AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg betaler bidrag for et barn. Bidraget ble satt av NAV for flere år siden, og min økonomiske situasjon, og prosenten av tiden barnet er hos meg har endret seg. I følge bidragsveilederen betaler jeg 1000,- mer enn det jeg skal pr mnd. Er det slik at jeg kan kontakte NAV og få dem til å se på dette igjen? Mor er ikke interessert i å senke bidraget, naturlig nok. Anonymous poster hash: a6714...a12
Sophie-Ann Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Ja, begge to kan endre bidraget via NAV, men de tar 890kr fra hver av dere og bidraget endres kun hvis det er mer en 12% endring. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Ja, begge to kan endre bidraget via NAV, men de tar 890kr fra hver av dere og bidraget endres kun hvis det er mer en 12% endring. Takk for svar, det er snakk om at jeg nå betaler 2500,- og veilederen sier 1500,- så det er en stor forskjell, bruker også mer penger selv på henne i dagliglivet nå enn jeg gjorde tidligere, så det er ikke sånn at pengene ikke går til henne (altså datteren min) selv om bidraget evt settes ned. Anonymous poster hash: a6714...a12
Løvetanten Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Jada, bare fyll ut søknad og send inn. NAV innhenter info fra din ekskone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå