Gå til innhold

Hvilket "klassisk" merke liker DU best?

Hvilket "klassisk" merke liker DU best?  

1 stemme

1. 1. Hvilket "klassisk" merke liker DU best?

• Yves Saint Laurent
      4
    • Chanel
      7
    • Christian Dior
      7
    • Lancôme
      6
    • Helena Rubinstein
      3
    • Givenchy
      0
    • Guerlain
      3
    • Estee Lauder
      5
    • Clinique
      6
    • Elizabeth Arden
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Balenciaga
Skrevet

Hva man liker best er utelukkende subjektivt.

Har en mistanke om at image betyr en del. Så lenge kvaliteten ikke blir helt glemt så er vel det helt greit.

Ikke noe moro å ha et ansikt som ser ut som overflaten på Mars bare fordi innpakningen på kremen er lekker.

Jeg liker YSL og Chanel. YSL får min stemme.

Begge er meget gode merker. Både på hudpleie og makeup. YSL får min stemme fordi den nye innpakningen på makeupen er så f**** stilig, og stilig har alltid innpakningen til hudpleieproduktene vært. Rene og nesten minimalistiske.

Og så er den isende, friske følelsen på noen av kroppspleieproduktene av en annen verden.

Måtte bare si det.

Ellers har jeg en voksen venninne som liker Chanel fordi det er gull på emballasjen og eskene er lekre.

En annen liker Clinique fordi det er så "rent".

Hvilket merke liker du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guerlain, - fordi det virker!

Huden min blir alltid flott når jeg bruker Guerlain. Kan ikke leve uten hudprodukter fra Guerlain.

Men kjøper gjerne sminke fra YSL og neglelakk fra Chanel fordi det sitter bedre.

Og så de små leppestiftene i blanke sylindre fra Clinique fordi de er så små og nette og ta med seg.

:-)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tåler bare lano og locobase jeg så jeg hakke peil :ler:

Skrevet

Da blir det Estee Lauder. Rett og slett fordi jeg har mest erfaing med det merket. Har parfymesett derfra, og en del sminke. Sminken er forresten utrolig god :-)

Skrevet

Godt spørsmål! Clinique fikk stemmen min nå, er meget fornøyd med både hudpleie produktene og makeupen. Nå er det faktisk sånn at jeg har veldig mye sminke, litt herifra og litt derifra. Er fornøyd med chanel, Helena Rubinstein, Lancôme og Lauder også. Har ikke brukt Yves Saint Laurent..

Skrevet

Stemmen min går til YSL. Synes det er ett bra merke, spesiellt på makeup. For meg har YSL alltid vært ett klassisk, litt eksklusivt merke så det teller vel litt også. Liker forøvrig også Christian Dior`s parfymer.

Gjest Étoile
Skrevet

Chanel. Vanskelig å sette ord på nøyaktig hva det er som gjør at jeg foretrekker Chanel, har ikke råd til stort annet enn solbriller og make-up. Men det er noe med at det er så elegant og luksuriøst, litt sånn diva-klassisk.

Skrevet

Vanskelig, jeg har gjerne noen produkter jeg liker fra ett merke og noen fra et annet. Men det merket jeg har mest fra og liker best må være Versace. Skikkelig luksusfølelse over det og bra sminke. Men det er jo ikke her, så av disse tror jeg det må bli Clinique. Liker også Lancôme, Elisabeth Arden og Helena Rubinstein godt. Og ...sukk, jeg er ikke god på å ta valg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

De fleste av disse merkene er jo kvalitetsmerker som neppe etterlater huden som et "månekrater".Jeg har gode erfaringer fra de fleste av disse produktene, men stemmen min går til Estee Lauder.Kvaliteten er det ikke noe å si på, og designen er utrolig bra nå (se f.eks pure-colours øyenskyggene/leppestiftene, og de grafisk mønstrede pudrene).Friske farger, god kvalitet, stilig design-valget er enkelt.

Men som basisøyenskygger osv er jeg litt svak for chanels 4 colours.Er også svak for Face stockholm og Stila.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg er glad i Lancome. Av en eller annen merkelig grunn har jeg tiltro til Lancome, og har skjelden plukket med meg noe som helst fra tilsvarende dyrere merker. Pussig, det der. Ellers synes jeg at Clinique har fin design på tingene sine, ikke noe dilldall men veldig funksjonelt. Har dog ikke erfaringer med merket.

Skrevet

Har i grunnen favorittprodukter fra forskjellige merker jeg, men må si meg mest fornøyd med CD. Definitivt.

Skrevet

Make up fra Chanel! Men av en eller annen grunn har jeg alltid holdt meg til Lancomes mascaraer.

Krysset derfor Lancome, men kunne like gjerne valgt Chanel.

Gjest Madley
Skrevet

Jeg bruker kremer og renseprodukter fra estee lauder.

Skrevet

Jeg ga min stemme til Lancôme, fordi jeg bruker en del make-up derfra. Når det gjelder hudpleie-produkter, bruker jeg bare Biotherm :wink:

Skrevet

Vanskelig å velge en... Det ble Chanel, men kunne også blitt Helena Rubinstein eller Guerlain.

Øyenskyggene og beppestiftene fra Chanel er veldig bra og klassikere. Men mascaraen må vere HR. I det siste har jeg kjøpt en del fra Guerlain. Liker bruspulver-lukten av leppestiftene og konsistensen på øyenskyggene. Og jeg digger innpakningene til Guerlain!!

Skrevet

Jeg ELSKER Guerlain!

Får en helt egen luksusfølelse når jeg bruker produkter fra dem og de har de absolutt beste parfymene som fins (etter min mening da).

På parfymefronten liker jeg forresten godt Chanel no5 også - det må vel være noe av det mest klassiske som fins? :wink:

Skrevet

Jeg har egentlig ikke ETT favorittmerke blant de som var nevnt, synes alle har noe de er bra på og andre ting jeg er mindre fornøyd med. Jeg svarte Clinique fordi jeg er godt fornøyd med sminken deres, selv om jeg holder meg langt unna hudpleieproduktene deres. Jeg bruker stort sett merker fra hudpleiesalonger, Decleor er vel favoritten men Guinot liker jeg også godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...