Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pizza
Skrevet

Gokveld.

Har kjent en jente i ca 3 måneder nå hun jobber som vikar her i norge men bor egentlig i danmark. Jeg er 21 hun er 20.

Så før 3 måneder siden møtes vi på et utested allerede første kvelden spurte hun om hun kunne få bli med meg hjem, fikk nr hennes osv neste dag og så møtte vi hverandre utrolig mye jeg sov over hos hun flere dager i strekk og vi var sammen veldig mye, vi ble aldri kjærester da begge tenkte at det ikke var noen vits da hun bor utenlands og skal studere i frankrike til høsten Så får ca 4 uker siden reiste hun på en liten reise utenlands kom tilbake for noen dager siden har møtt hun 2 ganger og føler hun er forandra, sist gang var jeg sammen med hun i 90min før hun putselig bare ville dra hjem uten noen spesiell grunn, bruker år og dager på å svare på sms også, jeg vil bare vite hva som har skjedd har hun mista interessen/følelsen for meg? funnet seg noe nytt i utlande?

Jeg vil si at jeg var forelska i henne helt frem til for noen dager siden men nå skjønner jeg ingenting, og jg er ikke en person som tar opp sånne temaer om hun begynner å ta avstand fra meg bare lar jeg henne gå jeg skal ikke løpe etter noen, er bare nysgjerrig på hva som kan ha skjedd, er det noe jeg har gjordt kanskje jeg bare var en flørt for hun? men det henger ikke på grep hun er jo i norge nå og virker ikke som hun er så keen som hun var før, jeg har heller ikke tatt noe iniativ ved feks å ta på henne eller kysse henne kanskje hun føler jeg ikke er interessert mer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun har kanskje gått videre.

Anonym poster: d724f6a2cfd8e59ab6825c962e7bf4bd

Gjest Pizza
Skrevet

hun reiser jo tilbake til danmark om 1-2uker ska ha sommerjobb der og jeg vet at det aldri blir oss 2 men hvorfor kunne vi ikke fortsatt der vi slapp før hun reiste på ferie? har jeg forandret meg eller hva har skjedd, hun spurte jo om vi skulle treffes en dag i uka for noen dager siden, og jg ba hun ut på fest imorra men hun var opptatt og ville ta dt lørdag istede.

Skrevet

Dere ble jo enige om at dere ikke skulle ha noe forhold, så hun har ingen forpliktelse ovenfor deg i det hele tatt.

Hun har nok mistet interessen.

Skrevet

Kanskje hvis du hadde villet forplikte deg til henne, så hadde du fått oppmerksomheten hennes. Men dere ble jo enige om å ikke satse. Da er det naturlig at hun prøver å gå videre (eller har gått videre), selv om hun kanskje var forelsket i deg også.

Gjest pizza
Skrevet

ja hun prøver nok å gå videre men det kan hun vel gjøre når hun reiser for godt? ikke nå som hun er her og vi kan være sammen så det er nok noe annet, hun gir så mange rare signaler, feks så holdt hun meg i armen mens vi gikk men det varte kanskje i 10sek så slapp hun dagen før det tok hun henda sine under tshorta mi og spurte om det var kaldt, så det er jo mixa signaler her.. ustabil jente orker ikke sånt.

Skrevet

Hun prøver nok å distansere seg følelsesmessig.

Gjest Gjest
Skrevet

ja hun prøver nok å gå videre men det kan hun vel gjøre når hun reiser for godt? ikke nå som hun er her og vi kan være sammen så det er nok noe annet, hun gir så mange rare signaler, feks så holdt hun meg i armen mens vi gikk men det varte kanskje i 10sek så slapp hun dagen før det tok hun henda sine under tshorta mi og spurte om det var kaldt, så det er jo mixa signaler her.. ustabil jente orker ikke sånt.

Hun er kanskje ikke interessert i noe som tar slutt om et par uker uansett.

Gjest Pizza
Skrevet

Jaja men kan holde på til hun reiser da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...