Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg er i et veldig destruktivt forhold. Trenger alle mulige tips for å klare å komme meg ut av det. Jeg er avhengig. Det vet jeg selv. Trenger ikke høre hvor patetisk det er.

Han slår ikke. Men som sagt, er et veldig destruktivt forhold. Jeg har klart å bygge opp noe motivasjon. Trenger mer. Gjerne konkrete tips for å klare å holde meg unna han, ikke ta kontakt. Ikke sende sms. Ikke få panikk. Osv.

Jeg lager meg min egen mappe nå, med alt av tips, utskrifter fra nettet om hvordan komme seg videre osv.

Høres helt sykt ut når jeg skriver det.

Takk til de som vil bidra :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær tøff, gjør så godt du kan. Jeg har vært i et vondt forhold, hvor han slo, var utro, og slet meg ut både fysisk og psykisk. Jeg kom meg ut av det, bestemte meg for å bli tøff uansett hvor vanskelig set måtte bli. Det var mange harde måneder, men jeg gikk inn i det og klarte det. Slettet hans nr, fikk meg skjult nr. med en gang, så han ikke kunne kontakte meg og bare tok en dag av gangen. Og jeg klarte det!:) Det kommer du også til å klare, det har jeg stor tro på. Vi kvinner er sterke. Vær tøff uansett hva han sier og gjør, du er din egen SJeF:)

Anonymous poster hash: 0fc17...db4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...