Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sparer det til kveldsbussen hjemme til jul. En aldri så liten juletradisjon 😎 Om jeg får to seter for meg selv that is.

Anonymkode: 56d23...1eb

*hjem til jul.

Anonymkode: 56d23...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.12.2018 den 15.20, Peanut skrev:

Har gjort det et par ganger denne uken, med påfallende mange orgasmer som fulgte. Senest i dag morges, med to stk ^^, 

Deilig med to orgasmer, er det ikke, Peanut? :) Håper du får mange flere, kraftige og deilige!

Anonymkode: 333ae...922

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. Våknet opp av våtdrøm. Om psykologen, dritt hode mitt! Jeg nekter å la slike tanker ødelegge for meg. Fordi jeg har ikke slike følelser for psykologen og det er så upassende som du får det. Jeg har hatt slike drømmer/tanker om lærere f.eks, og det blir jo litt små ekkelt å se dem i øynene etterpå. Har hatt det om folk jeg har møtt på butikken osv, men det er så upassende at det er om psykologen!! 
Så jeg prøvde å tenke på noe annet for å få bort ubehaget, er nok kvinnens svar på boner (dunking der nede). Hvem popper opp i hodet mitt idet jeg kommer? Jo psykologen,
Helvete. Takk gud for at det er juleferie og jeg ser han ikke før 18. Januar!!! 

Anonymkode: eb17e...7e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dessverre. Våknet opp av våtdrøm. Om psykologen, dritt hode mitt! Jeg nekter å la slike tanker ødelegge for meg. Fordi jeg har ikke slike følelser for psykologen og det er så upassende som du får det. Jeg har hatt slike drømmer/tanker om lærere f.eks, og det blir jo litt små ekkelt å se dem i øynene etterpå. Har hatt det om folk jeg har møtt på butikken osv, men det er så upassende at det er om psykologen!! 
Så jeg prøvde å tenke på noe annet for å få bort ubehaget, er nok kvinnens svar på boner (dunking der nede). Hvem popper opp i hodet mitt idet jeg kommer? Jo psykologen,
Helvete. Takk gud for at det er juleferie og jeg ser han ikke før 18. Januar!!! 

Anonymkode: eb17e...7e4

😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Trøndermann skrev:

Høres ut som en herlig start på dagen ja😉 Du kan komme i søvne også altså? Det må jo være en deilig egenskap! 😊

Kom nok ikke i søvne, men drømte at jeg gjorde det.. Så våknet rett inn i riktig stemning 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, PepsiMax skrev:

Kom nok ikke i søvne, men drømte at jeg gjorde det.. Så våknet rett inn i riktig stemning 😉

Skjønner, bare en ting å gjøre da ja😉 Måtte ta meg av mårrabrødet i dusjen i morges jeg 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ennå, men blir en runde ganske snart. Fin belønning for å ha gjort unna dagens oppgaver, det 😊

Anonymkode: 03b71...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det bør skje snart, har skiftet undertøy 3 g i dag allerede, å blir snart nr4 kjennes det ut som

Anonymkode: 563eb...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
På 19.12.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Den ble relativt kraftig for å si det sånn... Beste på lang tid.

Anonymkode: 8509f...ee6

Herlig, Stønnet du fælt?

Anonymkode: 51667...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig, Stønnet du fælt?

Anonymkode: 51667...39e

Tja, ble et langt men relativt "stille" stønn for å ikke vekke kona...

Blir vel en "kjapp" en nå snart, den siste før jeg reiser på juleferie i morgen tidlig. Blir sikkert en og annen på ferien, men ikke hver dag da.

Anonymkode: 8509f...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nødt til det i dag. Var egentlig ikke spesielt kåt, men våkner med en bakfull-bender fra helvete som alrdi ville gå over av seg selv, så da var det bare én ting å gjøre. 

Anonymkode: 36695...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...