AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #1 Skrevet 7. juni 2013 Jeg poster denne som anonym med fare for at vedkommende ska kjenne meg igjen på nick.... Jeg har altså en god venninne, ja hun er det på tross av det jeg nå skal skrive, som jeg har fått høre har fortalt andre venninner og min mann at det var hun som skulle hatt ham..... Hun er nemlig forelsket i ham og mener at jeg ikke er god nok og kun en golddigger som er sammen med han siden han tjener veldig godt, ca det dobbelte av meg. Da tenker jeg at man er jo ikke sammen med noen pga hva de tjener, jeg elsker min mann for den han er, og han elsker meg selv om jeg ikke tjener så mye.... Er det bare min venninne som det er synd på siden hun er en bitter singel dame på over 30, og misunnelig på meg som har en fantastisk flott mann både i utseende og personlighet. (Heldigvis vet jeg at min mann aldri ville hatt denne kvinnen da han finner henne rimelig ufordragelig og ikke særlig attraktiv) Anonym poster: d833cbb9a7d635f335397deeebba90a5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 Hun er ikke en veldig god venninne, det vil jeg si. Men det er ikke synd på deg, du velger selv å ha henne som venninne. Anonym poster: 5e24903f55dc414642f731267cc2e323 7
Platitude Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Jeg tror jeg deler din manns mening om denne kvinnen - ufordragelig og uattraktiv... Jeg ville degradert henne til bekjent og holdt henne på en armlengdes avstand. Å være forelsket i mannen din er en ting, det er noe hun kan velge å holde inne og å ikke gjøre noe med, men å si sånt er ikke greit! 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 "God venninne"? Anonymous poster hash: 2833b...36b
lancome. Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Altså om hun er snill og støttende på andre måter, så er hun fortsatt ingen god venninne, når hun sier sånt. Hadde jeg vært deg så ville jeg droppet hun, eller som Platitude sier, degradert hun til en bekjent. Gode venninner eller venninner i det hele tatt sier ikke slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Gode venner og oppegående normale folk sier da ikke slik om andre. Man kan jo bli forelsket i en opptatt mann, men da holder man det for seg selv og gjør det man kan forå komme over vedkommende. Hun minner jo mer om en deltaker i Jersey Shore/Paradise Hotel med denne oppførselen Og så i 30årene......jøsses Hun er nå uansett ingen god venninne, og jeg kan jo tippe hun oppretttholder kontakten med deg først og fremst for å komme nær mannen din. Jeg ville ikke laget noe særlig dramatisk ut av dette, jeg ville bare helt enkelt orientert henne om hva hun har uttalt om deg, at dette er uakseptabelt og at dere ikke lengre kommer til å ha kontakt. Jeg ville ikke sagt noe om forelskelsen hennes, da drar du det inn på "eiersyke-krangel" - og du eier jo ikke mannen din følelsesmessig. Så jeg ville droppet å nevne ting som gikk på hennes forelskelse i ham, og fokusert på tingene hun sier om deg og bare kuttet kontakt uten å gå inn i en diskusjon/krangel med henne. Det forventer hun nok ikke, hun vil nok ha litt drama Anonymous poster hash: 8a0af...405
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Edit forrige post: Du må jo være sikkret på at hun faktisk har sagt dette før du kutter henne ut, om flere av vennene dine er litt dramatiske av seg så kan det hende at det hele er overdrevet. Anonymous poster hash: 8a0af...405
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Enig med de over her. En slik "venninne" klarer du deg uten.
loffen Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Synd på henne er det i alle fall ikke! Om hun ellers er morsom og grei når dere er sammen, hadde jeg ikke brydd meg noe om dette. Kanskje det ikke var så alvorlig ment? Det kan jo være noe flåsete hun har sagt i fylla eller noe. Men om du er enig med din mann i beskrivelsen av henne, så ville jeg ikke brukt noe særlig tid sammen med henne.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Jah, enten er dette et trolletråd eller så liker du å skryte noe voldsomt. Tror ikke på noen ting.Anonymous poster hash: 9b47a...e64
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 Jeg lurer litt på de andre vennenene også da, som ikke ba henne om å holde kjeften sin da hun begynte med talen sin, for du må regne med at de var med på skitpraten de også. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 TS her, joa, dette er "dramaqueen" gjengen min, så det stemmer som anonym sa her oppe at det er ting som kan ha blitt sagt i fylla og en av de andre dronningene har eskalert litt, og dette er en vennegjeng hvor man får alle eller ingen og man må ta dem for de de er, noe jeg gjør og derfor ikke lager veldig styr av dette, men trengte en plass å få ut litt frustrasjon uten at det kommer tilbake til dem, og da er dette en grei plass Anonymous poster hash: d833c...0a5
Gjest Svampebob1 Skrevet 8. juni 2013 #15 Skrevet 8. juni 2013 Jeg poster denne som anonym med fare for at vedkommende ska kjenne meg igjen på nick....Jeg har altså en god venninne, ja hun er det på tross av det jeg nå skal skrive, som jeg har fått høre har fortalt andre venninner og min mann at det var hun som skulle hatt ham..... Hun er nemlig forelsket i ham og mener at jeg ikke er god nok og kun en golddigger som er sammen med han siden han tjener veldig godt, ca det dobbelte av meg.Da tenker jeg at man er jo ikke sammen med noen pga hva de tjener, jeg elsker min mann for den han er, og han elsker meg selv om jeg ikke tjener så mye....Er det bare min venninne som det er synd på siden hun er en bitter singel dame på over 30, og misunnelig på meg som har en fantastisk flott mann både i utseende og personlighet.(Heldigvis vet jeg at min mann aldri ville hatt denne kvinnen da han finner henne rimelig ufordragelig og ikke særlig attraktiv) Anonym poster: d833cbb9a7d635f335397deeebba90a5 En god venninne er glad på dine vegne. Høres ut som at hun prøver å hevde seg. Vet du at folk som trenger å hevde seg, som regel ikke synes så bra om seg selv? Just sain´ ;-)
loffen Skrevet 8. juni 2013 #16 Skrevet 8. juni 2013 En god venninne er glad på dine vegne. Høres ut som at hun prøver å hevde seg. Vet du at folk som trenger å hevde seg, som regel ikke synes så bra om seg selv? Just sain´ ;-) Nettopp!
esand Skrevet 8. juni 2013 #17 Skrevet 8. juni 2013 Dersom det er slik at du er i en dramaqueen-gjeng ville jeg forsøkt å finne ut i hvilken setting dette ble sagt. Jeg kan forestille meg at det er vannvittig vondt å være forelsket i mannen til en god venninne, og at man etter litt alkohol kan ha behov for å lette litt på trykket. Det er stor forskjell på å uttrykke nedstemthet knyttet til at mannen du elsker er med en annen, og ikke gjøre noe mer med det enn det - enn å slenge dritt om deg. Men dersom dette er noe hun har uttrykt opptil flere ganger, til flere og med en klar formening om at du ikke er bra nok for mannen din, så er hun ikke en venninne jeg ville brukt mer tid på. Jeg ville sakte men sikkert trukket med unna, uten å lage mer drama enn nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå