Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg veit jeg har gjort noe jeg ikke skulle gjort, men nå er det gjort og det er ikke derfor jeg skriver her...

Jeg trenger litt hjelp, vet ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg så på samboerens mobil for litt siden, skulle se på bildene han tok da vi var hos mine foreldre forrige helg, og fant puppebilde (ikke mine) som han har fått på Snapchat. (Fant også bilde av han nedenunder, som jeg misstenkte han har sendt, igjen, ikke til meg)

I kveld er han hos noen på jobben for å se på fotballkamp, og jeg klarte ikke dy meg, gikk inn på FB og så på meldingene hans.

Der fant jeg meldinger fra og til ei jente han jobbet med i sin tidligere jobb, der det kom frem at det er de som har sendt bilder til hverandre, og det har tydeligvis vært fler enn de jeg så!

Der hadde han også spurt om når hun var tilbake (hun studerer i utlandet) og har på forskjellige spørsmål fra henne, om oss, svart henne at "vi bor sammen fordi det er praktisk og det er dyrt å bo alene" "du er perfekt beskrivelse på jenter jeg liker" "du er vakker" o.s.v...

Han sier tydelig at han liker henne og lignende!

Hva skal jeg gjøre nå?
Jeg er drit forbanna! Samtidig som jeg vet at jeg har krysset en grense ved å sjekke FBen hans.

Jeg vil konfrontere han, men hvem er værst, han som sender og mottar nakenbilder og sjekker opp andre jenter, eller jeg som snoker i privatlivet hans? Er det "gret" at jeg sjekka FB etter bildene jeg fant?

Hva ville du ha gjort nå hvis du var meg? Trenger råd!

(Vi har vært sammen i 5år, bodd sammen i 4, har prøvd å få barn i 2)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er mye værre enn han, gjør han en kjempetjeneste, slå opp, menn liker ikke kontrollfriker som overvåker oss og ikke lar oss ha privatliv

Anonymous poster hash: 83d4f...5d8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

selv om det ikke helt bra å snoke. har han gjort noe mye verre. men han kommer sikkert til å påpeke hvor ille det du har gjort ,for å slippe lit billigere unna.

men jeg hadde sagt fra til han. brydd meg nada om hvor jeg hadde fått infoen fra . sånn oppfører man seg ikke når man har samboer.eller kjæreste.

Anonymous poster hash: d5589...7ff
  • Liker 27
Skrevet

Jeg synes det var helt greit at du sjekka facebooken hans. Det er jo alltid ufint å snoke i andres privatliv, men når du hadde funnet bevis på at ikke alt var som det skulle, mener jeg at du hadde lov å snoke litt.

Du må jo konfrontere ham, men det ser litt stygt ut... Enten så snakker han sant til henne, at han liker henne bedre og kun bor med deg fordi det er praktisk.
Eller så lyver han til henne om han egentlig ikke liker deg, fordi han vil ligge med henne og må få henne med på det uten at hun skal få så dårlig samvittighet ovenfor deg at hun ikke vil.

Ingen av alternativene ser jo særlig bra ut, og leder nok til samme avgjørelse. :(

• Liker 12
Gjest Gjest
Skrevet

For å slenge på noe ekstra...

Han fridde til meg for et år siden (da de jobbet sammen), så vi er forlovet...

Skrevet (endret)

Du må si at du så det med en feiltakelse, at du skulle se bildene fra den kvelden. Vær ærlig, og si at du ikke mente det. Men at du er utrolig skuffa over hva han har gjort, at du føler deg såra og at det ikke er akseptabelt å sende/motta nakenbilder når man er i et forhold. "Elsker du meg virkelig så mye når du flørter med andre?". Kan du jo kanskje spørre. Jeg vet ikke, du bestemmer. Er ihvertfall det jeg ville spurt min om dette hadde skjedd.

Tenk hvis du gjorde det samme mot han? Han hadde blitt utrolig sint og såra om han fant ut at du og en annen mann hadde sent nakenbilder til hverandre og i tillegg flørta på nett.

Dette er galt. Og ved å si dette til han, "hvis jeg hadde gjort det samme som deg", så vil han nok begynne å tenke. Kanskje vil han komme med nye argumenter, men du har i alle fall fått tankene hans i sving selv om han ikke viser det.

Det er galt, og han bør få høre det. Hvis ikke vil han nok fortsette med det, og ved å vente vil du nok bli såra enda mer.

Hvis han mener at det er galt at du sjekka facen hans, kommer du bare med argumentet at du ville vite hvem han sendte nakenbilder med. Det var kun for den grunn, og det bør være lov når man mistenker noe sånt.

Endret av sandkri01
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Du har vel uansett funnet ut at han er en dritt? Enten det nå er deg eller den andre han juger for. Finn deg noe bedre. Hva oppnår du med å "konfrontere" ham? Han har åpenbart ingen skrupler med å lyve.

