Gå til innhold

Har du onanert idag ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg måtte onanere etter personlig assistenten min var innom. Jeg har ansatt henne og vet det ikke er etisk greit, men hun gjør meg HORny.. jeg kan ikke røpe meg for henne. Jeg har en skade som gjør at jeg fysisk må ha hjelp. Jeg likte henne på dating-app og hun ble rar etterpå. Er dette helt lite gjennomtenkt av meg

Anonymkode: da7d0...b2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ennå. Skal på treningssenter nå, blir sykt kåt av å se de digge kroppene. Så etterpå blir det nok. 

Anonymkode: cd5b2...207

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg måtte onanere etter personlig assistenten min var innom. Jeg har ansatt henne og vet det ikke er etisk greit, men hun gjør meg HORny.. jeg kan ikke røpe meg for henne. Jeg har en skade som gjør at jeg fysisk må ha hjelp. Jeg likte henne på dating-app og hun ble rar etterpå. Er dette helt lite gjennomtenkt av meg

Kinkig situasjon. Ville dratt til meg interessen om den ikke får grobunn, ellers blir det brått litt rart.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kødder eller???? 

Så utrolig uetisk og kvalmt av deg å like henne på en app Når hun JOBBER for deg!! 

Dette er grunnen til at folk ikke vil jobbe som bpa! 

Jeg håper vedkommende sier ifra til det firmaet jeg antar har tjenesten, og også til kommunen om din oppførsel, så du muster hjelpen. 

Og ja, jeg er hjelpetrengende sjøl!

Anonymkode: c4aea...2db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kødder eller???? 

Så utrolig uetisk og kvalmt av deg å like henne på en app Når hun JOBBER for deg!! 

Dette er grunnen til at folk ikke vil jobbe som bpa! 

Jeg håper vedkommende sier ifra til det firmaet jeg antar har tjenesten, og også til kommunen om din oppførsel, så du muster hjelpen. 

Og ja, jeg er hjelpetrengende sjøl!

Anonymkode: c4aea...2db

Hu har jobbet knappe 3mnd. Hva jeg fantaserer om har ingen med, men at jeg liker henne på en app kan være stor glipp, det vet jeg. Hun likte meg ikke tilbake

Skrevet

Har kjørt kona til jobb. Sitter i bilen nå og er veldig følsom i kuken etter to uker uten kos.. Helt herlig å kose selv og. 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja. Er så kåt hele tiden. Måtte vekke mannen i natt. Og nå er han bort så måtte gjøre selv. Men kjenner fortsatt at jeg er kåt. Så må en runde til etter jobb tenker jeg

Anonymkode: ab522...d5a

Ble tre ganger i går. Gleder meg til at mannen kommer hjem i dag. 

Anonymkode: ab522...d5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: 1330c...a73

Skrevet
LekeLeke skrev (49 minutter siden):

Har kjørt kona til jobb. Sitter i bilen nå og er veldig følsom i kuken etter to uker uten kos.. Helt herlig å kose selv og. 😉

Leeenge...5 timer kanskje..  😉

AnonymBruker
Skrevet
LekeLeke skrev (2 timer siden):

Leeenge...5 timer kanskje..  😉

Hæ????

Anonymkode: 1681e...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...