Gå til innhold

Sjokoladekake med annerledes smak.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Spiste en kake på en skoleavslutning for en uke siden. Den var så god, men vet ikke hva kake det var. Kanskje noen her kan hjelpe?

Det var flere lag i kaken, og den var så saftig!! Er ikke sikkert små barn ville likt den smaken, fordi den smakte litt "merkelig". Litt som marsipan, karamell eller kaffismak-lignende.

Noen som har peiling? :vetikke:

Anonym poster: 01c97e0bec90a2cc653d958629423dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg tenker er Tropisk Aroma :)

AnonymBruker
Skrevet

Ååå tusen takk!! Det ser ut som det er den når jeg søker på google. Ligner veldig på utseende ivertfall. Får prøve å bake den og se om den smaker likt.

Takk igjen. :) Nå ble jeg glad!

Skrevet

Ååå tusen takk!! Det ser ut som det er den når jeg søker på google. Ligner veldig på utseende ivertfall. Får prøve å bake den og se om den smaker likt.

Takk igjen. :) Nå ble jeg glad!

Kult :)

Tropisk Aroma har forskjellige krydder i seg som gir den en litt særegen smak. Blant annet muskattnøtt og kanel. Også pleier de fleste å ha litt kaffe i sjokoladekremen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja akkuratt. Men den kaka jeg spiste følte jeg hadde en rom-smak. Litt alkohol-smak på en måte. Ble så hekta på den sjokoladekaka at jeg ikke klarte å slutte å spise. Spiste sikkert 4 stykker.

:) Håper så inderlig at det er den, for har så lyst å finne igjen oppskrifta. Eller så må jeg kanskje ringe læreren min å høre :P

Skrevet

Noen bruker å ha romessens i den også :P glemte å nevne det.

Jeg vet ikke om det er den du har smakt. Du får nesten bare prøve deg frem, hehe ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja skal se hva jeg finner ut av :) Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...