Gå til innhold

utviklinstudent usa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som har hvert, eller er foreldre til moen som er utviklinstudent 2 vgs?

Noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*vært

*utvekslingsstudent

• Liker 11
Gjest Gjest
Skrevet

At du gidder.

Flere feil å bemerke om du henger deg opp i slikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er helt greit å bli rettet på når det er så grove feil :)

Ha ha utvekslings student.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utvekslingsstudent på vgs, men ikke til USA. Det var en helt utrolig opplevelse og jeg håper at jeg om noen år kan være vert for en elev som vil tilbringe ett år i Norge.

Det var tungt til tider, nytt land, helt ulikt skolesystem og for meg var også språksituasjon en utfordring.. Alle jeg kjente og var glade i var langt unna, men man blir fort kjent med nye, flotte folk!

Den største opplevelsen var å bli del av en ny familie! Det kan gå galt, men for min del var det mest gode opplevelser. Jeg har dratt tilbake mange ganger iløpet av de årene som har gått og en del av hjertet mitt vil alltid ligge i vertslandet mitt..

Man må gå inn i det med åpne øyne, - det vil bli et "eventyr", men det vil også bli tunge stunder. Det er ingen ferie, men du vil få tid til å oppleve mye! Ikke dra for å komme vekk fra noe hjemme. Dra til et land du føler at er "rett", men ikke fantaser for mye oom hvor/hvordan det blir..du kan ende opp på ganske små steder i vertslandet!

Lykke til!

Anonymous poster hash: b73f7...74b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var utvekslingsstudent i USA 08/09! Beste valget jeg har tatt i mitt liv.

Skrevet

Takk for svar.

Du gav meg noe å reflektere over ab.

Sommernatt kan du si litt mer om oppholdet.

Hvor var du henne, stor eller småby.

H ordan ble dine interesser ivaretatt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på utveksling i Storbritannia. En helt ENORM opplevelse. :D

Anonymous poster hash: 3396d...180
Skrevet

Jeg kom til en liten plass midt i Alabama. Mine interesser ? Tja, jeg hadde en åpen dialog med vertsfamilien min og vi respekterte hverandre, selv om vi hadde veldig ulikt syn på livet!

Skrev blogg under oppholdet: ingridgotvassli.blogg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...