AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Vi har bare vært sammen i litt over et halvår og synes kanskje det er litt for tidligenda, siden jeg sikker svever i forelskelsesrus enda. Men på den andre siden, så har vi kjent hverandre veldig lenge, og jeg er sikker på at det er han jeg vil gifte meg med, ha en fremtid med. Når sa dere det? Er forresten 24 år, så jeg er ikke i "puppy love" kategorien Anonymous poster hash: 7ed9f...f3e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Jeg tenker at man kan si det når det kjennes riktig å si det... hvor lang tid det tar varierer jo, og noen vet kanskje at de elsker kjæresten en god stund før de får seg til å si det. Jeg har kjent kjæresten min i ni måneder, og jeg begynner å tenke at jeg tror kanskje jeg elsker ham... men kommer nok til å vente litt med å si det, og heller vise og si at jeg setter stor pris på ham på andre måter. Dessuten: Det er jo ikke sikkert den andre er klar for å si at han elsker deg samtidig, så en må være forberedt på å takle å måtte vente på den der... Anonymous poster hash: a9a88...83b
lykkestor Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Vi hadde kjent hverandre en god stund, men kun vært sammen seks måneder før jeg sa det og heldigvis fikk jeg samme svaret tilbake. Man bør det ta når man er fri for tvil og virkelig føler det er riktig.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Tror jeg sa det etter rundt 1 år. Si det når det følest riktig. Anonymous poster hash: 91bfa...354
Caledonia Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Vi hadde vært sammen i ca 1 år. Hadde kjent hverandre lenge
Gjest Anonym Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Han sa det til meg etter to år. Men fordi forholdet har vært preget av mye usikkerhet, av/på, ja klarer ikke stole på fyren, sa jeg det ikke tilbake. Men har ofte sagt at jeg er veldig glad i han. Håper jo allikevel han mente det...Vi har ikke kontakt nå, kompliserte greier..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Når det føles riktig, høres bra ut. Stol på magefølelsen. Anonymous poster hash: 9d8a8...b7d 1
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Han sa det da vi hadde vært sammen et halvt år (hadde ikke kjent hverandre lenge før vi ble sammen heller), og jeg var "enig" hadde tenkt på det den siste tiden da, men ikke turd å si det fordi jeg også lurte på om det var litt for tidlig. Tenkte på om jeg virkelig kunne vite det så snart, eller om det bare var forelskelsesrus. Nå vet jeg at jeg visste det allerede da Hvis du "vet" at det et han du vil ha, og han du vil gifte deg med, så ser jeg ikke noe i veien med å si det nå.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Jeg sa det etter ca 2 mnd, og mente det oppriktig. Mener det fremdeles etter flere år. Det var/er bare riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå