Gå til innhold

Bare ett lite hjertesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på noe her jeg satt og tenkte på bryllupet mitt. Vi var to bruder hos frisøren. Jeg og forlover min koste oss, lo og snakket sammen, spiste litt, ja i det hele var det en avslappet stemning. Men hun andre var sur og kjeftet. Forloveren hennes måtte stå på gangen og vente. Hun hadde lassevis med dill med seg, og så klart forsvant ett par småting. Og dama stiller seg opp og brøler og hyler. Skikkelig koselig. Hun skulle egentlig dra før meg, men når vi dro hadde hun enda ikke fått kjolen på..

Så vær så snill kjære bruder! Ting tar tid! Beregn nok tid til å sette opp hår, sminke og få på kjole! Og ikke stress og brøl selv om nervene er i høyspenn. Det blir bare fælt for alle! Aldri sett en så hvit forlover før jeg!

hilsen mimrende timien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig..... :roll:

Greit å beregne nok tid, ja.

Skrevet

Det er jo da faktisk mulig at den bruden du snakker om ikke egentlig var så fordragelig til vanlig heller... Tror de fleste kan oppføre seg, i alle fall litt, selv om de er stressa og nervøse.

Skrevet

Det tror jeg nok de fleste kan, håper ingen her inne blir slik. Men stress kan jo ta knekken på hvem som helst. Ble bare sittende å tenke på det. Måtte være fælt på en slik dag!

Skrevet

Minner om siste episode av Bridezilla som gikk på TVN. Hun ene bruden var så sinnsykt uspiselig store deler av dagen sin. Stakkars brudgommen!

Catzy

Skrevet
Minner om siste episode av Bridezilla som gikk på TVN. Hun ene bruden var så sinnsykt uspiselig store deler av dagen sin. Stakkars brudgommen!

Catzy

Husker henne, ja. At det går an å være sånn! :hakeslepp: :hår:

Skrevet

Når den tiden kommer at du sitter hos frisøren, så skal jo alt være klappet og klart. Da skal en, forhåpentligvis, kunne nyte dagen uten å stresse. Tror jeg hadde vært litt skuffet hvis jeg hadde sett tilbake på den viktigste dagen i mitt liv, og bare sett stress og bekymring for at alt ikke skulle gå som planlagt.

Har hørt noen fortelle at de ikke klarte å slappe av, men tenkte hele tiden på om neste punkt i planen kom til gå knirkefritt. Og om ikke absolutt alt går slik som det var tankt i detaljer. So what! :roll: Jeg vil iallefall nyte øyeblikket. Ikke det at så mye kan gå galt i det lille bryllupet som vi skal ha da...... :-? :ler:

Skrevet

uff da, det må jo være mye bedre å planlegge godt på forhånd sånn at det meste går greit, også heller ta alt annet etterhvert som det kommer på den store dagen. generelt sett tror jeg (ugift som jeg er) at har man i alle fall lagt inn rikelig med tid slik at man ikke stresser fra det ene til det andre så går det meste helt utmerket.

Skrevet

Ja det er utrolig viktig å planlegge alt godt på forhånd og ikke glemme å KOSE seg masse den dagen. Prøve å stresse ned å nyte dagen og ikke minst atmosfæren i lange drag. Gi seg selv tid til å slappe litt av og personlig synes jeg det hjalp å ikke være så veldig fokusert på at alt må være perfekt. Det ordner seg som regel! Misforstå meg rett. dette gjelder småting altså, selvsagt må hår, kjole, sminke osv osv være i boks.

Lykke til alle bruder! Og husk å kos dere masse - for det er deres dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...