Gjest Jenta123456 Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Har hatt en bok liggendes i hylla i altfor lang tid nå, den heter "Fittekvote". Noen som har lest den og kan fortelle meg hva de synes om den?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har lest den, handler om ei jente som skal inn i militæret. Det jeg husker best var at plotet var litt klisjepreget og at de to mannfolka som har skrevet boka ikke overbeviste meg med fortellerstemmen som skulle være ei ung jente. Spesielt sexscenene var kleine, siden de hørtes mest ut som en novelle fra aktuell rapport. Men den er lettlest, så den er verdt å pløye gjennom hvis du vil gjøre deg opp en egen mening. Anonymous poster hash: 8909e...ec5
Gjest sweetsugar Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Nei, men navnet gjør at den høres interessant ut
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 jeg hadde styrt unna KUN pga tittelen.... Fordi du ikke leser bøker som setter fingeren på trakassering av kvinner? Anonymous poster hash: 8909e...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå