AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2181 Del Skrevet 13. september 2020 Spruter strax så ja 😎 Anonymkode: 96bb7...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2182 Del Skrevet 14. september 2020 Er våt og klar for en orgasme nå. Kvinne 41 Anonymkode: 56eef...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2020 #2183 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg kom uten berøring i dag, kun av fantasier og knipeøvelser med å løfte en våt hånduk. Det kjennes ut som jeg har muskel-krampe enda etter to timer og er like kåt🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2184 Del Skrevet 14. september 2020 Ikke enda, men klarer snart ikke holde meg lenger. Chatter endel med en mann som bor langt unna, og vi har snakket om å onanere sammen på web cam. Herregud, elsker å se en mann runke og nyte, så bare tanken på hva som kanskje skal skje i framtiden gjør meg så tent. Kvinne 46. Anonymkode: 1be09...b8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2185 Del Skrevet 14. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke enda, men klarer snart ikke holde meg lenger. Chatter endel med en mann som bor langt unna, og vi har snakket om å onanere sammen på web cam. Herregud, elsker å se en mann runke og nyte, så bare tanken på hva som kanskje skal skje i framtiden gjør meg så tent. Kvinne 46. Anonymkode: 1be09...b8d Hvor chatter dere? Anonymkode: 9cf48...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar Eriksen Skrevet 14. september 2020 #2186 Del Skrevet 14. september 2020 en gang i dusjen i morges, og en gang rett før lunsj, og tror jeg må ta en til før jeg drar hjem fra jobb. så blir det ihvertfall en i kveld. da pleier jeg bruke litt lengre tid, gjerne med fleshlight, litt olje osv. av erfaring blir en orgasme man jobber litt med etter flere raske vidunderlig deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2187 Del Skrevet 14. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor chatter dere? Anonymkode: 9cf48...0f0 Messenger Anonymkode: 1be09...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2188 Del Skrevet 14. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Messenger Anonymkode: 1be09...b8d Vet du om han er i et forhold? Anonymkode: 9cf48...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2189 Del Skrevet 14. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du om han er i et forhold? Anonymkode: 9cf48...0f0 Hvorfor? Pga evt utroskap fra hans side? Anonymkode: 1be09...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2190 Del Skrevet 14. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Pga evt utroskap fra hans side? Anonymkode: 1be09...b8d Ja, det var mest det jeg tenkte på. Anonymkode: 9cf48...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. september 2020 #2191 Del Skrevet 14. september 2020 Ta heller å onanere litt, så slipper man å bekymre seg for andre... Onani løser spenninger i kroppen, gir energi, holder blodsirkulasjon i orden, blir lykkeligere og mere avslappet... Start allerede i dag, det er gratis og sunt🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #2192 Del Skrevet 14. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var mest det jeg tenkte på. Anonymkode: 9cf48...0f0 Har fått litt vibber på at han kanskje er det i dag, og det vil jeg ikke være med på. Men det betyr ikke at jeg ikke kan ha det gøy på egenhånd da. Anonymkode: 1be09...b8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2193 Del Skrevet 15. september 2020 Sitter i bilen og bruker Mr D. Vegarbeid så nå har jeg god tid. Kjenner pulsen høg bare ved å se alt mannfolk rundt på vegen her. Kvinne 41 Anonymkode: 56eef...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2194 Del Skrevet 15. september 2020 Skal det øyeblikkelig. To dager siden sist grunnet besøk søndag og hodepine i går... Men før hodepinen ble for ille så fikk jeg en bra motivasjon for å ta en kjapp en, mitt yndlingssyn dukket opp på treningen til sønnen.. Ei av trenerene (skikkelig digg milf) iført 2xu-tights og en bitteliten stringtruse (type "skolisser" på siden og en liten trekant bak) bøyde seg ned både titt og ofte...Stod pussig nok ofte like bak ho gitt.. Og 2xu-tights av typen som blir meget gjennomsiktig når man bøyer seg ned... Da kjente jeg det kriblet skikkelig der nede. Har sett for meg synet i hele dag, så nå er det straks på tide å få utløp for kriblingen... Anonymkode: 8509f...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 15. september 2020 #2195 Del Skrevet 15. september 2020 Tenker det blir en runde med dusjen etterpå så, nei, ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2196 Del Skrevet 15. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal det øyeblikkelig. To dager siden sist grunnet besøk søndag og hodepine i går... Men før hodepinen ble for ille så fikk jeg en bra motivasjon for å ta en kjapp en, mitt yndlingssyn dukket opp på treningen til sønnen.. Ei av trenerene (skikkelig digg milf) iført 2xu-tights og en bitteliten stringtruse (type "skolisser" på siden og en liten trekant bak) bøyde seg ned både titt og ofte...Stod pussig nok ofte like bak ho gitt.. Og 2xu-tights av typen som blir meget gjennomsiktig når man bøyer seg ned... Da kjente jeg det kriblet skikkelig der nede. Har sett for meg synet i hele dag, så nå er det straks på tide å få utløp for kriblingen... Anonymkode: 8509f...ee6 Milf ja? Hvor gammel er hun i forhold til deg? Anonymkode: da7d0...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2197 Del Skrevet 15. september 2020 Nei, ikke nå for tiden. Har helt vanvittig angst og da går det ikke, bokstavelig talt. Paradoksalt siden det er få ting som er så avspennende og angstdempende som å ta deg en runde Anonymkode: 33560...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2198 Del Skrevet 15. september 2020 Har vel blitt 5-6 ganger i dag så langt, om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 52f64...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2199 Del Skrevet 15. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter i bilen og bruker Mr D. Vegarbeid så nå har jeg god tid. Kjenner pulsen høg bare ved å se alt mannfolk rundt på vegen her. Kvinne 41 Anonymkode: 56eef...6e8 Ja det er noe med å ha god tid i bilen. Jeg foreslo i baksetet i kjæresten sin Audi mens vi ventet fergen og det var langt til fergekaien, men han takket nei. Han trodde det ville bli fergekø og at folk skulle se oss. Føler meg litt snytt den dag i dag Anonymkode: 33560...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #2200 Del Skrevet 15. september 2020 Ja, for noen timer siden onanerte jeg til jeg squirta på lakenet. Denne tråden minnet meg på at jeg har glemt å skifte det 😆 Anonymkode: c94e1...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå