Gå til innhold

problemer med sex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvordan oppnå orgasme med partner? for meg høres det uvirkelig ut. jeg slapper av, men alikevel skjer det ikke noe.

alt er OK helt til penis trenger inn. jeg kjenner ingen ting i vagina eller om jeg berører klitoris under samleie. noe må være galt med meg. hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Det er ikke alle kvinner som får orgasme. Flere som faktisk aldri opplever det.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor ikke la han prøve å gi deg orgamse før han trenger inn i deg. Det er ofte lettere å få orgasme på den måten.

Eller at du rett og slett kan prøve å få det uten partneren din, for så å fortelle han hvordan etterpå.

Men det beste du kan gjøre er å slutte å hige etter orgasmen, for da kommer den ikke. Men det kan også hende at du er en av de kvinnene som ikke kommer til å oppnå orgasme også, for enkelte gjør ikke det. Men det er jo godt for det da. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Får orgasme når jeg holder på alene. og når jeg tar på meg selv, men kjæresten er der. men bare ikke under samleie. er helt sperret for nytelse virker det som

Skrevet

Er du helt avslappet sammen med ham, eller stresser du for mye for å oppnå orgasme? Det er ikke mange som oppnår orgasme bare ved samleie, hos de fleste må klitoris stimuleres utenom! Kanskje det kan være lurt å prøve noe alternativt? :wink:

Skrevet

åssen alternativ? forslag etc? stresser kanskje litt med det. men slapper da av

Skrevet

Da mener jeg alternativ til "vanlige" stillinger som den tradisjonelle misjonærstillingen. Ikke mange som blir tilfredsstilt av den, faktisk! Og som sagt: Ikke på langt nær alle kvinner oppnår orgasme kun ved samleie! Det må som regel andre triks til, f.eks. 69 eller at han gir deg litt ekstraservice først.

Skrevet

kan det ha noe med at g-punket må "trenes" opp? jeg kjenner nemlig noe når jeg tar på det. men ikke under samleiet

Gjest GreenSky
Skrevet
:o Kan du "ta" på G-punktet ditt?

Jepp, du kan det, hvis du finner det. (har ikke funnet det selv, men)

Gjest GreenSky
Skrevet
kan det ha noe med at g-punket må "trenes" opp? jeg kjenner nemlig noe når jeg tar på det. men ikke under samleiet

Kanskje dere kan prøve andre stillinger hvor g-punktet stimuleres mer?

Skrevet

G - punkt orgasmer er nok ikke de letteste å få. Trenger å "trenes". Best med stimulering av G punktet med to fingre inn i skjeden. Vippe fingrene opp mot "magen" med "pekebevegelser ala kom hit", samt stimulering av klitoris med tunge eller vibrator. Vil vel anbefale deg å forsøke å få "klitorisorgasmer" under samleie først. Ved at du/han stimulerer klitoris med fingre. Får dere ikke til dette kan en god vibrator gjøre underverket. Du kan fint trene på å få klitorisorgasmer alene med eks vibrator slik at oppdager når og hvordan du blir best stimulert.

Skrevet

har funnet det :D så om det trenes opp så kan jeg jo kjenne noe under samleie etterhvert. fant en side der det sto forklart hvordan man skulle finne det og slik :P forsiktig berøring går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...