AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg er gravid. 11+3 og 19 år gammel. Min mor og hennes familie vet om dette, men min far vet ikke noenting. Hvorfor? Enkel grunn. Jeg tror ikke jeg vil få så mye støtte og jeg er redd hva han vil si fordi jeg har mye respekt for han egentlig. Samtidig som jeg er veldig redd for å miste etter at jeg har lest så mye skrekkhistorier rundt dette... Hva hadde DU gjort? Ville du fortalt det nå eller ventet? Jeg har tenkt på at jeg kan vente til uke 18 på ordinær UL kanskje.... Isåfall hvordan ville du fortalt det? Anonymous poster hash: 548f8...cb3
Gjest Kv84 Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Om du forteller han det, viser du at du er voksen og står for at du skal ha barn og så kan du jo ikke gjemme bort ungen når den er født. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Selvfølgelig vil jeg fortelle han det. Litt fordi jeg vet hvor såret han vil bli om han hører det fra noen andre enn meg også. Samtidig som jeg ikke vet om jeg bør vente til ordinær UL eller ikke? Med tanke på risikoen for å miste. Anonymous poster hash: 548f8...cb3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Hvorfor tror du at du ikke kommer til å få støtte? Pga alder? Eller barnefaren?Anonymous poster hash: a2ae1...b75
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Han liker min samboer som er barnefaren veldig godt, men er redd at om jeg mister vil jeg ikke få stor støtte fra han. Jeg fortalte min mor og de om det ettersom jeg vet de alltid er veldig støttende.. Anonymous poster hash: 548f8...cb3
Teriyaki Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Du er 11+3 uker, så sjansen for å miste er veldig liten nå. Hva med å vente til du er 13-14 uker da, så er du mer sikker på at det går bra? Tenker i alle fall at uke 18 er litt lenge å vente med å fortelle det, at han kan få følelsen av at du har valgt å holde det fra han fordi du ikke har turt å si det. Men det er jo opp til deg om du vil fortelle nå snart eller vente enda lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå