Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Må bare få ut litt tanker nå, er litt forvirra. Har nettop sitti å fått en del mld fra en tidligere fucking friend. Før jeg flytta til Hellas var jeg veldig forelska i denne mannen. Vi rota en del sammen, fram og tilbake i ett år ca. Vi møttes bare for sex når vi begge to var single. Møttes på byen rett før vi skulle hjem eller så dro jeg rett opp til han om natta. Han spurte aldri om jeg ville bli med på vorspiel og sånt så jeg viste hva han ville. Jeg var forelska i han en god stund men sa aldri noe om det til han i og med at jeg skjønte på en måte at han ikke ville noe mer. Denne fyren er rundt 30 år. Rett før jeg dro til Hellas hadde vi igjen en periode der vi var litt sammen. Jeg flytta og ble borte i 3mnd, kutta kontakten med han og møtte han igjen ca 3mnd etter jeg kom hjem.(han jobber sammen mamma så det var slik vi møttes igjen). Han begynte å sende meg mld igjen når han fikk vite at jeg var tilbake. Ringte ofte i helgene for å spørre om jeg ville bli med ut. Jeg hadde klart å skyve vekk følelsene så jeg tok litt avstand når jeg kom hjem. Pluttselig ba han meg med på julebord, vi dro og hadde det veldig koselig men jeg tok veldig avstand, ble ikke med han hjem. Han har ofte etter det bedt meg på middag osv og jeg synes det er så rart i og med at han aldri så ut til å ville ha noe mer enn sexen, før. I dag fikk jeg mld igjen hvor han ba meg med ut på byen. Jeg sa nei som vanlig. Så ringte han meg nå og spurte om jeg ville være med han ut og spise neste helg. Han skal ut sammen jobben men sa han han skulle fikse så jeg kunne bli med. Jeg sa vi kunne møtes etter de hadde vært å spist men han ville ha meg med. Jeg er redd for å åpne meg for han igjen men han har blitt utrolig forandret overfor meg i det siste. Hva tror dere kan være saken? Om han bare ville ha sex så hadde han jo ikke tatt meg med på julebord opg ut for og spise, han har i allefall aldri gjort det før.... Blir litt forvirra...
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Nå må jeg faktisk le litt Jeg får tilsendt mitt personlige horoskop hver uke.. Satt meg ned for å lese dette nå og der står det at en gammel flamme vil dukke opp og sette følelsene mine i sving igjen Tar det med en klype salt, men det var bare så hysterisk morro at jeg leste det akkurat nå
Gjest Balenciaga Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Kanskje det er noe i horoskoper after all? Vel. Det du burde gjøre er å spørre han hvilke intensjoner han har. Det er et ærlig spørsmål fra din side. Relasjonen mellom dere hadde en annen karakter tidlligere. Når han nå oppfører seg annerledes er det helt på sin plass at du skal få klarhet i hva han mener når han ber deg med ut. Mann deg opp og spør.
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 Det tror jeg faktisk ikke jeg klarer. Før så har det bare vært sex og lite prating. Har aldri vært noe åpent sånn mellom oss. Får vel bare vente å se hva som skjer. Orker ikke å slippe løs følelsene enda i allefall. Får vente å se om han sier noe når vi drar ut for å spise neste helg.
Fakse Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Hvordan var det på julebordet da? Fikk dere prata mye sammen, og hvordan var stemninga? Virka det som om han forventa at du skulle bli med han hjem, eller virka det som han prøvde hardt for å få deg til å bli med? Tenk også på hva du ønsker i de forskjellige scenarioene. Om han er ute etter noe mere, kan du tenke deg å teste for å se om et forhold er liv laga? Eller er du ferdig med å ville det? Hva med om han egentlig bare er ute etter sex, kan du tenke deg å være med på den leken igjen? Og hva om han bare synes du er hyggelig å være sammen med som venn, er du følelsesmessig klar for å være hans venn og ingenting mer, eller har du ikke lagt forelskelsen helt bak deg enda? Om du finner ut hvor du selv står er det kanskje enklere å finne ut hvordan du vil forholde deg til han. Mener å huske at du har en x du sliter med å glemme. Kanskje dette kan være det du trenger for å komme over han? Uansett hva du finner ut, lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #6 Skrevet 11. april 2004 Dette burde vel muligens ha slått deg. han vil ha uforpliktende sex med deg igjen, akkurat som før. :oops: Han begynte å melde deg så snart han hørte du var hjemme igjen, ikke sant? Hvorfor ikke når du var bortreist? Fordi du var FYSiSK utilgjengelig.......... Så han prøver med å be deg med ut, og h¨åper du vil bli såpass svak for han igjen, slik at det hele ender med sex!!!!!!!!!!!!!! :-? Hvis det er alt du ønsker fra han også, er vel ikke dette noe stort problem. Ønsker du noe mer, skal du holde deg langt unna han!!!!!!!!!!!!! Og foresten, hvorfor er det så viktig for mange jenter hva mannen vil????? Er det ikke viktigere for deg hva du SELV vil? :o Sett pris på deg selv! Og blås en lang marsj i ønskene hans, når han ikke er interessert i å uttrykke dem........Hvorfor bruke energi på dette? Mangler du innhold i livet ditt? Skaff deg det! Lykke til med å fokusere på dine egne ønsker!!!!!!!!!!!!!!
Dødspingvinen Skrevet 11. april 2004 #7 Skrevet 11. april 2004 Dette burde vel muligens ha slått deg. han vil ha uforpliktende sex med deg igjen, akkurat som før. :oops: Han begynte å melde deg så snart han hørte du var hjemme igjen, ikke sant? Hvorfor ikke når du var bortreist? Fordi du var FYSiSK utilgjengelig.......... Så han prøver med å be deg med ut, og h¨åper du vil bli såpass svak for han igjen, slik at det hele ender med sex!!!!!!!!!!!!!! :-? Hvis det er alt du ønsker fra han også, er vel ikke dette noe stort problem. Ønsker du noe mer, skal du holde deg langt unna han!!!!!!!!!!!!! Og foresten, hvorfor er det så viktig for mange jenter hva mannen vil????? Er det ikke viktigere for deg hva du SELV vil? :o Sett pris på deg selv! Og blås en lang marsj i ønskene hans, når han ikke er interessert i å uttrykke dem........Hvorfor bruke energi på dette? Mangler du innhold i livet ditt? Skaff deg det! Lykke til med å fokusere på dine egne ønsker!!!!!!!!!!!!!! Jeg tror kanskje Gjest har et poeng. Han viste tross alt ingen interesse mens du var bortreist, interessen våknet ikke igjen før du var hjemme. Han ber deg med ut, men gjør han det for å nyte ditt selskap, eller for å sjarmere deg tilbake til det gamle forholdet? Dette kan du nok ikke få svar på med mindre du konfronterer han, men jeg syns i hvertfall at du skal vurdere muligheten for at han vil ha deg tilbake som "Knulle-kompis".
Gjest Embla s Skrevet 11. april 2004 #8 Skrevet 11. april 2004 Det er da godt mulig at han har forandret intensjoner når det gjelder deg, at han er interessert i deg på flere måter enn bare seksuelt nå selv om han ikke var det før! Samtidig er det jo en fare for at han nå er kjempepågående og oppvartende men at hans interesse daler hvis dere har sex. (men hvem vet - kanskje han er genuint interessert og fortsetter å være det også etterpå?) Syns absolutt du burde forsøke å snakke med ham. Du vil føle deg så dårlig hvis du tror han vil noe mer (og det er jo ikke så rart om du tror, han virker jo rimelig interessert!!) men at det dabber av hvis dere ligger sammen..
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #9 Skrevet 11. april 2004 Hva jeg vil?... Hm.. Kunne godt gått tilbake til å være knullekompiser, men det er liksom noe som stopper meg. Vennskap? Hadde vært greit det, litt rart ettersom det aldri har vært noe sånt mellom oss. Forhold? Vet ikke, tror ikke jeg er klar for å gi opp singellivet enda, trives godt med det. Tror bare jeg tar ting som de kommer jeg. Orker ikke å stresse med noe. For det er ikke noe fare for at jeg blir såret nå i og med at jeg ikke er intr i forhold selv. Mulig jeg blir positivt overaska eller trekker meg unna om han viser seg og ville mer. Men hvorfor stresse med noe? Tar ting som det kommer jeg, tror det er det beste. Jeg kunne trengt en "god venn" da Og jeg vet jo hva jeg får....
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2004 #10 Skrevet 11. april 2004 Det er ikke så godt å si hva han vil. :klø: Mannfolk kan være vanskelig å forstå noen ganger, ja! :-? Kanskje han ikke vet det selv, en gang. Jeg foreslår at enten så spør du han rett ut, eller bare ser ting litt ann.
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #11 Skrevet 11. april 2004 Tror jeg venter å ser jeg. Det er ikke noe stress egentlig for jeg vet vel ikke helt om jeg i det hele tatt vil så mye selv eller :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #12 Skrevet 11. april 2004 Der ser du...........Du kom frem til svaret helt av deg selv. Det ligger som regel inni oss og ulmer, det rette svaret..... Fint at du har ombestemt deg, og funnet ut at det ikke er noe problem allikevel..... ...Da er det jo bare å kjøre på. Fortsatt lykke til!!!!!!!!!!!
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #13 Skrevet 11. april 2004 Tusen takk :-) Er vel blitt litt flinkere til å ikke ta ting så alvorlig. Det er som regel ikke vanskeligere enn man gjør det tol selv.
Bønna Skrevet 14. april 2004 #14 Skrevet 14. april 2004 Jeg er redd for å åpne meg for han igjen men han har blitt utrolig forandret overfor meg i det siste. Hva tror dere kan være saken? Om han bare ville ha sex så hadde han jo ikke tatt meg med på julebord opg ut for og spise, han har i allefall aldri gjort det før.... Blir litt forvirra... Det kan jo hende at han bare legger ut litt åte til deg. Slik at han får deg på kroken, og igjen kan få seg et nypp i ny og ne når han føler for det.
murmeldyret Skrevet 14. april 2004 #15 Skrevet 14. april 2004 Hmmm... :klø: Min første tanke er at han nå er interessert i mer enn bare sex. Han har jo tidligere fått deg til sengs uten å be deg på middag, byen o.l. Hvorfor nå by på så mye mer? Dessuten er det jo ofte slik at man blir mer interessert når den andre part blir mer avvisende. Og det har du jo vært i det siste. Bra at du ser det ann til du selv vet hva du vil
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #16 Skrevet 14. april 2004 Hmmm... :klø: Min første tanke er at han nå er interessert i mer enn bare sex. Han har jo tidligere fått deg til sengs uten å be deg på middag, byen o.l. Hvorfor nå by på så mye mer? Det var det jeg lurte litt på jeg også skjønner du. For da han spurte om jeg ville bli med ut å spise i helga så sa jeg at vi kunne møtes når vi skulle hjem i stedet, slik vi brukte før. Og at jeg kunne ligge der. Men han vil jo abselutt ha meg med og spise og på bar også...
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #17 Skrevet 14. april 2004 Vel... Det er jo hyggelig det, da! :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #18 Skrevet 14. april 2004 Joda.. det er jo det.. Blir litt skremt bare :oops: Jeg har det med å trekke meg unna så fort det blir snakk om mer enn sex..Er litt gutt sånn
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #19 Skrevet 14. april 2004 Hehe. Jeg skulle vært mer som deg, der.
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #20 Skrevet 14. april 2004 Var ikke sånn før.. Først siste halvåret jeg har blitt sånn faktisk.. Er vel redd får å la noen komme inn på meg. Man er tryggere om man holder de på avstand..Blir ikke såra da. Men man går glipp av mye å også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå