Ruby Skrevet 6. juni 2002 #1 Skrevet 6. juni 2002 Hei alle sammen! Har nettopp komponert en bryllupsside, hvis noen vil ta en titt. Nå er det bare 15 dager igjen, det er nesten helt ufattelig. Hjemmesiden blir selvfølgelig oppdatert i etterttid med masse bilder og full oppdatering av vår store dag. Her er adr: http://home.halden.net/bikercouple/bryllup.html Vil gjerne ha kommentarer på hva dere synes ;o)12
Smurfa Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 Heisann! Kjempefin hjemmeside du har laget! Sånn vil jeg også prøve å lage(er ingen dataguru så jeg må vel ha rikelig med hjelp fra min tilkommende... ) Skal forresten også gifte meg 22.juni. Er du i rute med forberedelsene? Lykke til! Klem fra Smurfa.
Augustbrud02 Skrevet 7. juni 2002 #3 Skrevet 7. juni 2002 Fin hjemmeside dere har. Moro å sa at dere liker Metallica forresten. Forloveden min er mildt sagt en stor fan av dem, og etterhvert har han jammen meg fått meg til å bli det også! Lykke til med bryllupet!
Ruby Skrevet 7. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2002 Smurfa; Så hyggelig at vi gifter oss på samme dag Joda, forberedelsene er nok noenlunde i boks i alle fall. Det eneste vi mangler er mineralvann, snacks og pynt til bilen. Det er det jeg kommer på i alle fall. Det blir sikkert masse stress noen få dager før, men det hører jo til et bryllup det, synes du ikke? Hva med deg, er du i rute? Augustbrud; Jada, jeg elsker Metallica og min tilkommende har lært seg å elske dem etter at vi møttes. Sånn er det, vi lærer av hverandre. Hvordan går det med forberedelsene dine da? Klem12
Augustbrud02 Skrevet 7. juni 2002 #5 Skrevet 7. juni 2002 Med oss går forberedelsene kjempebra synes jeg. Er så fornøyd da jeg kjøpte hvitt bånd til å dekorere bil med i går. Kjøpte kjempemange meter så vi har til både kirke og lokalet om vi skulle ha lyst til det! Forøvrig føler jeg at det meste er i boks egentlig. Nå må vi bare kjøpe inn all maten (vi skal lage middagen selv), og jeg håper vi får gjort det snart. Kjekt med alt man er ferdig med!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #6 Skrevet 7. juni 2002 ...kanskje en ide å lese korrektur på siden din?....
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #7 Skrevet 7. juni 2002 Så bare en skrivefeil på hjemmesiden der jeg.
AnitaN Skrevet 7. juni 2002 #8 Skrevet 7. juni 2002 Hei, veldig fin hjemmeside.....men jeg syntes det var veldig vanskelig å lese rød skrift mot sort bakgrunn....ellers så var oppsettet veldig fint:-)12
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #9 Skrevet 7. juni 2002 Enig i sistnevnte. Det kan være vanskelig å finne farger som samspiller bra sammen, og i bunn og grunn er faktisk sort og hvit det aller beste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå