AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hva er galt med mennesker? Kjenner jeg trenger en liten utblåsning! Jeg skulle ha besøk av en venninne i helgen, og det er kjempe koselig det. Plutselig får jeg en melding av hun med følgende tekst ''Liker du vin? For et par glass med vin er jo ikke skadelig'' Jeg kan ikke forstå det.. Tenker ikke mennesker langt nok til at når man er gravid skal man IKKE drikke? IKKE et par glass heller!!! Forbanna.. Er forresten 11+3 Anonymous poster hash: 81ad1...86c
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Da sier du "nei takk. Den sjansen tar jeg ikke". Så lenge hun ikke dytter vinen nedi halsen din, skjønner jeg ikke hvorfor du blir så sint. 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Fordi det er mulig å tenke litt.. Man vet at gravide ikke skal drikke, da er vel ikke et slikt spørsmål nødvendig heller.. Anonymous poster hash: 81ad1...86c
Gjest Fluttershy Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Er det ikke allmenn viten at man ikke drikker med barn i magen? Du får opplyse venninnen din ang alkohol og graviditet og si at du heller tar deg et glass brus.
lancome. Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Nei, det var kanskje ikke det smarteste spørsmålet å stille men, jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du blir så sur av det? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Fordi det er mulig å tenke litt.. Man vet at gravide ikke skal drikke, da er vel ikke et slikt spørsmål nødvendig heller.. Anonymous poster hash: 81ad1...86c Homonmonter, det er en del som drikker små mengder når de er gravide. Anonymous poster hash: 23f39...90b 2
kubrak Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Nei, det var kanskje ikke det smarteste spørsmålet å stille men, jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du blir så sur av det? vet ikke om hun ble sur men det sier jo litt om holdningene til den som spør
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Har aldri sagt jeg ble sint på henne, men jeg blir oppgitt over hele spørsmålet. At man får seg selv til å stille et så dumt spørsmål er jo utrolig bare det! -ts Anonymous poster hash: 81ad1...86c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Teit og meningsløs ting å bli irritert over. FOLKENS - TYDELIGE HORMONER ER I BILDET Stakkars venninnen din som ikke tenkte så langt og nå har hun fått ei gravid kjærring etter seg Anonymous poster hash: ce145...e5a 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 + Du er jo sur når du poster tråd om det på KG? HORMONEEER Anonymous poster hash: ce145...e5a 2
Gjest Tirkes Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Du reagerte så veldig at du trengte et utblåsning, men du ble ikke sint? Du virker svært sint. Og alle har forskjellige grenser, ikke alle følger de sunneste levereglene. Det blir litt som å bli oppgitt på noen som tilbyr en diabetiker kake. Noen diabetikere spiser kake og medisinerer. Man vet ikke alltid hva gjester/venner synes, så da er det greit å presentere dem for valget, og la dem ta valget selv. Kanskje venninnen har vært bort gravide som ble snurt når hun IKKE tilbydde dem et lite glass vin? Eller kanskje hun synes det er opptil hver enkelt og ikke vil være alkoholpoliiet ditt? Synes det er en veldig bagatell å reagere på - at man blir tilbudt noe man ikke ønsker/trenger. Det er så lett som "nei, takk". 4
lancome. Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Du reagerte så veldig at du trengte et utblåsning, men du ble ikke sint? Du virker svært sint. Og alle har forskjellige grenser, ikke alle følger de sunneste levereglene. Det blir litt som å bli oppgitt på noen som tilbyr en diabetiker kake. Noen diabetikere spiser kake og medisinerer. Man vet ikke alltid hva gjester/venner synes, så da er det greit å presentere dem for valget, og la dem ta valget selv. Kanskje venninnen har vært bort gravide som ble snurt når hun IKKE tilbydde dem et lite glass vin? Eller kanskje hun synes det er opptil hver enkelt og ikke vil være alkoholpoliiet ditt? Synes det er en veldig bagatell å reagere på - at man blir tilbudt noe man ikke ønsker/trenger. Det er så lett som "nei, takk". Fullstendig enig, var DET jeg mente med mitt innlegg
Gjest Teta Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Skjønner at du ble litt provosert, men det er jo ikke verre enn å takk nei og forklare hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #14 Skrevet 7. juni 2013 Teit og meningsløs ting å bli irritert over. FOLKENS - TYDELIGE HORMONER ER I BILDET Stakkars venninnen din som ikke tenkte så langt og nå har hun fått ei gravid kjærring etter seg Anonymous poster hash: ce145...e5a Ja, for all del. Det er så synd på henne! Det er derfor hun velger å være her. Fordi livet er hardt for HENNE nå som JEG er gravid! Anonymous poster hash: 81ad1...86c
Gjest Tirkes Skrevet 7. juni 2013 #15 Skrevet 7. juni 2013 Ja, for all del. Det er så synd på henne! Det er derfor hun velger å være her. Fordi livet er hardt for HENNE nå som JEG er gravid! Anonymous poster hash: 81ad1...86c Om det er sånn du oppfører deg rundt henne - så er livet hennes hardere nå som du er gravid. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juni 2013 #16 Skrevet 7. juni 2013 Å bli litt oppgitt og riste litt på hodet over hennes uvitenhet hadde jeg skjønt. Å bli så forbanna som du er er uforståelig. Forhåpentligvis er det vel bare litt hormoner på avveie.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #17 Skrevet 7. juni 2013 Nygravid, da blir man gjerne helt obsessed i graviditeten, da... Stress ned TS. Anonymous poster hash: 1a3e8...8c0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #18 Skrevet 7. juni 2013 Ja, for all del. Det er så synd på henne! Det er derfor hun velger å være her. Fordi livet er hardt for HENNE nå som JEG er gravid! Anonymous poster hash: 81ad1...86c Ro ned trusa di et par hakk, TS. Anonymous poster hash: 07529...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå