Gå til innhold

Har du onanert idag ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sam Fox skrev (41 minutter siden):

Er det bare menn som svarer her? Og kun de samme brukerne? 

Jeg svarer svært sjeldent her. Jeg burde bli flinkere på det! Rundt 1-2 ganger i uka nå, men målet er 3-4. Det er jo bare sunt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.  Dama kommer i morgen så skal tømme meg skikkelig i hun i morgen.

Anonymkode: 29f01...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du onanert i dag? Eller har du hatt sex? Hva gjorde deg kåt? Eller hva fantaserte du om? Brukte du fingrer/hender/ eller leketøy.

Veeeldig kåt her nå😜

Anonymkode: 4b1aa...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært fyllesyk i dag, så ble tre ganger. 

Anonymkode: 30f41...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du onanert i dag? Eller har du hatt sex? Hva gjorde deg kåt? Eller hva fantaserte du om? Brukte du fingrer/hender/ eller leketøy.

Veeeldig kåt her nå😜

Anonymkode: 4b1aa...0dd

Jeg onanerte før jeg sovnet. Fantaserte om en deilig mann jeg ikke klarer å få ut av tankene mine. Han tok meg bakfra utendørs. Vilt og hemningsløst. Jeg bruker dildo, og det holder som regel. Bruker ikke fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 timer siden):

Jeg onanerte før jeg sovnet. Fantaserte om en deilig mann jeg ikke klarer å få ut av tankene mine. Han tok meg bakfra utendørs. Vilt og hemningsløst. Jeg bruker dildo, og det holder som regel. Bruker ikke fingre.

Da sovnet du godt etterpå håper jeg 💕

Anonymkode: 872c4...f53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da sovnet du godt etterpå håper jeg 💕

Anonymkode: 872c4...f53

Sovna med et smil om munnen 🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (10 timer siden):

Kommer du kun fra dildo? Uten å røre klitten? 

Anonymkode: 73011...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 29.7.2024 den 0.54):

Jeg teaser meg selv med fingrene først og fremst slik at jeg blir skikkelig kåt, mens jeg tar dildoen inn litt og litt. Så holder på slik helt til jeg ikke klarer å holde igjen lenger...Og da fører jeg den helt til bunns, så klemmer jeg rundt den. Hele tiden teaser jeg. Stopper nesten rett før jeg kommer...Så påan igjen. Helt til bare orgasmen stråler gjennom hele meg. Så jeg bruker jo litt tid på det, men jeg syns det blir så godt. Så fantaserer jeg underveis, og dirtytalker meg selv 😂. Dirtytalk har veldig stor effekt på meg. Er ofte det som kan vippe meg over i orgasme når jeg er på kanten.

Noen ganger bruker jeg dusjhodet først som oppvarming. Det kommer litt an på om jeg er stressa eller ikke. 

Når du driver "dirty talk" med deg selv, ser du for deg en mann som snakker dirty til deg eller er det du som gjør alt "praten" :)

hvilken dildo anvender du?

jeg har kjøpt en ganske stor og den har åpnet nye horisonter for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kommer du kun fra dildo? Uten å røre klitten? 

Må røre klitten. Jeg bare liker ikke å fingre meg selv. Det er tungvint 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Når du driver "dirty talk" med deg selv, ser du for deg en mann som snakker dirty til deg eller er det du som gjør alt "praten" :)

hvilken dildo anvender du?

jeg har kjøpt en ganske stor og den har åpnet nye horisonter for meg ;)

Jeg later som jeg er sammen med en mann. Så jeg snakker "dirty" til "han", mens jeg koser meg. Så da får jeg øvd meg på det. Noen ganger holder det å leve meg inn i en skikkelig seanse, mens andre ganger prater jeg til meg selv for å vippe meg over kanten. Det kan være ekstremt opphissende.

Jeg bruker så naturtro som mulig. Har måttet prøve meg litt fram i forhold til hvilket materiale som føles best. Dildoer laget med TPE materiale synes jeg er de beste. Er de jeg foretrekker ihvertfall. 

Så bra for deg 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

Jeg later som jeg er sammen med en mann. Så jeg snakker "dirty" til "han", mens jeg koser meg. Så da får jeg øvd meg på det. Noen ganger holder det å leve meg inn i en skikkelig seanse, mens andre ganger prater jeg til meg selv for å vippe meg over kanten. Det kan være ekstremt opphissende.

Jeg bruker så naturtro som mulig. Har måttet prøve meg litt fram i forhold til hvilket materiale som føles best. Dildoer laget med TPE materiale synes jeg er de beste. Er de jeg foretrekker ihvertfall. 

Så bra for deg 👏👏👏

Hva slags dialog har du mellom deg og deg selv? Er det veldig grovt språk?  

Jeg tenderer å være vulgær med min mann men mye mer i mine hemmelige tanker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva slags dialog har du mellom deg og deg selv? Er det veldig grovt språk?  

Jeg tenderer å være vulgær med min mann men mye mer i mine hemmelige tanker ;)

Ikke noe grovere enn det som er vanlig tror jeg. 

"Det er så deilig når du knuller fitta mi. Jeg vet du har lyst til å sprute."

"Ta meg med den harde deilige kuken din"

"Å fy faen du er så RÅ. Jeg må komme. Klarer ikke å holde igjen". 

"Har lyst til at du skal rundknulle fitta mi".

"Ta meg som bare du kan".

Ja dette her er bare eksempler da, men er man opphisset fra før så hjelper det jo på kan du si. Jeg er på en måte helt i min egen verden, og boble. Lever meg totalt inn. Er jo deilig å miste seg selv slik. Jeg blir jo på en måte så rusa at jeg blir ør i hodet 😂

Så er det jo så godt underveis, og jeg er ikke akkurat lydløs. Kommer med et brøl noen ganger 😂. Det er bare når jeg er helt helt alene. 

Endret av Irak
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nettopp. 

Av og til holder det for meg å bare være i nuet, høre på mine egne stønn, lytte til pusten min, kjenne at kroppen min blir varmere, og at jeg blir våt.

Og så pleier jeg å hviske; Ikke stopp, ikke stopp. Fortsett, ta meg. Ta meg hardere.

Og så fantaserer jeg om en mann jeg er forelsket i, eller betatt av. Men av og til holder det bare å forestille seg en erigert penis.

Anonymkode: 81f0a...df2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

natt til idag og igår gikk vel hardt for seg , for min del...som netter ellers..bør gjerne begynne å prioritere en nattesøvn i uka :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 timer siden):

Ikke noe grovere enn det som er vanlig tror jeg. 

"Det er så deilig når du knuller fitta mi. Jeg vet du har lyst til å sprute."

"Ta meg med den harde deilige kuken din"

"Å fy faen du er så RÅ. Jeg må komme. Klarer ikke å holde igjen". 

"Har lyst til at du skal rundknulle fitta mi".

"Ta meg som bare du kan".

Ja dette her er bare eksempler da, men er man opphisset fra før så hjelper det jo på kan du si. Jeg er på en måte helt i min egen verden, og boble. Lever meg totalt inn. Er jo deilig å miste seg selv slik. Jeg blir jo på en måte så rusa at jeg blir ør i hodet 😂

Så er det jo så godt underveis, og jeg er ikke akkurat lydløs. Kommer med et brøl noen ganger 😂. Det er bare når jeg er helt helt alene. 

Det var gode eksempler. Jeg er kanskje mer "ekstrem"enn deg. Jeg blir som regel hemningsløs når det nærmer seg for meg og sier ting som kan sjokkere når jeg blir normal igjen.

Ganske deilig å slappe av i den sammenheng. Best å gjøre det med en fast partner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...