AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg prøver å kjempe for oss. Hver dag og hele tiden. Vi skal bli en familie på tre i høst så jeg vil dette skal fungere, men; Han svarer aldri på tlf om han er ute. Han lyver ofte, sier vi bare skal innom noen. Slik som nå, vi skulle bare innom en venn av han. Ti min maks, nå har jeg vært i bilen i 1t og 30min mens de skrur på en bil utenfor. Jeg sier jeg vil dra, men ingen respons. Får bare "snart" slengt i trynet på en rask og frekk måte. Ellers har vi det fint. Spesielt når vi er med mine venner, familie eller hans familie. Utenom dette er han er tosk! jeg har tatt det opp så mange ganger at nå er jeg så lei!!! vi bor sammen. Anonymous poster hash: 53dc6...224
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 "Du, jeg må gå nå. Blir du med, eller kommer du deg hjem på egenhånd?" Han kan ikke fortsette å kaste bort tiden din på dette viset.
Gjest anonym Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Virker jo ikke som han respekterer deg? Stoler du på denne mannen?
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Det virker som du irriterer deg mye over han.. og i tillegg sier du rett ut at han er en tosk. Vil du være sammen med en tosk i lengden?
Gjest Carla Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Jeg hadde bare kjørt derifra...sånn når det var gått 13 minutter eller noe 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Hvorfor må du sitte der og vente på ham? Anonymous poster hash: ded35...2d7
Gjest anonym Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Du må sette egne grenser ts! Å sitte og vente i over en time, du skriver som dette er normalt, noe som ofte skjer? Du må vise at du ikke godtar det, dra uten han! Virker som han gjør som han vil uten å ta hensyn til deg. Da må DU stå opp for deg selv!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 hadde jeg kunne dratt herfra hadde jeg jo selvfølgelig gjort det, men det er langt ifra byen og vi kjører hans bil så han kjører. Dermed må jeg vente på han. Jeg stoler på han, men ikke når det gjelder andre ettersom han var utro for 9 måneder siden og jeg har litt vansker med å komme over det.. Anonymous poster hash: 53dc6...224
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Det er jo blitt en del av vår hverdag. Han svarer aldri når han er ute, på jobb, med venner og så videre og han gjør slike ting som nå ofte.. Anonymous poster hash: 53dc6...224
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 hadde jeg kunne dratt herfra hadde jeg jo selvfølgelig gjort det, men det er langt ifra byen og vi kjører hans bil så han kjører. Dermed må jeg vente på han. Jeg stoler på han, men ikke når det gjelder andre ettersom han var utro for 9 måneder siden og jeg har litt vansker med å komme over det..Anonymous poster hash: 53dc6...224 Så han har mer eller mindre "låst deg fast", og forhindrer effektivt at du kan få gjort noe, eller få kommet deg hjem og slappet av. Sjarmtroll gitt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Så han har mer eller mindre "låst deg fast", og forhindrer effektivt at du få gjort noe, eller få kommet deg hjem og slappet av. Sjarmtroll gitt. akkurat! Anonymous poster hash: 53dc6...224
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Hvordan kan du stole på han når han nylig var utro, og når han såpass tydelig ikke respekterer deg?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Hvordan kan du stole på han når han nylig var utro, og når han såpass tydelig ikke respekterer deg? Jeg prøver å stole på at han ikke er utro, men får mine tvil når han slutter svare og slikt når han er ute så klart.. Utenom dette har vi det jo veldig fint egentlig, men det ødelegger at han er slik.. Anonymous poster hash: 53dc6...224
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #14 Skrevet 7. juni 2013 Helt ærlig, så aner jeg ganske mange ugler i mosen.
Gjest anonym Skrevet 7. juni 2013 #15 Skrevet 7. juni 2013 Han har jo ikke respekt for deg ts, ser du ikke det? Han gjør som han vil, uten noen konsekvenser, du godtar gang på gang hans dårlige oppførsel. Han er slik bl.a fordu du TILLATER han å være sånn! Når er det nok for deg? Hva skal til for at du setter ned foten? Han tråkker på grensene dine hele tiden, tøyer strikken litt lenger hver gang...
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #16 Skrevet 7. juni 2013 hadde jeg kunne dratt herfra hadde jeg jo selvfølgelig gjort det, men det er langt ifra byen og vi kjører hans bil så han kjører. Dermed må jeg vente på han. Jeg stoler på han, men ikke når det gjelder andre ettersom han var utro for 9 måneder siden og jeg har litt vansker med å komme over det..Anonymous poster hash: 53dc6...224 Hvorfor kan du ikke kjøre bilen hans? Hadde satt meg i førersetet og ropt "Nå drar jeg, skal du være med eller ta taxi senere?" Han respekterer deg ikke, men du seter deg ikke i respekt heller. Begynn nå, ta kontroll over ditt liv og dra hjem, med eller uten han. Anonymous poster hash: 6eb45...277 1
Gjest anonym Skrevet 7. juni 2013 #17 Skrevet 7. juni 2013 Du er gravid oppi det hele, og han er sånn, det forteller mye, helt utrolig for en EGOIST han er!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #18 Skrevet 7. juni 2013 Jeg kjører ikke denne bilen, veldig gammel og bråkete. Derfor har jeg heller ikke tatt den og dratt herfra. Jeg skulle ønske jeg klarte si nei, men jeg vil jo ikke miste han heller. Jeg gjør jo alt for å beholde han, men det virker som han gjør alt for å skyve meg bort., Jeg forstår ikke. Vil han ikke ha meg kan han si det. Da skal han slippe kontakt med både meg og den lille som kommer, men han sier jo at han vil være med meg. Anonymous poster hash: 53dc6...224
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #19 Skrevet 7. juni 2013 Han har jo ikke respekt for deg ts, ser du ikke det? Han gjør som han vil, uten noen konsekvenser, du godtar gang på gang hans dårlige oppførsel. Han er slik bl.a fordu du TILLATER han å være sånn! Når er det nok for deg? Hva skal til for at du setter ned foten? Han tråkker på grensene dine hele tiden, tøyer strikken litt lenger hver gang... Hvordan skal jeg vise at det er nok da? Kaste han ut? jeg vil jo ikke miste han og det er mitt største problem med tanke på å si ifra.. Anonymous poster hash: 53dc6...224
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #20 Skrevet 7. juni 2013 Hvordan skal jeg vise at det er nok da? Kaste han ut? jeg vil jo ikke miste han og det er mitt største problem med tanke på å si ifra..Anonymous poster hash: 53dc6...224 Kjøre derfra nå for eksempel. Du lar han jo behandle deg slik. Hvorfor ikke ta ansvar for din egen situasjon? Har du gått ut og sagt til han at nå må dere dra? Anonymous poster hash: 6eb45...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå