AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Hvordan virker det på deg? Hvor lang tid tok det før du gikk ned? Hvor mye gikk du med? Førvekt og etter? Vil man se resultater etter feks to uker? Brukte du ketolyse sine tabletter og bok? Anonymous poster hash: 88e56...d1a
Supraspinatus Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Virker greit. Følte meg ganske bra. Gikk ikke ned i vekt merkbart, men det var heller ikke målet. Mulig jeg gikk ned litt i fettprosent. Men jeg tror det er lettere å gå ned i vekt om dette er målet og du har et par kg fett for mye. Brukte ingen ferdigprodukter og fulgte ikke noen diettbok. Om du vil kjøpe en bok anbefaler jeg "the art and science of low carbohydrate living". Meget billig på Amazon og veldig bra skrevet.
Sugerøret Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Fikk hodepine,som varte i en uke ca. (Normalt) Gikk ned 15kg på ca 8 uker. Brukte ikke noen tabletter,kun lavkarbo spising.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Fikk hodepine,som varte i en uke ca. (Normalt) Gikk ned 15kg på ca 8 uker. Brukte ikke noen tabletter,kun lavkarbo spising. Hadde du mye å ta av? I og med at du gikk ned så mye på så kort tid! Inspirerende. Anonymous poster hash: 448b0...451
Gjest nicola Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Hvordan virker det på deg? Hvor lang tid tok det før du gikk ned? Hvor mye gikk du med? Førvekt og etter? Vil man se resultater etter feks to uker? Brukte du ketolyse sine tabletter og bok?Anonymous poster hash: 88e56...d1a Kommer som regel i ketose etter et døgn med lite karbohydrater. Får veldig dårlig ånde, svetter om natten, lukter rart av svetten, svimmel og uopplagt, lite energi og mye hodepine. Går ned kanskje 2 kg i uken når jeg er i ketose. Men er ikke en tilstand jeg liker, så holder meg unna Endret 7. juni 2013 av nicola
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Har vært i ketose og eneste jeg merket var at jeg fikk mer energi enn tidligere. Gikk ned 10 kg på en måned, men så hadde jeg veldig mye å ta av da, så det meste var nok vann. Etter det gikk jeg ned fem kg på en måned, og deretter stoppet det helt opp til tross for at jeg gjorde alt riktig og jeg fortsatt hadde 20+ kg å ta av. Etter tre måneder med stillestående vekt orket jeg ikke lenger. Anonymous poster hash: ed6ef...edb
Sugerøret Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Hadde du mye å ta av? I og med at du gikk ned så mye på så kort tid! Inspirerende. Anonymous poster hash: 448b0...451 Japp hele 30kg
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Tok av tilsammen 60 kg på et år , men skeiet ut hver lørdag,men kom raskt i ketose igjen etter helgen Anonymous poster hash: 33a5e...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå