AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Er det noen som Pronovias Baile, og har måttet sy inn over brystet? Ble det pent? Link til bilder av kjolen her: http://www.modartsposi.it/immagini/SPOSE/SPOSE%20CENTRALI/MOD'ART_ABITI_SPOSA_TORINO_CANDIOLO_PRONOVIAS_BAILE.htm Anonymous poster hash: 03754...74d
Gjest orkidebuketten Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Jeg fikk ikke linken til å virke så jeg googlet og fant denne: http://www.pronovias.us/wedding-dresses-2013/fashion-collection-baile Var det den du mente? Den var utrolig flott, selv om jeg tør å si at den krever både den rette kroppen og rette mot. Men lekker.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Jeg fikk ikke linken til å virke så jeg googlet og fant denne: http://www.pronovias.us/wedding-dresses-2013/fashion-collection-baile Var det den du mente? Den var utrolig flott, selv om jeg tør å si at den krever både den rette kroppen og rette mot. Men lekker. Den ja Takk for at du fikset linken Anonymous poster hash: 03754...74d
Tallulah Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 En skredder som har god erfaring med (pronovias) brudekjoler klarer det uten problemer, det er jeg sikker på
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 En skredder som har god erfaring med (pronovias) brudekjoler klarer det uten problemer, det er jeg sikker på En må sy inn korsetten i toppen også, men det er kanskje ikke noe problem. Den er i allefall helt fantastisk. Anonymous poster hash: 03754...74d
Tallulah Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 Jeg skal jo inrømme at jeg ikke har peiling, men det har de vel på brudesalongen, om du skal kjøpe den på salong?
Gjest Ahs Skrevet 8. juni 2013 #7 Skrevet 8. juni 2013 Veldig fin, godt å se noe uten blonder.. Bør ikke være noe problem å få den sydd inn. I butikken tar de vel mål av deg, slik at den kommer direkte fra leverandøren sydd etter målene du bestiller? Men jeg føler at denne kjolen trenger en riktig setting, den hadde feks ikke passet i mitt gårdsbryllup. Bør nok også ha riktig fasong, den fremhever midtjen og ryggen veldig flott.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #8 Skrevet 9. juni 2013 Takk for svar. På salongen sier de selvsagt at det ikke er noe problem å sy den inn, de vil jo gjerne selge kjolen. Men er skeptisk siden en må sy inn korsettet, og siden det er veldig tynt og delikat stoff over. *i tenkeboksen* Anonymous poster hash: 03754...74d
Gjest Sobril Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Hver gang jeg går inn på linken til disse kjolene så kommer jeg inn på hovedsiden - jeg ser ikke den spesifikke kjolen...
Tallulah Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Jeg ville stolt på det salongen sa, i tillegg til å selge vil de jo ha et godt rykte! Hvilken salong er det snakk om? Kanskje noen er har erfaringer
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #11 Skrevet 9. juni 2013 Min kjole i silke organza som er samme stoff er det gjort veldig mye med, det kan ikke ses. Kjolen bestilles som regel i den størrelsen du faktisk er, ikke den du drømmer om. Det korsettet du snakker om er først og fremst for å holde kjolen på plass, ikke for å holde inn midjen i særlig grad. Det er også med minst tre reguleringer på bredde, så det skal mye til for at det i det hele tatt må sys i. Og selv om stoffet er delikat og lekkert, er det mange lag. Ingen grunn til panikk altså. Jeg brukte Pronovias egne syerske de gjorde en kjempejobb som helt sikkert andre også kan gjøre bare de kjenner tilmerket og oppbyggingen av kjolen. Takk for svar. På salongen sier de selvsagt at det ikke er noe problem å sy den inn, de vil jo gjerne selge kjolen. Men er skeptisk siden en må sy inn korsettet, og siden det er veldig tynt og delikat stoff over. *i tenkeboksen* Anonymous poster hash: 03754...74d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #12 Skrevet 9. juni 2013 Hver gang jeg går inn på linken til disse kjolene så kommer jeg inn på hovedsiden - jeg ser ikke den spesifikke kjolen... Prøv denne linken: http://www.pronovias.us/wedding-dresses-2013/fashion-collection-baile Anonymous poster hash: 03754...74d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #13 Skrevet 9. juni 2013 Min kjole i silke organza som er samme stoff er det gjort veldig mye med, det kan ikke ses. Kjolen bestilles som regel i den størrelsen du faktisk er, ikke den du drømmer om. Det korsettet du snakker om er først og fremst for å holde kjolen på plass, ikke for å holde inn midjen i særlig grad. Det er også med minst tre reguleringer på bredde, så det skal mye til for at det i det hele tatt må sys i. Og selv om stoffet er delikat og lekkert, er det mange lag. Ingen grunn til panikk altså. Jeg brukte Pronovias egne syerske de gjorde en kjempejobb som helt sikkert andre også kan gjøre bare de kjenner tilmerket og oppbyggingen av kjolen. Har prøvd kjolen i riktig str, men partiet over puppene blir for stort. Det ble rett og slett stående ut som en rustning. Resten sitter bra. Kjolen har et lag tykkere stoff under med innsydd korsett, så et florlett og gjennomsiktig lag over. I området det må sys inn ligger overlaget i flotte folder. Godt å høre at du har god erfaring med tilpassing på Pronovias. Prøvde den på brudekjolen.no. Fikk inntrykk av at de var ærlige, så får vel kanskje ta sjansen. Anonymous poster hash: 03754...74d
Gjest Kiara! Skrevet 9. juni 2013 #14 Skrevet 9. juni 2013 Trøst deg med at det er verre å ta den ut enn inn. Alt kan la seg gjøre. :-) Har prøvd kjolen i riktig str, men partiet over puppene blir for stort. Det ble rett og slett stående ut som en rustning. Resten sitter bra. Kjolen har et lag tykkere stoff under med innsydd korsett, så et florlett og gjennomsiktig lag over. I området det må sys inn ligger overlaget i flotte folder. Godt å høre at du har god erfaring med tilpassing på Pronovias. Prøvde den på brudekjolen.no. Fikk inntrykk av at de var ærlige, så får vel kanskje ta sjansen. Anonymous poster hash: 03754...74d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #15 Skrevet 9. juni 2013 Trøst deg med at det er verre å ta den ut enn inn. Alt kan la seg gjøre. :-) Anonymous poster hash: 03754...74d
Gjest Sobril Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Prøv denne linken: http://www.pronovias.us/wedding-dresses-2013/fashion-collection-baileAnonymous poster hash: 03754...74d Nei. Kommer bare på hovedsiden. Dritnysgjerrig på den kjolen...
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Nei. Kommer bare på hovedsiden. Dritnysgjerrig på den kjolen... Nå da, annen link her: http://www.pronovias.com/wedding-dresses-2013/fashion-collection-baile Om du ikke kommer rett inn på den så er den fra 2013 kolleksjonen, kjole nr 41 i "fashion-collection". Anonymous poster hash: 03754...74d
Gjest Sobril Skrevet 9. juni 2013 #18 Skrevet 9. juni 2013 Nå da, annen link her: http://www.pronovias.com/wedding-dresses-2013/fashion-collection-baile Om du ikke kommer rett inn på den så er den fra 2013 kolleksjonen, kjole nr 41 i "fashion-collection". Anonymous poster hash: 03754...74d Der, ja. Nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå