på facebook dog trenger ikke å ha noen stor sammenheng. Det kunne ha skjedd uansett.

Anonymous poster hash: b09aa...c70
AnonymBruker
Skrevet

Og det er nok bedre å snakke sammen etter at det har gått en stund.

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan være en forsvarsmekanisme han har. Om han gjør deg til en, og ser på deg som en, uvenn, klarer han kanskje å komme seg lettere over deg og videre. Han har på seg skylapper nå og ønsker ikke å forandre på "situasjonen" slik jeg tolker det.

Men så kan det og tenkes at han vil være uvenner gjerne, fordi han egentlig føler han har sviket deg fullstendig, og klarer ikke å se deg i øyene skikkelig en gang uten underliggende men dyptgående anger som er helt overbevist om hva som egentlig skjedde, men han klarer ikke å ta det inn over seg. Så skylapper og det enkleste (som ofte er det beste) - vil være uvenner.

Sletting av spor på facebook dog trenger ikke å ha noen stor sammenheng. Det kunne ha skjedd uansett.

Takk for svar :) gode ord. Vil han noengang se dette da?? (tenker på ditt andre avsnitt om at han ikke klarer å se meg i øynene fordi han vet at han har skuffet meg og tar da på seg skylapper og er i forsvarsposisjon)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) gode ord. Vil han noengang se dette da?? (tenker på ditt andre avsnitt om at han ikke klarer å se meg i øynene fordi han vet at han har skuffet meg og tar da på seg skylapper og er i forsvarsposisjon)

Ja, han vil nok en gang se dette. Når er det ingen som kan vite, men en vakker dag, som kanskje ikke blir så vakker.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det være at han har møtt ei annen? Siden det skjedde så plutselig, og du sitter med mange spørsmål?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det være at han har møtt ei annen? Siden det skjedde så plutselig, og du sitter med mange spørsmål?

Gjest Elissima
Skrevet

Menn er feige svin. Han har garantert møtt en annen, samme dritten skjedde meg. Menn klarer jo ikke være single. Forbruk av jenter akkurat som det var søppel. Fysjameg. Hadde ikke gidda prøve å fått han i tale en gang, han viser ingen respekt for deg. Trist ja, men nå har du sett hvordan han er! Verdt å bruke tiden på? Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...