AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har gått tom for filmer å se. Har du noen forslag? Jeg er glad i jentefilmer, f.eks Step up filmene, how to lose a guy in 10 days, legally blonde, 10 things i hate about you, the proposal, 27 dresses, miss undercover, shes all that, coyote ugly, ja listen er lang. Anonymous poster hash: 2ea13...a2c
Gjest Tirkes Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Når jeg og venninner samles så ser vi som regel på actionfilmen. Men, det er en "chick flick" jeg virkelig digger - uten at jeg vet hvorfor. Den heter Northanger Abbey og er kjempesøt. Den filmen er for meg hva Dirty Dancing var for storesøsteren min. En sånn om igjen og omigjen film. "Easy A" er vel den nyeste jentefilmen jeg har sett, som jeg ikke synes var bortkastet tid..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Crazy/beautiful alle filmatiseringene av Jane Austen Crazy, stupid, love Silver linings Center stage Anonymous poster hash: 3650d...0b3
Gjest Tirkes Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Åh! Love Actually. Den er litt julete, men jeg pleier alltid å glemme den i jula.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Bridget Jones-filmene Thelma and Louise er jo den ultimate jentefilmen
Dresden Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 5 year engagement, Love and Other Drugs, Life as You Know It, 10 Years, Notting Hill, 500 Days of Summer, Bridesmaids. Håper jeg nevner noen du ikke har sett
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Hehe jeg er håpløs, har sett alle dere har nevnt! Men jeg googlet rundt, og fant 'I me wed', så skal se den i kveld:) Bare å komme med flere forslag! Anonymous poster hash: 2ea13...a2c
Anglofil Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Never Been Kissed er av mine favoritter hvis jeg skal ha en skikkelig chick flick. Ellers elsker jeg Bridget Jones-filmene. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå