Gjest occupation Skrevet 8. juni 2013 #21 Skrevet 8. juni 2013 Jeg synes hun har en fantastisk kropp!! Tenk at hun er 40! Hun ser bedre ut enn de fleste 20-åringer. Litt uheldig med for kraftig sminke midt i sollyset. Men etter min mening en nydelig dame :-)
B2B Skrevet 8. juni 2013 #22 Skrevet 8. juni 2013 Likte ikke kjolen, svart/hvit komboen er harry. Og sminken er for hard. Men for en helt fantastisk kropp hun har! Hun ser helt fantastisk ut.
Gjest Naria Skrevet 8. juni 2013 #23 Skrevet 8. juni 2013 Grusom sminke og kjolen var skikkelig tacky, ellers synes jeg hun ser flott ut.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #24 Skrevet 8. juni 2013 Vinden ødela antrekket en del, gjorde at splitten ble avslørt og kjolen ble for.....<br /><br />Det som ødela antekket var det svarte "beltet" på kjolen. Alt for hardt og i tillegg er det skeivt. Blir helt svimmel.<br /><br />Celina Midelfart er jo virkelig en nydelig dame og jeg forstår ikke hvorfor hun måtte sminke seg så hardt. Sikkert for å ta igjen den harde kontrasten i beltet. Pent var det i alle fall ikke.<br /><br />Anonymous poster hash: 7aae4...3de
Gjest Snyltefluen Skrevet 8. juni 2013 #25 Skrevet 8. juni 2013 Litt upassende kjole for anledningen og litt vel mye øyesminke, men bortsett fra det ser hun jo fantastisk ut.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 8. juni 2013 #26 Skrevet 8. juni 2013 Etter å ha sett på bildet et par ganger slo det meg at hun har en ukledelig self tan-farge, veldig gul i fargen. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2013 #27 Skrevet 8. juni 2013 Celina lignet seg selv før hun hadde stylet seg opp. Etter make-up så hun helt annerledes ut...Men for en deilig kropp, wow
loffen Skrevet 8. juni 2013 #28 Skrevet 8. juni 2013 Fantastisk kropp, kjolen ikke så fantastisk synes jeg. VG gir henne treningkast 6, mens Märtha får bare 2 for denne, som de syntes var for iøenfallende, og grell i fargen.. Jeg liker den bedre. Bilde fra VG- http://minmote.no/2013/06/glitret-for-madde-og-chris-minmote-sonias-dom-over-festgjestene-for-prinsessebryllupet/ 5
Samaysa Skrevet 8. juni 2013 #29 Skrevet 8. juni 2013 Hun kan i alle fall trøste seg med at Kathrine Fredriksen så enda verre ut 13
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #30 Skrevet 8. juni 2013 Ta en kjendiskvinne, si at hun ser forferdelig ut, og du har en sikker suksesstråd på kg... Anonymous poster hash: 7c6b3...740 3
Gjest Katten. Skrevet 8. juni 2013 #31 Skrevet 8. juni 2013 Synes denne tråden vekker brekningsrefleksen innen dobbeltmoral. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #33 Skrevet 8. juni 2013 Hun kan i alle fall trøste seg med at Kathrine Fredriksen så enda verre ut Offf, alltid syntes at hun her virker så skummel og... Lite sympatisk. Anonymous poster hash: 981dd...40d 2
Samaysa Skrevet 8. juni 2013 #34 Skrevet 8. juni 2013 (endret) Offf, alltid syntes at hun her virker så skummel og... Lite sympatisk. Anonymous poster hash: 981dd...40d Jeg regner med at det er inngrepene og innsprøytingene hun har hatt i ansiktet som gjør det. Jeg synes både hun og Midelfart hadde alt for hard sminke for en slik anledning. Endret 8. juni 2013 av Samaysa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #35 Skrevet 8. juni 2013 Celina så like nydelig ut som alltidet par dager før dette bildet ble tatt, så det er nok bare en kombinasjon av sminke, hår, klær, uheldig vinkel og lys.Anonymous poster hash: 96b71...2f8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #36 Skrevet 8. juni 2013 Iiiiik!! La plutselig merke til at Celina går truseløs under kjolen, og at den blåste opp akkurat nok til at man ser sprekken når man ser nøye etter... Huff da, upassende!Anonymous poster hash: 96b71...2f8 1
Charlie. Skrevet 8. juni 2013 #37 Skrevet 8. juni 2013 Hun er en forretningskvinne, ikke en victorias secret modell. Dessuten er hun 40. Jeg synes at folk skal slutte å hate, og henge seg mindre opp i hvordan folk ser ut. Forretningskvinne? Arving tror jeg vi kaller det. Mannen hennes derimot, han er en dyktig forretningsmann.
Zess Skrevet 8. juni 2013 #38 Skrevet 8. juni 2013 Anmeldelsen av dagens kjole i Dagbladet var mer positiv: "Jeg lurer på om ikke hun har tatt til seg det jeg skrev om henne i går og gått for et mer royalt kjolevalg." Jada, Celina satte seg sikkert ned og gikk gjennom en dyp selvrefleksjon etter Dagbladets kritikk i går, så innså hun sitt feilsteg og kastet seg på telefonen for å få en helt ny kjole ekspressendt til Stockholm, akkurat i tide til at hun kunne se mer royal ut i dag. "Puh", tenker hun sikkert nå, "hvor hadde jeg vært uten Dagbladets anmelder?" 10
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #39 Skrevet 8. juni 2013 Flott kjole på Celina i dag. Anonymous poster hash: 7c6b3...740
Nicky B Skrevet 9. juni 2013 #40 Skrevet 9. juni 2013 Jeg og mannen reagerte også på at hun har endret utseende så mye. Nå ser hun ut som en dame som minner om Celina Midelfart og det er jo stusslig. Men for all del, dama har en flott kropp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå