Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hvis mottaker av melding er i et område uten dekning, hvor lenge ligger sms`ene da "på vent" der oppe? Noen som vet?
Gjest Morteno Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Helt til de får dekning igjen. De forsvinner ikke. Det er mulig at en feil på telefonen gjør at de ikke blir ordentlig mottatt, men det er sjeldent. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2013 Takk, jeg har lurt på det der skjønner du, men hvordan ligger de der og venter da? Hvor er de, mellom to telefoner? Fremdeles i min, til mottaker er ute av ulendt terreng igjen, eller er det et "venteværelse" noe sted?
Gjest Morteno Skrevet 8. juni 2013 #4 Skrevet 8. juni 2013 Litt usikker, men ut i fra SMS logger jeg så fra nettverket til en operatør i Norge da jeg jobbet der så er de rett og slett på "vent". Hvor de "er" vet jeg ikke, men jeg antar at de samles på et eller annet vis. Databaser kanskje. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2013 Takk for svar. Har alltid lurt på det der.
orgus Skrevet 8. juni 2013 #6 Skrevet 8. juni 2013 De ligger på meldingssentralen hos mobiloperatøren enten så lenge du har oppgitt i telefonens innstillinger, eller til max-grensen som operatøren har satt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå