AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Har nettopp kommet hjem fra syden, så er nokså brun! I morgen skal jeg på en fest der en gutt jeg er interessert i også skal være, så vil jo helst se ut som meg selv på mitt beste! Jeg har en tendens til å ende opp med å sminke meg på samme måte alltid, men noe jeg ikke tror blir så fint når jeg er såpass brun som jeg er. Vil liksom prøve noe "nytt" som ikke er en vanesak for meg, vil se sommerlig og fresh ut! Har veldig mye forskjellig sminke, masse øyenskygger (bla. urban decay naked pallettene, paletter fra too faced, og masse annet som jeg har kjøpt etter å ha blitt frelst på youtube ) Det samme gjelder blush, eyelinere, leppestifter osv.. så har vel det meste i fargeskalaene. Jeg er 19 år, har langt mørkt hår og brune øyne. Får av og til høre at der ser ut som jeg er spansk. Noen som har noen ideer hvordan jeg kan fremheve fargen jeg har fått? Og hvordan du ville sminket deg om du var meg? Anonymous poster hash: 75610...554
challenger Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Når du er såpass solbrun er det aller fineste å bruke nøytral og lite sminke. Man ser såpass fresh ut med brun glød at du trenger ikke så mye annet enn litt mascara, eyeliner(om du bruker det) og et lite "dryss" solpudder. Du sier du har brune øyne og det er jo som sminke i seg selv!
MarianneHaa Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Jeg ville gått for en lett foundation eller bb-cream, solpudder over kinnbena og evt. en ferskenferget blush. Et tynt lag med glitrende gulløyenskygge og en litt tykk eyeliner på øverste vippekant, gjerne litt vinget. Også maskara og bare en vanlig leppomade. Om du vil ha en mer "eksotisk" look ville jeg droppet maskara og eyeliner på de nederste vippene! Ellers så kan du jo bare kjøre på med et lag maskara og en sterk rosa leppestift? Sølv er også nydelig til solbrun hud, men ikke for sterkt! Syntes også det er fint med en glødende highlighter på kinnbena når du er brun! Ikke bruk for mye foundation og pudder, da det lett kan se litt mye ut når du er solbrun. Kommer til å følge denne tråden selv, for utseendet ditt virker ganske likt mitt, og trenger inspirasjon selv!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Takk for svar dere! Må begynne å stelle meg om en times tid, og har enda ikke peiling på hva jeg skal gå for. Kanskje gull på lokket, og en lysebrun matt i globalen? Anonymous poster hash: 75610...554
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Takk for svar dere! Må begynne å stelle meg om en times tid, og har enda ikke peiling på hva jeg skal gå for. Kanskje gull på lokket, og en lysebrun matt i globalen? Anonymous poster hash: 75610...554 Det høres jo fint ut, men jeg ville ha brukt minst mulig, faktisk. Jeg pleier å bruke VELDIG lite sminke når jeg er solbrun, for det blir gjerne litt "mye" med brunfargen. Anonymous poster hash: e7cd7...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå