AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 For et halvt år siden drev jeg på med ei jente, helt til det kom en annen gutt inn i bildet. De ble sammen relativt fort og jeg og henne kuttet kontakt. Jeg møtte fyren en gang, men han ga ikke et særlig godt inntrykk. Han virket eiersyk og veldig sjalu. For et par måneder siden måtte jeg henne på et utested. Når jeg møtte henne var reaksjonen hennes veldig overraskende, hun kysset meg og ga meg en lang klem. Hun sa unnskyld og spurte om jeg ble såret. Jeg svarte ærlig og sa ja, men at jeg kom over det. Selv om jeg merket jeg ikke helt var over henne i tiden etter jeg møtte henne. Hun var der uten kjæresten, ettersom han kun var 19 år og ikke kom inn på utestedet. Nå er han 20 og forrige helg møtte jeg han og henne på byen. Jeg vet ikke hva hun hadde sagt til han, men han var ikke glad for å se meg. Han kom bort til meg, mens jeg pratet med noen venner. Han sa ba meg bli med ut så vi skulle sloss, noe jeg sa nei til. Så begynne han å skjelle meg ut, og små-dytte meg. Til slutt gikk jeg bare, og han sto å skrek etter meg. I ettertid har han drevet å sendt truser fra hennes fb til meg, at han skal banke meg og slike ting. Jeg er ikke redd fyren, men hva skal jeg gjøre. Bare ignorere det? Han kan jo ikke være riktig nagla. Anonym poster: fda8a75e0233e8fea60fcc51fda4d523
Gjest Murica Skrevet 7. juni 2013 #2 Skrevet 7. juni 2013 om du har mailene, print de ut og ta med til polititten, få han rapportert omgående. 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #3 Skrevet 7. juni 2013 Sykeste. Hvorfor er han så opptatt av ham da? Anonym poster: 935945f80bbb59e50dd14bf34d424d2c 1
Gud Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg skjønner ikke helt problemet. Du trenger ikke å forholde deg til noen av de to. Endret 7. juni 2013 av Gud
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 I ettertid har han drevet å sendt truser fra hennes fb til meg, at han skal banke meg og slike ting. Anonym poster: fda8a75e0233e8fea60fcc51fda4d523 Truser! :'D (sorry, jeg måtte!) Men fra spøk til revolver: ta kopier av det som sendes til deg, fortell han at om han ikke roer seg, så vil du gå til politiet med det. Om han likevel fortsetter, så foreslår jeg at du leverer kopiene til nærmeste politistasjon. Uansett om de lager sak på det eller ikke, vil de jo lagre opplysningene, så om han en eller annen gang plutselig banker deg opp, vil det være overlagt og da vil han jo få lenger straff. Anonym poster: 4d6271246e217b2b4f128e93f8808420 3
lykkestor Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Jeg hadde bare anmeldt det rett og slett. Jeg hadde tatt opp at det begynte på utestedet og vist meldingene. Slike mennesker trenger å få det inn med skje.. De klarer tydeligvis ikke skjerpe seg utenom..
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Vil han bli kontaktet av politiet hvis de ikke lager sak av det også? - TS Anonymous poster hash: fda8a...523
lykkestor Skrevet 8. juni 2013 #8 Skrevet 8. juni 2013 Det spørs litt. Han blir nok tatt inn på et avhør så kan politiet velge om de vil henlegge saken eller ikke etter det. I noen tilfeller henlegger de saker uten at man blir kalt inn på avhør, men det må man nesten bare vente å se på.. Du kan også si du er redd han vil gjøre deg noe og at du finner det veldig ubehagelig så kan du søke om besøksforbud.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #9 Skrevet 8. juni 2013 Send han en melding hvor du skriver at hvis han ikke kutter ut nå vil alle henvendelser bli anmeldt. Og fortsetter han så gjør du det. Om ikke annet vil han sannsynligvis måtte møte til avhør hver gang du anmelder. Og ta vare på alle skriftlige bevis, ta gjerne opptak av evt telefonsamtaler, dersom du har slik funksjon på telefonen din. Anonymous poster hash: fcd50...9f6
Gjest Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Det høres ikke bra ut at han bruker hennes facebookprofil for å true deg. Kjenner du noen av venninnene hennes? Kan du høre med en av de om hun har blitt skikkelig tøffel for denne nye typen? Hun burde jo aldri tillatt slikt av han. En mann som oppfører seg som en umoden dritt bør man ikke kaste bort tid på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå