Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest occupation
Skrevet

Jeg synes hun har en fantastisk kropp!! Tenk at hun er 40! Hun ser bedre ut enn de fleste 20-åringer. Litt uheldig med for kraftig sminke midt i sollyset. Men etter min mening en nydelig dame :-)

Skrevet

Likte ikke kjolen, svart/hvit komboen er harry. Og sminken er for hard.

Men for en helt fantastisk kropp hun har! Hun ser helt fantastisk ut.

Gjest Naria
Skrevet

Grusom sminke og kjolen var skikkelig tacky, ellers synes jeg hun ser flott ut.

AnonymBruker
Skrevet

Vinden ødela antrekket en del, gjorde at splitten ble avslørt og kjolen ble for.....<br /><br />Det som ødela antekket var det svarte "beltet" på kjolen. Alt for hardt og i tillegg er det skeivt. Blir helt svimmel.<br /><br />Celina Midelfart er jo virkelig en nydelig dame og jeg forstår ikke hvorfor hun måtte sminke seg så hardt. Sikkert for å ta igjen den harde kontrasten i beltet. Pent var det i alle fall ikke.<br /><br />

Anonymous poster hash: 7aae4...3de

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Litt upassende kjole for anledningen og litt vel mye øyesminke, men bortsett fra det ser hun jo fantastisk ut.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Etter å ha sett på bildet et par ganger slo det meg at hun har en ukledelig self tan-farge, veldig gul i fargen.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Celina lignet seg selv før hun hadde stylet seg opp. Etter make-up så hun helt annerledes ut...Men for en deilig kropp, wow :wow:

Skrevet

Hun kan i alle fall trøste seg med at Kathrine Fredriksen så enda verre ut :fnise:

kathrine.jpg

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ta en kjendiskvinne, si at hun ser forferdelig ut, og du har en sikker suksesstråd på kg...

Anonymous poster hash: 7c6b3...740
  • Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Synes denne tråden vekker brekningsrefleksen innen dobbeltmoral.

• Liker 1
Skrevet

Kathrine Fredriksen ja! Lækkert. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan i alle fall trøste seg med at Kathrine Fredriksen så enda verre ut :fnise:

kathrine.jpg

Offf, alltid syntes at hun her virker så skummel og... Lite sympatisk.

Anonymous poster hash: 981dd...40d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Offf, alltid syntes at hun her virker så skummel og... Lite sympatisk.

Anonymous poster hash: 981dd...40d

Jeg regner med at det er inngrepene og innsprøytingene hun har hatt i ansiktet som gjør det.

Jeg synes både hun og Midelfart hadde alt for hard sminke for en slik anledning.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Celina så like nydelig ut som alltidet par dager før dette bildet ble tatt, så det er nok bare en kombinasjon av sminke, hår, klær, uheldig vinkel og lys.

Anonymous poster hash: 96b71...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Iiiiik!! La plutselig merke til at Celina går truseløs under kjolen, og at den blåste opp akkurat nok til at man ser sprekken når man ser nøye etter... Huff da, upassende!

Anonymous poster hash: 96b71...2f8

• Liker 1
Skrevet

Hun er en forretningskvinne, ikke en victorias secret modell. Dessuten er hun 40. Jeg synes at folk skal slutte å hate, og henge seg mindre opp i hvordan folk ser ut.

Forretningskvinne?

Arving tror jeg vi kaller det.

Mannen hennes derimot, han er en dyktig forretningsmann.

Skrevet

Anmeldelsen av dagens kjole i Dagbladet var mer positiv: "Jeg lurer på om ikke hun har tatt til seg det jeg skrev om henne i går og gått for et mer royalt kjolevalg."

Jada, Celina satte seg sikkert ned og gikk gjennom en dyp selvrefleksjon etter Dagbladets kritikk i går, så innså hun sitt feilsteg og kastet seg på telefonen for å få en helt ny kjole ekspressendt til Stockholm, akkurat i tide til at hun kunne se mer royal ut i dag. "Puh", tenker hun sikkert nå, "hvor hadde jeg vært uten Dagbladets anmelder?"

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Flott kjole på Celina i dag.

Anonymous poster hash: 7c6b3...740
Skrevet

Jeg og mannen reagerte også på at hun har endret utseende så mye. Nå ser hun ut som en dame som minner om Celina Midelfart og det er jo stusslig. Men for all del, dama har en flott kropp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...