AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hei. Jeg har en ekstrem fobi mot å ta sol, jeg takler rett og slett ikke ligge i solsengen på solariumet og sole meg.. Om sommeren soler jeg meg litt i solen, men jeg HATER bikiniskille og syns de ser så merkelig ut med hvit rumpe og hvite pupper. Har sett litt på selvbruning.. Lurer på å prøve det, men jeg vil ikke ha en SUPER mørk brunfarge, bare en gyllen farge. Kanskje litt brunere, men helst bare litt mer "sunny glow"... Men finnes det en slik selvbruner som ikke smitter av på klær? Og som ikke flekker seg? Vil ha en som også kan brukes i ansiktet, eller generelt over alt.. Noen som kan gi meg noen råd? Anonymous poster hash: 53239...b75
sandkri01 Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Xen Tan (mousse) http://makeupbyelena.blogg.no/1308515949_xen_tan_deep_bronze_l.html
terri Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Jeg liker godt en selvbruner fra Cliniderm, som du får kjøpt på vitus apotek Der kan du i tillegg velge nyanse selv, noe som er veldig greit viss man er redd for å bli for brun. Jeg har ikke fått skjolder av den, og den er veldig grei å smøre på huden! trekker fort inn, og holder seg godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå