Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hørt eller prøvd produktent fra Ole Henriksen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Balenciaga
Skrevet

Har brukt "Truth Serum" over tid for en god stund siden. Jeg har også prøvd enkelte andre produkter men ikke over tid.

Truth Serum er fantastisk bra. Den beste måten å beskrive hvordan den føltes er at den er en energibombe for huden. De fleste andre merker har jo en slik booster, men denne er virkelig god. Huden blir klarere og glattere.

Synd at det ikke er mulig å få tak i produktene i Norge. (Så langt jeg vet).

Skrevet

Har tenkt å bestille fra internett..virker som å være en veldig bra serie :-) En nettbutikk i Danmark selger de hvertfall,men bare noen få varer. Hvor fikk du tak i det?

Gjest Balenciaga
Skrevet

Jeg fikk mye gratis da jeg jobbet som makeup-artist. Det var i utlandet.

Skrevet

Skal bestille en prøvepakke og se om jeg liker det. Er en krem som heter Sheer Transformation og den skal hjelpe mot arr og pigmentforandringer i huden...har lyst å prøve denne!Vet du om den funker?

Gjest Balenciaga
Skrevet

Mange har fått god virkning av den. Men da er den brukt over tid.

Vær oppmerksom på at det egentlig er snakk om tre produkter du bør prøve sammen for å få best virkning. Det er Sheer Transformation Creem, Truth Serum og Invigorating Night Gel. De fungerer som en trio som virker med hverandre for å oppnå resultater. Det står ikke så mye om akkurat det på hjemmesiden. Jeg har blitt det fortalt. Har du vært på hjemmesiden?

http://www.olehenriksen.com/

Vet ikke hvilket utvalg de har der du skal kjøpe. En god idé er å sjekke opp om det finnes en startpakning med akkurat disse tre kremene.

Skrevet

Tusen takk for svar!Jeg skal sjekke ut om det finnes en prøvepakke.Hjemmesiden var ihvertfall veldig nyttig :P

• 2 år senere...
Skrevet

Flere som har prøvd dette merket? Er så nysgjerrig på det! Jeg har nemlig lest så mye bra om det på svenske nettsider i det siste. Vurderer derfor å kjøpe produkter fra Ole Henriksen, men de er så dyre...

Skrevet

Jeg kjøpte noen produkter for tre uker siden og er kjempefornøyd! Kjøpte "On the go cleanser", en øyekrem som skulle motvirke rynker og en dagkrem (husker ikke navnene på de siste produktene). Har lyst til å prøve Truth serum og en nattgele(?) Virker Truth serum forebyggende for rynker?

Skrevet

Noen som har prøvd noen av kroppsproduktene hans?

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Nathalie_*
Skrevet
Noen som har prøvd noen av kroppsproduktene hans?

Bruker Ole Henriksen Body Sleek Lotion, og har etter hvert funnet ut at jeg ikke kunne klart meg uten den. Lukter herlig, og har den ønskede virkning på både armene mine - som blir "prikkete" og "ujevne" foruten; beina, spesielt leggene mine, som blir knusktørre og grå uten den; brystet, skuldrene og ryggen som får noe som hudpleieren min standhaftig påstår at ikke er kviser - men som jeg fortsatt synes ligner på sådanne uønskede hudsituasjon - hvis jeg ikke bruker denne høyt elskede blandingen av bl.a. mandelolje, aprikosolje, solsikkefrøolje, avokadoolje, aloe vera-gelé, vitamin A og - D. Kjøpkjøpkjøp!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Bruker Ole Henriksen Body Sleek Lotion, og har etter hvert funnet ut at jeg ikke kunne klart meg uten den. Lukter herlig, og har den ønskede virkning på både armene mine - som blir "prikkete" og "ujevne" foruten; beina, spesielt leggene mine, som blir knusktørre og grå uten den; brystet, skuldrene og ryggen som får noe som hudpleieren min standhaftig påstår at ikke er kviser - men som jeg fortsatt synes ligner på sådanne uønskede hudsituasjon - hvis jeg ikke bruker denne høyt elskede blandingen av bl.a. mandelolje, aprikosolje, solsikkefrøolje, avokadoolje, aloe vera-gelé, vitamin A og - D. Kjøpkjøpkjøp!

Ja , den er herlig ! Og den cooling body scruben er utrolig deilig etter du har skylt av er det sånn deilig kald følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...