Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjærsten har det veldig bra sammen i grunn. Problemet er sexlivet vårt. Han vil ikke gå ned på meg fordi han har hatt dårlige erfaringer med det før med andre. Han liker heller ikke å bruke hendene. han vil helst bare kjøre på uten noe vors. Det gjør jo vondt for meg når det er tørke der nede. Jeg prøver å snakke med han om det fordi jeg føler han er ego i sengen 8 av 10 ganger. Og det er skikkelig stort minus.. Men han sier liksom at han synes det er litt ekkelt å bli våt på fingrene osv osv. ER DU SERR liksom!? hva fanden skal jeg si? jeg synes det er kjipt at han synes jeg er "ekkel" eller "skitten". For det er vel egentlig det han sier? sex er jo viktig i et forhold? altså man må jo gi og ta? vi har ikke vært sammen så lenge. Dette har jeg aldri opplevd makan til! Jeg kan jo ikke tvinge han heller? han er en jævla sær person vel å merke. MEN det får jo være grenser! what to do!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hadde jag aldri orket. Finn deg en mann som liker sex, du.

• Liker 5
Skrevet

Det der hadde jag aldri orket. Finn deg en mann som liker sex, du.

ååååh
Skrevet

Jeg mente det jeg skrev, slik oppførsel er langt fra normalt i et sunt forhold.

• Liker 6
Skrevet

For å være brutalt ærlig, menn skal ha lyst til slikke fingrene sine etter å ha fingret deg.

Ja.

• Liker 6
Skrevet

Jeg mente det jeg skrev, slik oppførsel er langt fra normalt i et sunt forhold.

ja det er jo jævlig spess..... jeg føler meg jo ekkel for han liksom. er jo ikke ok....
Skrevet

Du skriver at dere ikke har vært sammen så lenge. Hvis du syns han er verdt det - gi han tid, og kanskje han vil endre mening etter hvert.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, problemet er ham. Han burde slutte å tenke og bare sleike.

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet

Du skal si at han må ta seg sammen, sex skal være godt for begge to. Hvis han har så utrolig store problemer med å gi deg nytelse fordi han synes fittesaft er ekkelt så burde han virkelig prøve å ordne opp i det problemet på en eller annen måte. For det er et problem, og det er ikke normalt. At han ikke vil slikke er en ting, men at han ikke engang kan ta på deg er helt utrolig.

Hvor gammel er han?

• Liker 9
Skrevet

Nei, han der får du se å kvitte deg med! Maken til mann som misliker kvinners naturlige kroppssekreter skal du lete lenge etter!

• Liker 4
Skrevet

ja det er jo jævlig spess..... jeg føler meg jo ekkel for han liksom. er jo ikke ok....

Gå videre, om du blir i dette forholdet vil ditt forhold til kropp og sex bli ødelagt.

• Liker 5
Skrevet

Det er absolutt ikke du som er problemet her! Jeg syns han burde ta seg sammen. Hvordan kan han forvente å ha et god sexliv når han syns det er ekkelt å ta på deg? :klo:

Jeg tror ikke jeg hadde orket å være sammen med noen som syns at deler av sexlivet vårt er ekkelt...

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du får si at så lenge han ikke varmer deg opp før samleie, så får han heller ikke stikke utstyret sitt i hufsetufsa di.

Så får vi se hvor lenge han holder ut.

Med mindre du bare vil dumpe ham da. Det tror jeg muligens jeg hadde gjort, med mindre han var en ufattelig bra mann (eller drømmemannen) på alle andre områder da.

Endret av Antheia
  • Liker 10
Gjest sweetsugar
Skrevet

Høres ut som ett veldig kjedelig sexliv.. Halve sexen er jo forspillet etter min mening, kan jo ha forspill uten fingring, men altså.. ærlig spiker sier nå jeg. Tror du bør tenke etter om det er verdt det. For noen er jo sex viktig, andre synes ikke det er så viktig. Om du er en av de som synes det er viktig, så bør du kansje ende hele forholdet før det blir for seriøst (?)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Naaaaaaaaaaaai. Du troller. Nei?

Dette hørtes snodig ut. Han vil ikke bli våt på fingrene?

Er han aldri innom en gang, med en liten hånd for å varme opp stemningen?

Anonym poster: f426f4cdad6860ac39cca6a7600ffdd7

• Liker 1
Skrevet

Du skal si at han må ta seg sammen, sex skal være godt for begge to. Hvis han har så utrolig store problemer med å gi deg nytelse fordi han synes fittesaft er ekkelt så burde han virkelig prøve å ordne opp i det problemet på en eller annen måte. For det er et problem, og det er ikke normalt. At han ikke vil slikke er en ting, men at han ikke engang kan ta på deg er helt utrolig.

Hvor gammel er han?

jeg vet... drøyt som faen, han er 29
Gjest Elseby13
Skrevet

Det er ikke ofte jeg sier det, men...

DUMP HAN!

Før han ødelegger kroppsbildet ditt og før dere kommer dere på det seriøse planet med familie, ekteskap og barn.

Merkelig at en mann på nesten 30 skal oppføre seg sånn?

Skrevet

Naaaaaaaaaaaai. Du troller. Nei?

Dette hørtes snodig ut. Han vil ikke bli våt på fingrene?

Er han aldri innom en gang, med en liten hånd for å varme opp stemningen?

Anonym poster: f426f4cdad6860ac39cca6a7600ffdd7

det er svært sjeldent gitt! er jeg heldig så tar han kanskje litt utenpå bukse og klær! men det er det!:P
Skrevet

Det er ikke ofte jeg sier det, men...

DUMP HAN!

Før han ødelegger kroppsbildet ditt og før dere kommer dere på det seriøse planet med familie, ekteskap og barn.

Merkelig at en mann på nesten 30 skal oppføre seg sånn?

ja! han må jo ha alvorlige ishues! jeg blir flau
AnonymBruker
Skrevet

Men å bli våt på lillemann er greit? Sært! Ikke ofte sexnekt er på sin plass, men her vil jeg påstå det er en passende konsekens ;)

Anonym poster: 31b5518f9bb95f083b9ee6fca101790b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...