Gjest Moonshadow Skrevet 10. april 2004 #1 Del Skrevet 10. april 2004 Er det noen her som har prøvd Vinsor Pilates Win in 10 diet sammen med treningen? Merket dere i så fall noe resultat? Synes det høres litt utrolig ut at en diett på 10dager skal hjelpe npe serlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 11. april 2004 #2 Del Skrevet 11. april 2004 Hva går denne dietten ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. april 2004 #3 Del Skrevet 11. april 2004 Du kunne ikke være så snill å skrive litt om hva du spiser på en dag? :-) hadde vært veldig interessant å se, siden jeg har videoene men ikke dietten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #4 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har ikke startet med den enda. Det var så mye der jeg ikke likte så jeg tror jeg står over. men kan skrive en dag av den Skriver det på egngelsk i og med at jeg ikke vet hva alt er. Frokost: 3/4 cup of low fat cottage cheese 3 tablespoons oareal, raw 3teaspoons slivered almonds Lunch: 3 ounces turkey breast, skinnless 1 cup green beans 1 1/2 cup courgettes 1 1/4 cups tomatoes, choppede 1 teaspoon olive oil Snack: 2 1/1 ounces ricotta cheese. skim 1/2 pear 1 teaspoon almonds Dinner: 4 1/2 ounces sea scallops 1 teaspoon olive oil 1/2 cup leeks 1/2 cup mange tout 1/3 cup wather chestnuts 1 1/2 cup mushroom Snack: 7 grams protein powder 1/2 cup strawberries 1/4 cup bleberries 1/3 teaspoon olive oil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. april 2004 #5 Del Skrevet 11. april 2004 Altså, denne dietten inneholder jo mye proteiner og ikke mange kaloriene (har ikke regnet, men ved å se på hva dietten inneholder, regner jeg med at det ikke er mer enn 1200). så hvis du følger dietten og trener pilates i tilegg, vil jeg tro at du går ned i vekt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #6 Del Skrevet 11. april 2004 Tror jeg bare holder meg til å spise vanlig sundt jeg. Lite og ofte, masse frukt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. april 2004 #7 Del Skrevet 11. april 2004 Da tror jeg du gjør det beste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 11. april 2004 #8 Del Skrevet 11. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. april 2004 #9 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg stusset på det der med "skim ricotta cheese". Vanlig ricotta er jo vanvittig fet, men himmelsk god... Nei, hold deg til normal, sunn mat. Med en diett der du hele tiden må passe på, risikerer du å hele tiden bli gående å tenke på mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. april 2004 #10 Del Skrevet 13. april 2004 Det jeg kom fram til... Jeg har jo lagt om kostholdet fra før, så jeg spiser riktig. Holder meg til det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå