AnonymBruker Skrevet 28. juli #2681 Del Skrevet 28. juli Nope Anonymkode: 857d0...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. juli #2682 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Naturell, dusjhode eller med leketøy, @Irak? Kom hardt i går kveld, men fortsatt lysten, så får invitere frøken Høyre til dans før jeg sovner. Anonymkode: 1e5ee...ffa Jeg har vært veldig leken idag, så jeg har kosa meg skikkelig 😉. Jeg får ikke mange orgasmer, men de jeg får er så utrolig gode at det går rundt for meg 😂. Bra du tar godt vare på deg selv 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2683 Del Skrevet 28. juli Nydelig! En liten «kvinnebedårer», kanskje? Anonymkode: 1e5ee...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2684 Del Skrevet 28. juli Ja, 4 ganger. Rekker nok et par til før Jon Blund kommer på besøk. Anonymkode: 52f64...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #2685 Del Skrevet 28. juli Irak skrev (1 time siden): Jeg har vært veldig leken idag, så jeg har kosa meg skikkelig 😉. Jeg får ikke mange orgasmer, men de jeg får er så utrolig gode at det går rundt for meg 😂. Bra du tar godt vare på deg selv 😉. Så bra 🙂Hvordan gjør du det? Anonymkode: 4eaae...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. juli #2686 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så bra 🙂Hvordan gjør du det? Anonymkode: 4eaae...8bb Jeg teaser meg selv med fingrene først og fremst slik at jeg blir skikkelig kåt, mens jeg tar dildoen inn litt og litt. Så holder på slik helt til jeg ikke klarer å holde igjen lenger...Og da fører jeg den helt til bunns, så klemmer jeg rundt den. Hele tiden teaser jeg. Stopper nesten rett før jeg kommer...Så påan igjen. Helt til bare orgasmen stråler gjennom hele meg. Så jeg bruker jo litt tid på det, men jeg syns det blir så godt. Så fantaserer jeg underveis, og dirtytalker meg selv 😂. Dirtytalk har veldig stor effekt på meg. Er ofte det som kan vippe meg over i orgasme når jeg er på kanten. Noen ganger bruker jeg dusjhodet først som oppvarming. Det kommer litt an på om jeg er stressa eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2687 Del Skrevet 29. juli Irak skrev (På 23.4.2024 den 22.51): Onanerer hver dag jeg 😂😂😂 Har du ikike en mann i ditt liv? Anonymkode: 73011...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. juli #2688 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du ikike en mann i ditt liv? Anonymkode: 73011...145 Hvorfor lurer du på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2689 Del Skrevet 29. juli Irak skrev (19 minutter siden): Hvorfor lurer du på det? Bare nysgjerrig. Onanerer du uansett hver dag? I tillegg til sex med din partner? Anonymkode: 73011...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. juli #2690 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare nysgjerrig. Onanerer du uansett hver dag? I tillegg til sex med din partner? Anonymkode: 73011...145 For meg er det et veldig privat spørsmål. Min sivilstatus er irrelevant på et diskusjonsforum. Jeg elsker meg selv veldig høyt for å si det sånn, og jeg har en høy seksualdrift. Onani er sunt selv om man er i et parforhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2691 Del Skrevet 29. juli Irak skrev (1 minutt siden): For meg er det et veldig privat spørsmål. Min sivilstatus er irrelevant på et diskusjonsforum. Jeg elsker meg selv veldig høyt for å si det sånn, og jeg har en høy seksualdrift. Onani er sunt selv om man er i et parforhold. Ja selvfølgelig trenger du ikke å svare. Du snakker åpent om onani derfor trodde jeg at det var ok å spørre om du hadde em partner i tillegg. Ikke noe feil med onani og høy sekslyst! Anonymkode: 73011...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. juli #2692 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja selvfølgelig trenger du ikke å svare. Du snakker åpent om onani derfor trodde jeg at det var ok å spørre om du hadde em partner i tillegg. Ikke noe feil med onani og høy sekslyst! Anonymkode: 73011...145 Jeg snakker åpent om sex og onani for jeg synes det er et ekstremt viktig tiltak for egen helse. Kan forstå at det kanskje kan virke litt bakvendt for noen, men for meg gjør det ikke det. Ja onani er super viktig 👏👏👏👏. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. juli #2693 Del Skrevet 29. juli I natt var jeg så heldig å bli onanert og få onanere ei.. det gikk med 2 liter reker, 1 og 1/2 flaske hvitvin. Hun fikk i seg litt egg og bacon til frokost også, før hun dro med et smil og håp på reprise🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 29. juli #2694 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 7.6.2013 den 12.44): Siden jeg har måttet ta hånda fatt to ganger allerede idag lurer jeg bare på om det er flere som har måttet lette på trykket idag ? Kan jo være morsomt å høre... Anonymous poster hash: a59ed...532 Ble ridd i solveggen for 2 timer siden om det teller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. juli #2695 Del Skrevet 29. juli Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): I natt var jeg så heldig å bli onanert og få onanere ei.. det gikk med 2 liter reker, 1 og 1/2 flaske hvitvin. Hun fikk i seg litt egg og bacon til frokost også, før hun dro med et smil og håp på reprise🥰 Ja da var du heldig..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. juli #2696 Del Skrevet 29. juli Irak skrev (4 minutter siden): Ja da var du heldig..... Ja, jeg føler meg superheldig.. tross alt av vi må være to for å få det til. Men det skal ikke så mye til for å få til en hyggelig aften.. Så med litt mat og litt vin i glasset, er mitt førstevalg for å få det koselig og for å bli flirfull.. Og når vi etterhert har mynknet praten, og forklarte "Mutual Masturbation", ble hun både overrasket og nysgjærrig kåt. Vi fjaset og lo masse, og hadde det utrolig koselig. Så ble det plutselig stille.. vi skalv av kåthet, før vi vrengte klærne av oss i sofaen😋 Jo hun ble svært positivt overrasket, mest for at vi kunne onanere hverandre uten å ha sex.. Har du onanert idag? Det handler vel ikke bare om å onanerer seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. juli #2697 Del Skrevet 29. juli Bamseklemmer skrev (24 minutter siden): Ja, jeg føler meg superheldig.. tross alt av vi må være to for å få det til. Men det skal ikke så mye til for å få til en hyggelig aften.. Så med litt mat og litt vin i glasset, er mitt førstevalg for å få det koselig og for å bli flirfull.. Og når vi etterhert har mynknet praten, og forklarte "Mutual Masturbation", ble hun både overrasket og nysgjærrig kåt. Vi fjaset og lo masse, og hadde det utrolig koselig. Så ble det plutselig stille.. vi skalv av kåthet, før vi vrengte klærne av oss i sofaen😋 Jo hun ble svært positivt overrasket, mest for at vi kunne onanere hverandre uten å ha sex.. Har du onanert idag? Det handler vel ikke bare om å onanerer seg selv? Det der vet du best selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. juli #2698 Del Skrevet 29. juli Nei har vært for sliten til det bare dratt i mine spaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. september #2699 Del Skrevet 25. september Chattet med ei som ville ha cumtribute, så jeg gjør alt for mine fans🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 25. september #2700 Del Skrevet 25. september Er det bare menn som svarer her? Og kun de samme brukerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå