AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Når jeg skal skrive en kommentar på youtube vises den bare når jeg er pålogget. Når jeg logger av så vises ikke kommentaren lengre. Er det bare jeg som ser den? Alle de andre kommentarene vises så noe er galt. Hvilke innstillinger evt. må jeg endre for at de skal vises uavhengig av om jeg er pålogget eller ikke? Og har de andre sett kommentaren? Anonymous poster hash: 14df3...070
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Av hvem da? Da jeg var inne på samme video nå i sted var det noen som hadde lagt inn en kommentar for 2 minutter siden. Og kommentaren ligger der når jeg er pålogget, men ikke når jeg logger av.... Anonymous poster hash: 14df3...070
-Jiinxs- Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Det blir vel av personen som har lastet opp videoen. Men det pleier da å komme opp et nytt vindu, der det står at kommentaren må godkjennes først. Har du prøvd en annen nettleser?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Prøvde med en annen nettleser nå og kommentaren er der ikke. Men når jeg logger meg inn på youtube ligger kommentaren der. Må være noen innstillinger som har gjort det slik da, men hva er vitsen med at bare jeg ser kommentaren? Anonymous poster hash: 14df3...070
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Ok, takk for innsatsen! Anonymous poster hash: 14df3...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå