AnonymBruker Skrevet 30. september #2721 Del Skrevet 30. september Ja, i 20-tiden. Sprutet ut varm sæd. Anonymkode: 776b1...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 30. september #2722 Del Skrevet 30. september Ja, mens jeg sextet med en mann. Fantastiske bilder i hodet av praten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. september #2723 Del Skrevet 30. september Jeg ronker og skriver i søvne😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2724 Del Skrevet 1. oktober Sententia skrev (10 timer siden): Ja, mens jeg sextet med en mann. Fantastiske bilder i hodet av praten. Var det din mann du sextet med eller en annen? Gikk det fort for deg? Anonymkode: 73011...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2725 Del Skrevet 3. oktober Har veldig lyst, men kan dessverre ikke grunnet rifter i forhud. Må holde den i fred. Hvordan skal jeg holde ut??? M Anonymkode: 1209e...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2726 Del Skrevet 3. oktober Ja. Jeg har skrevet dirty meldinger med en mann de to - tre siste dagene, de meldingene toppet seg litt i dag. Han beskrev hva han ville gjøre med meg, og det endte opp med at jeg både ble våt og kåt. Tenkte på at jeg skulle ønske han var der, og gjorde de tingene med meg. Så da......... Gikk det.......... Anonymkode: 81f0a...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. oktober #2727 Del Skrevet 4. oktober Cumtribute på ei hotwife fra Nakentid.. Hun sa jeg måtte prøve en gang senere, for hun kjente ikke seg selv igjen på bildet😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2728 Del Skrevet 28. oktober Ja, to ganger. Er bakfull, vil ligge i senga og onanere hele dagen, tror jeg. Anonymkode: 1209e...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2729 Del Skrevet 28. oktober Nei. Har mistet lysten i det siste. Vet ikke helt hva som skal til for å få den tilbake. M43 Anonymkode: 7967c...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2730 Del Skrevet 28. oktober Har kjøpt Octopuss penisvibrator som jeg har med meg i senga. Den funker som bare det. Prøv! M Anonymkode: 1209e...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2731 Del Skrevet 28. oktober Not yet, men er akkurat hjemme fra jobb. Frua skal følge barn på trening i ettermiddag, så har et par timer alenetid senere i dag. Skal ta meg tid til en god runk da. Anonymkode: 94e5a...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2732 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei. Har mistet lysten i det siste. Vet ikke helt hva som skal til for å få den tilbake. M43 Anonymkode: 7967c...6d0 Vet du hvorfor lysten er borte da? Anonymkode: fd7e4...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2733 Del Skrevet 28. oktober Ja, tidligere i dag. Kommer til å gjøre det igjen i løpet av kvelden. Sliter med å få sove, så da er det et koselig tidsfordriv 🥰 Anonymkode: fd7e4...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet 29. oktober #2734 Del Skrevet 29. oktober Hehe! Ja, i dag var det hjemmekontor 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2735 Del Skrevet 29. oktober Ja! Våknet tidlig i dag, så jeg vekte han ved å runke han mens jeg kysset han på halsen. Var på god veg til å ha deilig morgensex før han skulle stå opp og dra på jobb. Men, baby våknet så det ble ikke noe. Ble så kåt at når baby sov første duppen sin, tok jeg vibratoren og fantaserte om sexen vi skal ha i ettermiddag. Kom skikkelig hardt og fort. Gleder meg til ettermiddagsduppen i dag Anonymkode: fa4c3...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silesilje Skrevet 29. oktober #2736 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja! Våknet tidlig i dag, så jeg vekte han ved å runke han mens jeg kysset han på halsen. Var på god veg til å ha deilig morgensex før han skulle stå opp og dra på jobb. Men, baby våknet så det ble ikke noe. Ble så kåt at når baby sov første duppen sin, tok jeg vibratoren og fantaserte om sexen vi skal ha i ettermiddag. Kom skikkelig hardt og fort. Gleder meg til ettermiddagsduppen i dag Anonymkode: fa4c3...9f5 Haha! Flere som hadde en aktiv mammaperm 😅 Savner å ha god tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #2737 Del Skrevet 29. oktober Silesilje skrev (1 minutt siden): Haha! Flere som hadde en aktiv mammaperm 😅 Savner å ha god tid! Helt herlig med ekstra tid og en baby som sover gode dupper på dagtid! Anonymkode: fa4c3...9f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:14 #2738 Del Skrevet torsdag kl 10:14 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 22.37): Ja, i 20-tiden. Sprutet ut varm sæd. Anonymkode: 776b1...bf5 Moro. Trolig rundt 37 grader, med mindre du har feber... Anonymkode: a31be...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:06 #2739 Del Skrevet torsdag kl 11:06 Nei, men takk for påminnelsen, tar en kjapp klitorisorgasme nå før lunsj 👌 Anonymkode: 10e1c...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet torsdag kl 12:52 #2740 Del Skrevet torsdag kl 12:52 Ikke enda. Får prøve senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå