AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Arrgg.. Jeg har problemer med fokusering på iphone-kamera og ble rådet til å gjenopprette mobilen, men glemte helt å sikkerhetskopiere først.. Og vips hadde jeg gjenopprettet til en dato fra 2012. Er det noen måte å få ugjort dette? Jeg har ikke icloud og har ikke noen nyere versjon synkronisert. Det er helt krise for nå er bilder osv. borte. Hulk! Spørsmålet er altså om man kan "undo" en gjenoppretting? Anonymous poster hash: 1e6b1...b36
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Arrgg.. Jeg har problemer med fokusering på iphone-kamera og ble rådet til å gjenopprette mobilen, men glemte helt å sikkerhetskopiere først.. Og vips hadde jeg gjenopprettet til en dato fra 2012. Er det noen måte å få ugjort dette? Jeg har ikke icloud og har ikke noen nyere versjon synkronisert. Det er helt krise for nå er bilder osv. borte. Hulk! Spørsmålet er altså om man kan "undo" en gjenoppretting? Anonymous poster hash: 1e6b1...b36 Har du sjekket om itunes ikke har sikkerhetskopiert den allikevel? Min gjør det ved jevne mellomrom. Hvis ikke så er det ikke mye du kan gjøre Anonymous poster hash: 7f7b6...daf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Nei, det var i itunes jeg kom til å gjøre det. Trodde den hadde sikkerhetskopiert når jeg har ladet en, men tydeligvis ikke. Siste dato var i juni, men jeg så jo ikke at det var juni 2012. Bilder fra bryllup osv er borte, men det er vel kanskje ingenting å gjøre med.. (i tillegg er alt gammel ræl jeg hadde i 2012 tilbake..) Anonymous poster hash: 1e6b1...b36
petterm Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Hvor mye er du villig til å betale for å få tilbake bildene osv? Regner med at Ibas i Kongsvinger kan hjelpe, de er spesialister på alt sånt, men det koster en del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå