Theta Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Har inntrykk av at det er mange som gifter seg i Barcelona og tenker at det er hyggelig å følge hverandre i planleggingen. Vi gifter oss der gjennom Sjømannskirken i juni 2014.
Kjerstin Skrevet 8. juni 2013 #2 Skrevet 8. juni 2013 Hei:) Jeg skal gifte med i september 2014 i Barcelona. Vært veldig koselig og nyttig å følge norske bruder som skal gifte seg neste år. Vi er enda ikke sikker hvordan vi skal feire dagen. Men jeg håper å finne et hotell med takterasse, hvor festen kan være
Theta Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2013 Hei! Vi (les: jeg) leter etter Hotellet til overnatting og middag/selskap - vil ha alt på samme sted. Og helst med egen hage eller takterrasse. Vi får tipse hverandre hvis vi finner noe bra, vi konkurrerer jo ikke om samme dato Vet at mange norske har brukt H10 og Grand Hotel, men vi vil ta en titt på mindre og litt sjarmerende hotell også (romantisk/historisk).
Theta Skrevet 5. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2013 Vi har funnet hotellet for begivenheten! Deilig å ha det i boks :-) Noen som vil oppgi hva dere må betale for kuverten på hotell i utlandet og om det er med drikke og bryllupskake?
Chriseik Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Hei:-) jeg blir Barcelonabrud sommeren 2014. Vi er på utkikk etter hotell m sjarm . Kan jeg spørre deg Theta hvilket hotell dere skal bruke til selskapet? Skal dere organisere selv eller engasjerer dere weddingplanner?
Theta Skrevet 7. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2013 Hei Chriseik :-) Vi har ingen bryllupsplanlegger, jeg bruker nettet og finner mye hjelp i blogger og andres erfaringer. Vi skal være på Pullitzer og jeg er kjempefornøyd! Har hørt mye bra derfra fra flere. Det er det eneste som er klart, og booking av sjømannsprest såklart. Begynt å kikke på kjoler nå ;-)
Chriseik Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Hello og takk for svar Theta:) Jeg har sendt forespørsel til hotel Pulitzer for noen dager siden, og venter spent på svar:) Har googlet masse og snappet opp et par som hadde vært på Pullitzer, og de var kjempefornøyde. Pullitzer har bra anmeldelser på tripadvisor så de er helt sikkert super! Vi skal gifte oss i juli;) er ikke helt fornøyd med kirken Sjømannskirken disponerer i juli, august, men men. Kjolejakten er i gang her også
Theta Skrevet 7. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2013 Lykke til med både kjolejakt og hotellet! Har Sjømannskirken kun den tyske om sommeren eller har de begge kirkene? Mulig jeg misforstod nettsiden deres. Evt ha vielsen også på hotellet eller stranden? :-)
Chriseik Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Hei! Sjømannskirken disponerer kun den tyske kirken på sommeren. Har ikke forhørt oss om eventuelt vielse et annet sted, men mener de kun utfører vielser i kirken?! Masse lykke til med planlegging og kjolejakt:) del gjerne tips underveis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå