AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #21 Skrevet 6. september 2017 7 timer siden, Sirah skrev: Du vet at du har søkt opp en tråd som er 13 år gammel.......? Er den mindre relevant i dag? Anonymkode: 4a0dc...3b9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. september 2017 #22 Skrevet 6. september 2017 (endret) 8 timer siden, Atdetgårann skrev: Jeg blir helt målløs, over hvor lite folk vet og skjønner... Vi frisører utfører håndtverk. Du vet at pensjons alderen på frisører er 28 år? Og det fordi det er et fryktelig tungt yrke. Vi står i 8 timer hver dag, og annenhver helg med armene høyt, for å gi deg det beste. Vi sliter ut kroppene våre for å gjøre deg fornøyd. Det er da vel for faen ikke utdanningen du betaler for hrr eller? Det er vel resultatet ? Jeg jobber på kunn provisjon, å der trekkes moms i tillegg. På 100% stilling tjener jeg omlag 16000,- på en god mnd.. en dårlig måned rundt, 10 lapper. Så neste gang du krenker et yrke du ikke har peiling på, tenk litt lenger enn nesa di rekker.. d er ikke bare å klippe å farge, det ligger mye kunnskap bak, vinkler, formler, blandeforhold, grader, osvosv.. dette er noe man ikke bare lærer på en to tre.. jeg kjenner jeg er ordentlig forbanna av å lese innleggey ditt å alle kommentarene til alle uvitende folkene her.. er det mulig? Å forresten, jeg tar 1200 for striper av ettervekst pluss 370 for korrigering og 570 for klipp regn ut sjæl hvor mye som går til hva her med.den lønna jeg akkurat oppga.. vi leker ikke butikk Du valgte det selv, så du har da ikke rett til å klage. Skift yrke om det er så ille. For meg virker det som de fleste frisører har lært det på 1-2-3, jeg har aldri vært fornøyd. Det er blodpris for en ting man kan gjøre selv med en saks til 50, en amatør og farge til 130. Tråden er fra 2004, er en del år siden det. Endret 6. september 2017 av Evilposelos 2
Sirah Skrevet 6. september 2017 #23 Skrevet 6. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den mindre relevant i dag? Anonymkode: 4a0dc...3b9 Du får neppe noe svar fra TS eller de andre som har kommentert det hun som dro den opp reagerte på etter 13 år og det er vel litt av poenget?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #24 Skrevet 6. september 2017 Så billig det var å gå til frisør i 2004! 800 kroner! Nå i 2017 kommer man ikke under 2000 for striping/etterstriping, i allefall her i byen... Anonymkode: 760fe...bea 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #25 Skrevet 6. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så billig det var å gå til frisør i 2004! 800 kroner! Nå i 2017 kommer man ikke under 2000 for striping/etterstriping, i allefall her i byen... Anonymkode: 760fe...bea Lønningene var betydigel lavere i 2004, så det er ikke sikker det var så fryktelig mye billigere Anonymkode: 58075...826
Atdetgårann Skrevet 6. september 2017 #26 Skrevet 6. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den mindre relevant i dag? Anonymkode: 4a0dc...3b9 Jepp:) men ble så forbanna da jeg.leste det så klarte ikke la vær å si det jeg mente. Yrkesstoltheten slo litt for hardt inn
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #27 Skrevet 6. september 2017 Dessverre er mange frisører elendige i yrket sitt. Jeg aner ikke hvor mange frisører jeg har vært hos, ikke en har klart å klippe meg sånn at det kler meg og håret mitt. Virker som om frisører tror en klipp fungerer på alle. Vet ikke om dere lærer om forskjellige hårtyper, men ikke alle har nordisk hår. Og betale over 1000 kr for en dårlig klipp er ikke morsomt. Anonymkode: dfdce...1f3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #28 Skrevet 6. september 2017 Uansett hvor bra klippen er, er 500kr.+ for mye for maks 10 minutter. Da snakker jeg fra jeg blir hentet til stolen til jeg reiser meg Anonymkode: 964ee...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå