Gjest Anonym Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Det er så slitsomt med folk som tar alt som fornærmelse. Det går nesten ikke an å snakke med dem uten å bekymre og tenke over hva man sier. Hadde to slike venninner som jeg nå endelig har fått ut av livet. Det hadde seg slik at de godt kunne komme med kommentarer som slettes ikke var så hyggelige, men når folk kom med kommentarer som var mye mindre uhyggelig enn det de hadde sagt, klikket de i vinkler. Jeg skjønner meg virkelig ikke på slike mennesker. Det verste er at jeg har prøvd å være så snill jeg kan for å ikke fornærme dem, men uansett hvor mye jeg prøvde så det ut som at jeg fornærmet dem allikevel.... herregud.... men var bare bra det skjedde uansett, ellers hadde jeg fortsatt måtte holde ut med dem. Hvorfor er det noen mennesker som er slik?
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Slike folk er irriterende. Folk som trur de selv kan oppføre seg samma faen som de vil mot andre, men så fort noen sier noe tilbake, så ja, klikker de.
Iysfontene Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Slike folk er irriterende. Folk som trur de selv kan oppføre seg samma faen som de vil mot andre, men så fort noen sier noe tilbake, så ja, klikker de. Har du noen eksempler?
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Har du noen eksempler? Ja, det har jeg.
Iysfontene Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Ja, det har jeg. Få høre da. Nå er jeg spent.
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Få høre da. Nå er jeg spent. Ser ikke helt poenget i å fortelle deg det.
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Grunnen er vel fordi de tåler for lite, rett og slett. Eller det at dem bare ikke vet når dem selv fornærmer andre
Iysfontene Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Ser ikke helt poenget i å fortelle deg det. Haha neivel? :D 2
Iysfontene Skrevet 6. juni 2013 #11 Skrevet 6. juni 2013 Grunnen er vel fordi de tåler for lite, rett og slett. Eller det at dem bare ikke vet når dem selv fornærmer andre Eksempler så vi andre skjønner hva du snakker om?
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #12 Skrevet 6. juni 2013 Haha neivel? :D Ja, hvorfor skal jeg det ? Om du trenger eksempler på det, får du stille ditt eget spørstmål
Gjest RompeRusk Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 Er også nysgjerrig på eksempler.. Selv om de kanskje kommer med "små stikk" som ikke er alvorlige, har man likevel full rett til å bli fornærmet dersom den andre parten kommer med noe direkte slemt. 1
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #14 Skrevet 6. juni 2013 Eksempler så vi andre skjønner hva du snakker om? Er ikke så vanskelig å skjønne hva jeg mener med svaret mitt.
Gjest RompeRusk Skrevet 6. juni 2013 #15 Skrevet 6. juni 2013 Ja, hvorfor skal jeg det ? Om du trenger eksempler på det, får du stille ditt eget spørstmål Er dette et eksempel på folk som blir fornærmet for ingenting? 5
Iysfontene Skrevet 6. juni 2013 #16 Skrevet 6. juni 2013 Ja, hvorfor skal jeg det ? Om du trenger eksempler på det, får du stille ditt eget spørstmål Fordi du ønsker å diskutere et tema, da er det greit å få eksempler på hva som egentlig diskuteres. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #17 Skrevet 6. juni 2013 Ser ikke helt poenget i å fortelle deg det. Så hvorfor diskuterer du? 4
Iysfontene Skrevet 6. juni 2013 #18 Skrevet 6. juni 2013 Er ikke så vanskelig å skjønne hva jeg mener med svaret mitt. Jo, det er det. Har du noen eksempler?
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juni 2013 #19 Skrevet 6. juni 2013 Så hvorfor diskuterer du? For at du skal ha noe å spørre om.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #20 Skrevet 6. juni 2013 Ja, hvorfor skal jeg det ? Om du trenger eksempler på det, får du stille ditt eget spørstmål Er dette et eksempel på folk som blir fornærmet for ingenting? +1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå