Gå til innhold

Hva fikk du i påskeegget?

Grooo

Fikk du påskeegg?  

1. 1. Fikk du påskeegg?

• Ja, fikk
      11
    • Ja, kjøpte selv
      2
    • Nei, men håper ennå
      2
    • Nei, får nok ikke heller
      9

Anbefalte innlegg

Fikk du påskeegg i år? Av hvem? Og hva var det i det???

Fikk du det "rett i hånden", eller måtte du lete det fram?

Gav du bort noen selv?

Selv har jeg ikke fått noe påskeegg i år, men vi bruker alltid å få av farmor så jeg har ett håp om at det kommer ett innover med mamma når hun kommer på besøk på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk påskeegg i år også. Er student så jeg bor fortsatt hjemme i ferier, derfor fikk jeg av mamma. I påskeegget var det smågodt, sjokoladefigurer, bamsemums og masse mer. Måtte ikke lete det frem, fikk det "rett i hånden". Akkurat i år har jeg ikke gitt bort noen selv, men gjorde det i fjor. Er fattig student, så hadde ikke råd til å gi bort noe i år :-( Syns det er kjempekoselig å komme hjem i ferien å få påskeegg og god mat :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk påskeegg av samboeren min. Vi laget til hverandre, og byttet i palmehelga. Fikk masse sjokolade, påskegodter, et kort, en liten søt og intern ting. I tillegg fikk jeg en eske med belgisk hjertesjokolade (kjempegod).

Ellers så laget jeg selvfølgelig et påskeegg til sønnen min. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk påskeegg av mamma i år. Jeg måtte finne det selv, etter noen hint på en lapp, men det hele var litt kjedelig siden skapet der egget var gjemt hadde stått åpent en stund og det var umulig å ikke se egget. Innholdet hadde jeg plukket ut selv på en handletur hvor smågodt var på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Esther

Nei - jeg fikk ikke påske-egg - har til og med sluttet å kjøpe det til ungene mine ...

Har kjøpt marsipan og sjokolade - men det klarer vi å spise uten at det ligger i et egg ... Dessuten fikk guttene penger av besteforeldrene slik at de kan kjøpe det de vil ... mye smartere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk av mamma og pappa, og av svigerfar. Jeg skal være liten nok til å få påskeegg og julekalender hele livet, jeg!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 åringen fikk - måtte HENTE det selv, og ble overrasket fordi avtalen var at det ikke skulle være egg i år...Jeg klarte ikke å la være allikevel

:oops:

Så ga jeg et lite til en god venn - og fikk et av en venn, mitt var i form av en bok - likte den ideen godt, for jeg har strengt tatt ikke godt av så mye godteri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Jeg fikk et av mamma og et av samboeren til pappa. Masse smågodt,sjokolade,marsipan osv. Ga ikke bort noen selv..tenkte å gi sambo et,men så glemte jeg det :oops:

Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et av moren min. Samboeren fikk et av jobben sin.

Vi kjøpte inn så mye felles sjokolade og snop at vi ikke ga noe til hverandre.

Mitt fikk jeg rett i hånda og det inneholdt for det meste ren sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Fikk påskeegg av samboeren min fylt med gotteri-hjerter! :hjerter:

Han fikk et enormt egg, med dvd, cd, dataspill og masse snop! Tok litt av i påskehandelen jeg da :oops:

Vi måtte lete, men fikk et hint.

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...