Anonymous poster hash: c030e...a8f
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

på hvilken måte er dette noe å vurdere i det hele tatt? ikke gift deg med han, ikke få barn med han, et barn fortjener et stabilt og velfungerende forhold

Anonymous poster hash: 8eb80...c63
  • Liker 11
Skrevet

Det er selvfølgelig han som har gjort det verste her. Jeg hadde ikke giddet å konfrontere han engang. Jeg hadde bare dratt/kasta han ut (alt ettersom hvem som eier osv) og hvis jeg hadde dratt hadde jeg lagt igjen en lapp om at han nå kan få finne ut nøyaktig hvor dyrt det er å bo alene. Å prate sånn om sin samboer er så j****** lavmål at jeg hadde klikka i vinkel. Også kommer puppebilder og bilder av manneutstyr i tillegg, nei vet du hva. Sett han på plass!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er bare å være 100% ærlig. At du så på telefonen hans, ville finne ut mer og sjekket fb. Før du avslører deg selv, ta screenshoot av all komunikasjon de har hatt.. da "husker" du alt veldig godt dersom han lyger om det.... (ikke si at du har gjort det :)

Anonymous poster hash: 7ba7c...c96
AnonymBruker
Skrevet

Dump han, enkelt og greit. Du vurderer vel ikke å beholde han? Jeg hadde heller ikke konfrontert han, du trenger jo ikke at han innrømmer noe du har sett bevis på. Du trenger ikke diskutere at du har sett bildene og sniket på facebook, du VET jo at han har vært utro eller pønsker på å være fysisk utro. Psykisk utro har han vært og slenger jo dritt om deg, og elsker deg garantert ikke. Bare bli kvitt han! Uten å diskutere noe, han fortjener ikke at du vil diskutere situasjonen.

Anonymous poster hash: c4802...422
  • Liker 1
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Du kan være skikkelig kjip, og konfrontere han med det, og hvis han spør hvordan du vet det, så kan du si at hun dama sa det til deg :) "Hvordan skulle jeg ellers vite det?", kan du si. Så blir han sikkert sur på dama, som selvfølgleig sier hun ikke har sagt noe til deg, men han tror nok på deg. Så sitter han uten både deg og hun dama :)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for en dritt..

Anonymous poster hash: 1dbf7...628
  • Liker 3
Skrevet

Er det virkelig så ille å skjekke FB'en hans når du har en sånn type mistanke? NEI, jeg syns det var bra gjort.
Han er en idiot som lar facen være så tilgjengelig når han driver på med sånt. Hans egen feil.

• Liker 3
Skrevet

Tricky one!

Du bør ikke fortelle han at du har snoket. Ikke konfronter han!

Jeg ville enten ha levd med det og heller vært forberedt og "aware" på det som foregår bak din rygg, eller så ville jeg ha dumpet han (uten å nevne snokingen). Vet ikke om det er "det rette" å gjøre, men det ville jeg ha gjort.

Hva føler du for å gjøre? Hva sier magefølelsen og instingtet?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil fortsette i forholdet bør du konfrontere han på akkurat den måten som Nefertiti foreslåt. Hvis ikke ville jeg dyppa tannkosten hans i do, lagt han ut på dont date him girl og hjulpet han med pakkinga.

Anonymous poster hash: 9781f...7ce
AnonymBruker
Skrevet

Du er mye værre enn han, gjør han en kjempetjeneste, slå opp, menn liker ikke kontrollfriker som overvåker oss og ikke lar oss ha privatliv

Anonymous poster hash: 83d4f...5d8

Hva faen?! HUN er mye verre liksom?! Nei vet du hva. Her er det bare han som har gjort noe galt, at hun ser facebook profilen hans burde nesten være en selfølge, iallefall når hun kjenner på seg at det er noe.

Du har ikke gjort noe galt TS, konfronter han. Jeg hadde aldri ville vært sammen med en sånn fyr, han liker tydligvis hun andre dama.

Anonymous poster hash: 73b87...ebd

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo et godt eksempel på at man noen ganger føler for å gjøre noe som egentlig ikke er rett fordi man har et behov for å beskytte seg selv (sikter da til at du sjekka facebooken hans). JA dette er i utgangspunktet feil.. Men du hadde jo faktisk en grunn til å sjekke.... Du kunne jo selvsagt også konfrontert han med bildene uten å sjekke FB, men sjansen er stor for at han ville ha gått i forsvarsposisjon og i beste fall gitt deg en halvsensurert forklaring. Tviiiiler feks på at han hadde fortalt deg at han bor med deg bare fordi det er dyrt å bo alene. Eller hva? jeg syns faktisk det i dette tilfellet er lett å rettferdiggjøre snokinga di... Så det syns jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Alle som blir bedratt har rett til å få vite det mener nå jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan være skikkelig kjip, og konfrontere han med det, og hvis han spør hvordan du vet det, så kan du si at hun dama sa det til deg :) "Hvordan skulle jeg ellers vite det?", kan du si. Så blir han sikkert sur på dama, som selvfølgleig sier hun ikke har sagt noe til deg, men han tror nok på deg. Så sitter han uten både deg og hun dama :)

This..

Bare å si det som er skrevet ovenfor her, si at det virket som om dama tvilte på det typen din sa eller noe, så kan han ha det så godt!

Anonymous poster hash: eb798...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...