Gå til innhold

Til damene/jentene her inne: Har dere en bestevenninne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har dere en bestevenninne? Hvor traff dere hverandre for første gang? Var det via fellesvenner eller på skolen, på jobb, en fest eller annet? :)

Er ei ung dame selv i starten av tjue - årene og ønsker meg veldig ei bestevenninne, men ikke lett å finne, synes jeg... Og jeg vil ikke ha hvem som helst heller.. Skal jo tilbringe masse tid sammen, blir kjempe glad i henne, blir veldig godt kjent med henne og motsatt osv så det er ikke verdt å ta hvem som helst, må velge med omhu :)

Ønsker meg ei bestevenninne som forstår meg, støtter, pratsom men samtidig flink til å lytte, ei som er snill, kjærlig og liker å finne på forskjellige ting.

Og jeg vil prøve å glede og støtte henne på mange muligheter.

Har selvsagt full forståelse for at det ikke er som i barnehagen og barneskolen hvor man går bort og sier ''Skal vi være bestevenner?'' vet jo helt klart at det tar tid... :)

Anonymous poster hash: 37926...aa2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er barndomsvenninne fra skolen. Tror det er mye mer krevende å finne bestevenninner i voksen alder siden man gjerne begynner å etablere seg og er opptatt med barn. Når barna flytter ut er det gjerne lettere igjen.

Anonymous poster hash: 8070f...6cd
  • Liker 1
Skrevet

er så heldig å ha ei tvillingsøster, som er min bestebestevenninne!

Gjest Danone
Skrevet

Har en bestevenninne ja, har vært det siden barnehagen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en - helt til jeg fikk vite at hun hadde knullet mannen min i flere år.

Nå har jeg mange venninner, men ingen bestevenninner.

Anonymous poster hash: ef93f...4f8
Skrevet

Nei, jeg er faktisk så heldig at jeg har flere (3-4 stykker). Om det teknisk sett kan kalles bestevenninner, vet jeg ikke, for vi bor på forskjellige plasser i landet, men vi har i allfall fulgt hverandres liv i tykt og tynt siden vi møttes i studietida for 25 år siden, og vi holder god kontakt enda. Vi har i alle år vært gode til å stille opp for hverandre når den ene eller den andre har gjennomgått en eller annen form for livskrise, og vi passer på å møtes jevnlig for å holde vennskapet ved like. 1 minutt etter vi har møttes igjen, er det som om vi så hverandre for bare noen dager siden.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Tja, jeg synes dette med "besteveninne" er et litt sånn barneskolebegrep, men jeg har en veldig god veninne som jeg har kjent siden vi begge var 5-6 år. Har også ei fra vgs og ei på universitetet jeg går på nå som jeg kan snakke om absolutt alt med og som jeg har utrolig god kjemi med. De er alle tre totalt forskjellige jenter, men felles for dem alle er at jeg alltid vil stille opp etter beste evne hvis de trenger meg, og jeg stoler mer på dem enn på noen andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er 21 år og jeg ble kjent med henne i 3.-4.klasse på skolen. :) Vi "mistet" kontakten 1-2 år når jeg flyttet, men så fant vi tilbake til hverandre igjen, det var bra. Vi sier ofte til hverandre hvor glad vi er for at vi har hverandre og at vi alltid kommer til å være bestevenner. Nå bor hun langt unna meg og vi får ikke møtt hverandre og sett hverandre så ofte, men det er veldig godt å vite at hun alltid er der. :)

Det er vanskeligere å finne bestevenner når man blir eldre, ja. Men er vel noen i samme båt som deg som det klaffer med. :)

Anonymous poster hash: 68ed5...801
Skrevet

Har to, ei som jeg har kjent siden barneskolen og ei som jeg har kjent siden videregående. Tror det er vanskelig å gå ut med mål om å finne ei bestevenninne. Sånt skjer liksom litt tilfeldig, og er vanskelig å styre.

Skrevet

Er 20 selv å har ikke ei bestevenninne. Mange gode venner har jeg jo, men ikke ei spesiell ei.

Skrevet

Ja, jeg har 4 venninner som jeg ser på som mine beste! Det som er synd er at kun to av de bor i samme by, og snart flytter den aller beste av de også. Det er trist. Men sånn er det når man er voksen, man flytter rundt og studerer. Men vi har selvfølgelig veldig god kontakt og prater jevnlig og besøker hverandre. Ellers har jeg også mange gode venninner som jeg har et veldig godt forhold til, som jeg faktisk er oftere med enn mine beste venner. Har også en bestekompis.

Jeg har møtt de fleste gjennom skole, ungdomskole og vgs og en av de er barndomsvenninne som jeg har kjent siden jeg var 1-2 år, hun bor i utlandet. Ellers har jeg møtt de gjennom fritidsinteresser osv.

Skrevet

Møtte bestevenninna mi i 4. klasse, siden har vi hengt sammen. Er 27 nå. Vi har hatt noen "pauser" hvor vi ikke har snakket sammen (ikke krangling eller drama - det har bare blitt sånn), men når vi møtes igjen er det som om vi så hverandre sist dagen før.

Nå har jeg flyttet, så vi sees derfor ikke så ofte lengre, og jeg ønsker meg en god venninne her jeg bor nå, men jeg synes det er vanskelig..

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har flere venninner jeg kan fortelle absolutt alt til :)

Sirkulerer litt på hvem som er nærmest, kommer helt an på livssituasjon, bosted, opplevelser etc.

Men jeg har 6 venninner jeg omtaler som bestevenninner, har vært venn med de i alt fra 23 - 4 år :)

4 av dem er i samme vennegjeng.

AnonymBruker
Skrevet

Har ei bestevenninne jeg har hatt siden barnehagen.

Har ei jeg møtte på ungdomsskolen.

Har en jeg ble kjent med på videregående.

Blir spennende å se om jeg får fler når jeg begynner med studier:)

Anonymous poster hash: f747c...764
Skrevet

Har en jeg ble kjent med på vg1. Flott jente og vi klaffet med en gang. Jeg har flere gode venner, men kun denne jenta jeg ringer om det er noe og som jeg deler alt med. Så gjør hun det samme med meg, det som er så flott:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en som er den ultimate bestevenninne, vi har kjent hverandre i fire år, møttes via en felles venninne. Og så har jeg en som også er fryktelig nær, men det er allikevel en liten sperre for å fortelle hverandre alt. Hun er nok bittelitt mere privat enn hun andre :)

Anonymous poster hash: 88b97...16d
Skrevet

Ja, jeg har ei bestevenninne, og vi har kjent hverandre siden jeg var 3 år og hun var 5 år. Vi vokste opp sammen og er den dag i dag svært nære hverandre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har flere venner, men disse treffer jeg kun når det feks. er fest eller vi et par ganger i året treffes for å spise. Finner av og til på andre ting utenom også. Men disse venne vil jeg ikke dele alt med, da jeg ikke står de "så" nær. Men har nylig fått meg en bestevenninne. Ble kjent med henne på ungdomsskolen og ble enda bede kjent da vi begynte på samme vgs. Klaffet med en gang :) Deler alt med hverandre. Men tok fint før jeg fant den "rette" bestevenninnen. En venninne vil man jo helst ha livet ut :)

Skrevet

Har ei som jeg anser som bestevenninne ja, har kjent hverandre fra vi var babyer faktisk. Kan alltid ringes og kan dele alt med hverandre. Og selv om vi har bodd på hver vår kant av landet de siste fire årene så er ikke vennskapet svekket av den grunn.

Har også andre nære venninner, spesielt ei, som egentlig også blir ei slags bestevenninne. Hun ser jeg mye oftere, bor faktisk sammen, og kan også snakke om absolutt alt. Vi er litt mer like som personer, har kjent hverandre i fire år.

Skrevet

Jeg har ei jeg anser som min beste venninne. Hun kjenner alle sider ved meg, og jg ved henne. Vi ble først kjent i forbindelse med studier da vi var rundt 20. Vennskapet har bare blitt sterkere og sterkere, og det til tross for at vi sjelden har bodd på samme sted i landet. Vi ler, er fortrolige mot hverandre, kødder med hverandre, krangler, og slapper av :)

Ei annen kjenner jeg fra vgs, og vi har også et veldig nært og godt vennskap, vi mistet hverandre i noen år da vi gled fra hverandre, men vi har klart å finne veien tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...