Gjest TinaT Skrevet 9. juni 2013 #41 Skrevet 9. juni 2013 Syntes både hun og kjolen var nydelig - hun var bare litt uheldig med vinden. Tydeligvis så har hun trent masse etter at hun ble mor - skikkelig veltrent var hun blitt. På bildet var hun på vei til fest - og man bruker gjerne litt mer sminke på fest enn i et kongelig bryllup - det ser man tydelig på bildet fra selve bryllupet hvor hun var langt mer tonet ned. Slutt å kritisere alle på den måten - det er jo helt horribelt å lese hva dere får dere til å skrive. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #42 Skrevet 9. juni 2013 Syntes både hun og kjolen var nydelig - hun var bare litt uheldig med vinden. Tydeligvis så har hun trent masse etter at hun ble mor - skikkelig veltrent var hun blitt. På bildet var hun på vei til fest - og man bruker gjerne litt mer sminke på fest enn i et kongelig bryllup - det ser man tydelig på bildet fra selve bryllupet hvor hun var langt mer tonet ned. Slutt å kritisere alle på den måten - det er jo helt horribelt å lese hva dere får dere til å skrive. Jeg visste ikke at hun har fått unge. Anonymous poster hash: b7097...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #43 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har alltid drømt om å se bedre ut enn Celina Midelfart... Endelig gjør jeg det!!! Anonymous poster hash: babb2...ebd 1
Gjest Badabing Skrevet 10. juni 2013 #44 Skrevet 10. juni 2013 Seriøst? Jeg synes hun så smashing ut! Fredriksen-datteren var derimot..mer uheldig. 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #45 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har alltid drømt om å se bedre ut enn Celina Midelfart... Endelig gjør jeg det!!! Anonymous poster hash: babb2...ebd Ja, det gjør du helt sikkert Anonymous poster hash: 7ca9d...aad 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #46 Skrevet 12. juni 2013 Jeg kjenner ikke igjen dama, ansiktet hennes altså. Hverken på bildet før bryllupet og selve bryllupet. Jeg har studert ansiktet hennes, men klarer ikke å kjenne henne igjen. Det er det merkeligste jeg har sett. Kunne nesten veddet ungene mine på at det ikke var henne. Kroppen hennes er flott, men måten hun står på var ikke så bra. Hun så veldig maskulin ut i den posituren. Anonymous poster hash: 02c45...7ae 1
muffin26 Skrevet 15. juni 2013 #47 Skrevet 15. juni 2013 Flott kropp? Se på knærne jeg får angst av det der. Altfor mye muskler også. 1
loffen Skrevet 15. juni 2013 #48 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Skjønner ikke hva som er så fælt med muskler? Her inne er det rene skjellsordet jo! Det er da bare flott å være sterk vel, er det så pent å se ut som en pudding? ... Endret 15. juni 2013 av loffen 2
muffin26 Skrevet 15. juni 2013 #49 Skrevet 15. juni 2013 Skjønner ikke hva som er så fælt med muskler? Her inne er det rene skjellsordet jo! Det er da bare flott å være sterk vel, er det så pent å se ut som en pudding? ...Når de er så markerte så ser det så mannelig ut. Hva skjer egentlig med de knærne flere kjendis damer har slike.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #50 Skrevet 15. juni 2013 Nydelig dame syns jeg, og fin kjole, selv om jeg syns den splitten på kjolen var litt drøy. Anonymous poster hash: 9752c...e89
loffen Skrevet 15. juni 2013 #51 Skrevet 15. juni 2013 Markerte? Å ok, så man kan ha muskler, bare de ikke vises? For da ser man ut som en mann? 1
Gjest TinaT Skrevet 16. juni 2013 #52 Skrevet 16. juni 2013 Flott kropp? Se på knærne jeg får angst av det der. Altfor mye muskler også. Ærlig talt - skjerp deg - du får angst av en vakker og veltrent dame?
muffin26 Skrevet 16. juni 2013 #53 Skrevet 16. juni 2013 Ærlig talt - skjerp deg - du får angst av en vakker og veltrent dame? nei ikke av henne,men knærne hennes.
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2013 #54 Skrevet 16. juni 2013 Jeg synes hun har en fantastisk kropp!! Tenk at hun er 40! Hun ser bedre ut enn de fleste 20-åringer. Litt uheldig med for kraftig sminke midt i sollyset. Men etter min mening en nydelig dame :-) Jeg er 40 og ville drept for den kroppen. Den har hun jobbet MYE for! Men hun ser veldig annerledes ut, både i ansiktet og kroppen. Hun pleide å være slank og klassisk sminket........
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #55 Skrevet 16. juni 2013 Hun er styrrik og kan velge de behandlingene hun vil. Hun kan få behandling for slapp hud, cellulitter, fylle opp med restylane og botox. Dette her er ikke all natural, de fleste jukser i dag med utseende. Ikke mange er naturlig vakre. Anonymous poster hash: 4419f...f23
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 16. juni 2013 #56 Skrevet 16. juni 2013 Det jeg synes er så merkelig med Celina Midelfart er det tørre håret hennes. Uansett hvor mye hårteknikerne doller med håret hennes ser det ut til å beholde sin tørre sprøhet. Hun har penger nok til å fikse håret, og hvis håret hennes tilsynelatende ikke tåler å bli bleket - hvorfor fortsetter hun da blekingen?? Jeg har feks skjørt hår og hvis jeg bleker det BER jeg om trøbbel. Nei, tror Celina hadde vunnet langt mer på å minimere blekeforbruket.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 16. juni 2013 #57 Skrevet 16. juni 2013 Bare se på Mette-Marit, håret hennes er kraftig bleket, den store forskjellen er at hun har ypperlig hårkvalitet, og en frisør som vet hva h*n driver med til enhver tid.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #58 Skrevet 16. juni 2013 Hun kunne fint tonet den del ihjelbleika håret ja. Er ikke det litt ut? Anonymous poster hash: 4419f...f23 1
Samaysa Skrevet 16. juni 2013 #59 Skrevet 16. juni 2013 Hun kunne fint tonet den del ihjelbleika håret ja. Er ikke det litt ut? Anonymous poster hash: 4419f...f23 Jo, jeg trodde det. De fleste ser langt bedre ut med litt mørkere hår når de blir eldre. Dette gjelder Mette-Marit også.
Djungelvrål Skrevet 16. juni 2013 #60 Skrevet 16. juni 2013 Hun kunne fint tonet den del ihjelbleika håret ja. Er ikke det litt ut? Anonymous poster hash: 4419f...f23 Nei det er jo superhot! Spesielt når de tilsetter gråskjær i det. Lekkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå