Grooo Skrevet 10. april 2004 #1 Skrevet 10. april 2004 Mannen min vil bestille linser på nettet denne gang, har gått jevnlig til kontroller de siste årene og hatt lik styrke hele tiden. Er et halvt år siden siste kontroll nå, så han tenker å bestille linser for seks måneder via nettet, og så ta en kontroll hos optiker igjen da. Men hvor får man tak i billigst og best linser på nettet?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #2 Skrevet 10. april 2004 Her er et sted. Vet ikke om de er billigst; http://www.lenses4net.com/no
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #3 Skrevet 10. april 2004 Jeg ville valgt www.minelinser.no eller www.linsebutikken.no Da slipper du tull med tollen om ikke annet. Jeg har bestilt fra begge selskapene, og med tanke på leveringstid ville jeg valgt minelinser. De var veldig kjappe på levering.
Amarante Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Jeg har også bestilt fra "minelinser", og de hadde kjemperask levering, ikke noe tull der. Går heller til kontroll etter jeg har brukt opp disse.
Gjest Xavia Skrevet 11. april 2004 #6 Skrevet 11. april 2004 Jeg har bestilt linser fra lensway.no de siste gangene. Jeg er kjempefornøyd med servicen, og prisen!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #7 Skrevet 11. april 2004 Ja Lensway er også ålreite, men du kan også få problemer med tollen der, siden de sender fra Sverige.
Gjest Virvel Skrevet 11. april 2004 #8 Skrevet 11. april 2004 Jeg bruker Focus Dailies Toric, og de koster visst 500 i måneden overalt... Det er det samme jeg betaler hos Brilleland, så der var det visst ikke noe å spare, gitt.
Mrs. B Skrevet 11. april 2004 #9 Skrevet 11. april 2004 Jeg har bestilt fra Lensway og er veldig fornøyd med det. Ble det billigste for mine linser (Focus Dailies). Tror ikke de sender fra Sverige... Har ihvertfall ikke opplevd problemer med toll eller liknende. Pakken kom rett på postkontoret. Anbefales. > www.lensway.no
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #10 Skrevet 11. april 2004 Jo Lensway holder til i Sverige. ( de gjorde det ihvertfall) Min pakke ble stoppet i tollen, og når jeg har tatt kontakt med kundeservice, er det svenske damer jeg har pratet med Kan jo føye til at de tilbøy seg å betale ekstrakostnadene mine den gangen, siden den ble stoppet.
Grooo Skrevet 12. april 2004 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2004 Takk-takk-takk alle sammen! Bare mannen kommer seg ut fra badet og haugen med sparkel, fliselim og malingsspann så skal han nok bestille noe...
Mrs. B Skrevet 13. april 2004 #12 Skrevet 13. april 2004 Sendte en mail til Lensway for å spørre om dette med toll og fikk dette svaret: "Linsene sendes i posten fra Oslo, så du risikerer ikke å måtte betale noen tollavgift."
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #13 Skrevet 13. april 2004 Ålreit, da skal jeg gi meg. Det er i såfall noe de har begynt med nå, for de gangene jeg bestilte fra de, fikk jeg problemer i tollen.
Ra|cer Skrevet 14. april 2004 #14 Skrevet 14. april 2004 Har selv bestillt linser fra Sverige. Husker ikke hva slags side jeg bestillte fra.. Men jeg ble veldig fornøyd, de var billige og hadde kort leveringstid! Anbefalles!!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #15 Skrevet 14. april 2004 Eg kjøpte linser frå lenseway.com og betalte 500 kr for linsene mine + 275 kr i toll!!!!!!!!! Dette vert ikkje billegare om ein handlar dei i butikken. minelinser.no har rask levering og du betalar inga toll!!!!!!!!!
Musemor Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 Hvis dere kjenner noen som skal til Thailand, kan det være et godt tips å få dem til å kjøpe for deg for der får du dem til under halv pris! Lurt å sende med emballasjen til de linsene du bruker!
Tvilling76 Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 Jeg bruker 1 Day Acuvue (Johnson&Johnson) og har bestilt linser fra: Lenses4net Lensway Your lenses Nå holder jeg meg kun til Lenses4net. Sparer masse penger. For 30 dager (totalt 60 linser) betaler jeg 378,- hos Lenses4net. Samme linser koster 468,- hos Lensway. Mine linser fører ikke dette merket og 528,- koster det hos Yourlenses. Dette er betaling for linser og frakt. Hos Lenses4net deler de opp pakken slik at hver pakke koster under 200,-. Ergo slipper du toll og avgifter. Lykke til!
Grooo Skrevet 15. april 2004 Forfatter #18 Skrevet 15. april 2004 Han bestilte på tirsdag, fra minelinser.no Så får vi se hvor lang tid det tar da...
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #19 Skrevet 17. april 2004 Jeg bruker 1 Day Acuvue (Johnson&Johnson) og har bestilt linser fra: Lenses4net Lensway Your lenses Nå holder jeg meg kun til Lenses4net. Sparer masse penger. For 30 dager (totalt 60 linser) betaler jeg 378,- hos Lenses4net. Samme linser koster 468,- hos Lensway. Mine linser fører ikke dette merket og 528,- koster det hos Yourlenses. Dette er betaling for linser og frakt. Hos Lenses4net deler de opp pakken slik at hver pakke koster under 200,-. Ergo slipper du toll og avgifter. Lykke til! Deler de opp pakken slik at verdien blir under 200 kr automatisk, eller må man gi beskjed om dette når man bestiller? Sjekket prisene der, og det var jo faktisk billigere på de linsene jeg bruker
Kelsey Skrevet 17. april 2004 #20 Skrevet 17. april 2004 Hvis dere kjenner noen som skal til Thailand' date=' kan det være et godt tips å få dem til å kjøpe for deg for der får du dem til under halv pris! [/quote'] Eller hvis du kjenner noen som er i USA. Dumme meg kjøpte linser før jeg dro, her kunne jeg fått de for $15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå