Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig å onanere på jobb. Men er fordi jeg går rundt med masse deilige jenter i trange skjørt.;) Bedre å lette på trykket enn å sitte der med ståkuk.:P

Anonymous poster hash: 24c64...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde "edging" i går og nå er jeg alene til utpå ettermiddagen så det skal prøves igjen! Anbefales sterkt!

Edging er forresten en teknikk for å øve opp selvkontroll til å ha multiple orgasmer for menn, via onanering. Vinn-vinn-vinn hele veien. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Prøvde "edging" i går og nå er jeg alene til utpå ettermiddagen så det skal prøves igjen! Anbefales sterkt!

Edging er forresten en teknikk for å øve opp selvkontroll til å ha multiple orgasmer for menn, via onanering. Vinn-vinn-vinn hele veien. :danse:

Hva er edging, det vil jeg teste. Jeg vil oppleve multiorgasmer når jeg onanerer. Jeg får det kun ved analstimulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er edging, det vil jeg teste. Jeg vil oppleve multiorgasmer når jeg onanerer. Jeg får det kun ved analstimulering.

Jeg er temmelig ny på det selv og kanskje ikke den beste til å forklare, men skal forsøke så godt jeg kan.

Det går hovedsaklig ut på å ta mental kontroll over snoppen og nytelsen istedet for det som vanligvis skjer; du henger bare med på lasset og nyter det så lenge det varer.

Prinsippet i edging er å onanere i lengre perioder (fra 30 minutter til så lenge du ønsker igrunn) hvor målet er å ikke få utløsning, men å hele tiden 'være på grensen'. Du skal finne punket hvor du kan onanere kontinuerlig og ikke måtte drive start-stopp-start-stopp for å holde utløsningen i sjakk. Når du har funnet dette punktet så tøyer du strikken hver gang for å bygge mer selvkontroll. Dette kan også overføres til samleie selvfølgelig, men der får du en ekstra variabel i partneren og du trenger dertil sterkere selvkontroll.

Slik jeg opplever det så får jeg et utall mindre orgasmer(kommer i bølger) evt. en veldig lang en utifra hvordan man vil definere det. Dette uten utløsning såklart da det er hele poenget. Kjenner du att du har gått for langt og skaftet begynner å fylles med sperm så klemmer du til det du klarer med pc muskelen, (den som stopper deg fra å pisse i buksa hele tiden) til det har gått over, her får jeg en mer eller mindre full orgasme uten utløsning og den varer utrolig lenge.

Iblandt blir man jo litt for ivrig og klarer ikke holde igjen, men jeg kjenner at det hjelper etter bare en kort periode med dette konseptet, øvelse gjør mester!

PS: Bruk glidemiddel, dette her skal ikke være ubehagelig i det hele tatt. Jeg fikk riktignok temmelig vondt i pungen etter å ha holdt igjen utløsning med pc muskelen første gangen. Føltes som sånn ballespreng man får når det er rett før det kommer, men så blir man avbrutt av gjester, svigers etc. ^^ Dette ubehaget avtar for hver gang heldigvis.

Endret av Teddybjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Den beste måten å ta brodden av eksamenslesing på. "Å, herregud...dette kommer jeg ikke til å greie å lære meg" Onani. "Aha! Sånn det var, ja". Jeg får som regel gode karakterer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hey! Kansje det jeg skulle prøve, får ikke motivert meg til å jobbe med særemne i dag :fnise: Onanering pleier å hjelpe når jeg ikke får sove så kansje det hjelper mot flere ting :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Kansje det jeg skulle prøve, får ikke motivert meg til å jobbe med særemne i dag :fnise: Onanering pleier å hjelpe når jeg ikke får sove så kansje det hjelper mot flere ting :laugh:

Anbefales! En får liksom nullstilt panikken, og kan deretter tenke klarere. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg er temmelig ny på det selv og kanskje ikke den beste til å forklare, men skal forsøke så godt jeg kan.

Det går hovedsaklig ut på å ta mental kontroll over snoppen og nytelsen istedet for det som vanligvis skjer; du henger bare med på lasset og nyter det så lenge det varer.

Prinsippet i edging er å onanere i lengre perioder (fra 30 minutter til så lenge du ønsker igrunn) hvor målet er å ikke få utløsning, men å hele tiden 'være på grensen'. Du skal finne punket hvor du kan onanere kontinuerlig og ikke måtte drive start-stopp-start-stopp for å holde utløsningen i sjakk. Når du har funnet dette punktet så tøyer du strikken hver gang for å bygge mer selvkontroll. Dette kan også overføres til samleie selvfølgelig, men der får du en ekstra variabel i partneren og du trenger dertil sterkere selvkontroll.

Slik jeg opplever det så får jeg et utall mindre orgasmer(kommer i bølger) evt. en veldig lang en utifra hvordan man vil definere det. Dette uten utløsning såklart da det er hele poenget. Kjenner du att du har gått for langt og skaftet begynner å fylles med sperm så klemmer du til det du klarer med pc muskelen, (den som stopper deg fra å pisse i buksa hele tiden) til det har gått over, her får jeg en mer eller mindre full orgasme uten utløsning og den varer utrolig lenge.

Iblandt blir man jo litt for ivrig og klarer ikke holde igjen, men jeg kjenner at det hjelper etter bare en kort periode med dette konseptet, øvelse gjør mester!

PS: Bruk glidemiddel, dette her skal ikke være ubehagelig i det hele tatt. Jeg fikk riktignok temmelig vondt i pungen etter å ha holdt igjen utløsning med pc muskelen første gangen. Føltes som sånn ballespreng man får når det er rett før det kommer, men så blir man avbrutt av gjester, svigers etc. ^^ Dette ubehaget avtar for hver gang heldigvis.

Jeg syns sånn du forklarte dette, er det mer enn nok forklarende, dette funker jo som bare søren, det er bare helt vilt. Jeg har hatt alenesøndag i dag og har kunne holdt på uforstyrret i hele dag. Har sikkert mye å lære, men allerede opplevd å sveve inn og ut av orgasme i hele dag.

Det har vært en mental prøvelse i hele dag, men har klart å ikke gå for langt, opplevd å få mange små orgasmer som oppleves som en sammenhengende lang orgasme. Skjedde akkurat som du sa, jeg kom til en grense og punktet som jeg ikke måtte passere, for da kom orgasmen. Jeg fant en grense og kom til et nivå som jeg bare kunne fortsette å onanere lenge, å balanserte på grensen til orgasme, det var en eventyrlig opplevelse, kroppen var helt i orgasmemodus uten at utløsningen kom, holdt på sånn i mange timer å holdt utløsningen i sjakk, å opplevde en helt spesiell orgasmefølelse, som om hele kroppen opplevde orgasme.

Var sånn som du sa, fikk ballespreng av å holde igjen utløsningen med pc-musklene, men følte faktisk allerede at det ble litt mindre spreng for hver gang jeg stoppet utløsningen. Hadde tenkt å holde på hele kvelden også, men gikk litt for langt i ste, plutselig var det null sjangse å holde igjen lenger. Det ble den villeste å lengste orgasmen ever. Jeg var nær ved å besvime, trodde jeg skulle fått helt blackout, faktisk helt skjelven enda. Yess, dette skal gjentas....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...