Gjest JakeGreen Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har registrert mange par, enten begge eller en av de, som tilsynelatende gir blanke faen etter at de har "sikret seg". Det virker som om det ikke er så farlig med rikets tilstand når man har sikret en ring på fingeren, så da er det på med joggebuksen, forholdskiloene renner på, slutt på brasiliansk voksing, middelmådig hygiene, bremsespor i buksa, støttemedlem på treningssenteret, sunt kosthold blir byttet ut med rømmedipp, potetgull og cola og høylitteraturen havner i baksetet til fordel for Hotel Cæsar, Paradise Hotel og repriser av Glamour. Jeg møtte en jente jeg kjenner fra tidligere som jeg ikke har sett på en stund. Hun er nå i et forhold. Det jeg la merke til var at hun virkelig har blomstret og blitt en nydelig jente den siste tiden. Bedre klær, mer fit og ansiktet var penere. Rett og slett en nydelig jente. Det virket også som hun skulle ønske hun ikke var i et forhold når hun så meg, men det er en annen historie. Uansett, hun hadde tydeligvis ikke forfalt slik jeg ser enkelte gjøre. Noen erfaringer?
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Jeg raser ned i vekt når jeg er i forhold, liker å se pen ut for ham og er mye mer selvsikker i klesstilen, tør å vise litt mer hud og bruker høye hæler oftere. Jeg tror faktisk jeg er penere når jeg har kjæreste Endret 6. juni 2013 av Emmanuelle
Gjest Inggolf Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Jeg vet ikke hvordan det er for andre, men jeg elsker å pynte meg og benytter enhver anledning til det. Å pynte seg for kjæresten min er en av de viktigste grunnene til å pynte seg mener nå jeg! Men når kjæresten og en selv skal være hjemme en fredagskveld å kose seg så synes jeg det blir for påtatt å styre med sminke, pen frisyre og pene klær. Da foretrekker jeg ihvertfall min kjæreste i slappe hjemme-klær
Ludovica- Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har aldri gått opp i vekt av å være i forhold. Det er fortsatt like viktig for meg å føle meg vel i egen kropp selv om jeg har kjæreste. Jeg syns det er like viktig å ha en sunn og frisk kropp uansett. Og selv om man er i forhold må man ikke spise mest mulig usundt. Mye god sunn kosemat og.
MilleVanille Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har aldri forfalt mens jeg har vært i forhold. Jeg synes det er viktig å ta vare på seg selv til enhver tid, og se bra ut - selv når man har, som du sier, "sikret" seg.
sandkri01 Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Jeg føler at jeg bare har blitt mer og mer "attraktiv" etter jeg fikk kjæreste. Vi har vært sammen i snart to år, men er fortsatt nøye med å se bra ut, og ikke minst å lukte godt! Han derimot har sluttet å trene (han legger jo ikke på seg, men likevel), og han spiser mye usunn mat og drikker mye cola. Han sier selv han vil legge på seg mer og bygge muskler, så er vel et tegn på at han ønsker å se bedre ut Jeg synes han ser fantastisk ut fra før av, men jeg skal ikke klage..
Archeress Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Nei. Jeg blir penere og mer sexy av å være i et forhold. Det forutsetter selvfølgelig at det er et godt forhold, men selv etter to år med eksen, elsket jeg å overraske og pynte meg for han. Men nå må jeg legge til at jeg er en pyntejente som går i kjole hver dag...
Puppmania Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 jeg ser best ut i forhold. Liker å se bra ut for kjæresten, og ikke minst at andre skal være sjalu på han for å ha en pen og fit kjæreste 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 En god helse er jo kjekt da. "Å se bra ut" hele tiden kan jo bli litt slitsomt, men man bør jo ikke glemme det helt heller. Anonym poster: 3c54fd57f2a183410e2f7352d4c80a03
Gjest JakeGreen Skrevet 8. juni 2013 #10 Skrevet 8. juni 2013 Høres ut som KG-chixene tar vare på seg selv.
Gjest Trude Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Du kan jo også tenke deg at mange etablerer seg i slutten av 20- årene- det skjer en del med forbrenningen i 20 årene, og etter å ha vært på farta og på sjekkeren i mange år er det godt å endelig slappe av. I tillegg har mange nå fått fast jobb og er slitne etter en arbeidsdag- og uke. Når det er sagt er det stor forskjell fra område til område- det sosioøkonomiske er en faktor her. Ikke mange på vestkanten som ser ut som du beskriver...
pusekatta Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 I mitt forrige forhold var jeg sammen med en slappfisk, og ble dermed litt av en slappfisk selv Det ble mye kosekvelder med film, god mat, godteri, potetgull.. Han la ikke på seg, for han hadde sikkert en forbrenning utav en annen verden. Jeg la på meg 5 kg, og tenkte av og til at jeg var "penere før", selv om alle andre sa at ikke de kunne se det. Jeg er ganske høy, så jeg har litt å fordele det på. Til slutt trivdes jeg ikke med det, og begynte å trene og spiste bra. Han var totalt uinteressert i kosthold og trening, det var kjipt. Nå er jeg sammen med en som trener, og ser superbra ut Vi trener sammen, og har samme oppfatning av hva man burde og ikke burde stappe i seg. Lite sofasliting og godteri her i gården, så tror ikke vi blir et slikt par som "forfaller sammen". Trives mye bedre slik. Jeg tror det er veldig typisk å ha masse kosekvelder med film og godteri når man får kjæreste, og så skal man ha goood mat og viiin og kosekosekose seg. Dermed kommer kiloene snikende Og så blir det kanskje mindre viktig for en del å pynte seg så veldig. Samtidig kommer det an på hvem man er og hva slags livsstil man har. Det er en del par jeg vet om som begynner å bli ganske runde i kjakene
Gjest .-L-. Skrevet 12. juni 2013 #13 Skrevet 12. juni 2013 Har sett samme tendensen egentlig. For mange betyr forhold stopp i utvikling rundt andre folk, men man utvikler seg innen parforholdet. Samtidig så utstråler man en helt annen sikkerhet og energi når man er i et forhold. De fleste er ikke like avhengig av resultater på andre fronter fordi de har kjæreste. Man får bekreftelsene osv man trenger fra kjæresten.
Lou Salome Skrevet 12. juni 2013 #14 Skrevet 12. juni 2013 Nei, jeg har ingen erfaringer med å sjekke statusen på brasiliansk voksing og bremsespor i buksa til andre, verken på venner i forhold eller de single. Kan heller ikke si noe om eventuelle endringer på det feltet før og etter forhold var etablert. Ingen jeg kjenner innrømmer å se på Paradise eller Cæsar, rømmedipp spiste vi vel på 90-tallet, og de fleste tar seg godt ut. Men alle forfaller fra de er 25 til de blir 45, både single og etablerte. Når jeg tenker meg om, er det de som har en fasade å tenke på, som holder seg best. Og de er gjerne etablerte.
Gjest anonyma Skrevet 12. juni 2013 #15 Skrevet 12. juni 2013 Nei, jeg har ingen erfaringer med å sjekke statusen på brasiliansk voksing og bremsespor i buksa til andre, verken på venner i forhold eller de single. Kan heller ikke si noe om eventuelle endringer på det feltet før og etter forhold var etablert. Ingen jeg kjenner innrømmer å se på Paradise eller Cæsar, rømmedipp spiste vi vel på 90-tallet, og de fleste tar seg godt ut. Men alle forfaller fra de er 25 til de blir 45, både single og etablerte. Når jeg tenker meg om, er det de som har en fasade å tenke på, som holder seg best. Og de er gjerne etablerte. Er uenig med deg. Synes de som ikke har en fasade å tenke på, de som er seg selv og som ikke bryr seg om hva naboen eller andre måtte mene, som holder seg best. De er ærlige med seg selv, og det synes. Kjenner ei som er over 40, hun ser ut som hun er i 20-årene, holder seg helt fantastisk naturlig! Hun har alltid gått egne veier. Fikk sjokk da jeg nylig så henne ( lenge siden ), hun ser bedre ut enn venninnene mine på 27-30. Hun har sikkert ekstremt gode gener, og vet at hun er flink til å ta vare på seg selv, men tror hovedgreia er at hun kjører sitt løp, har aldri vært opptatt av hva andre tenker om henne. Hun har vært arbeidsledig, sykemld, men og gjort mye spennende, har bra utdannelse, mange talenter, men er som sagt ikke opptatt av status overhode.
Gjest Anonym Skrevet 12. juni 2013 #16 Skrevet 12. juni 2013 Kommer alltid til å ta vare på meg selv, om jeg er i et forhold eller ei. For meg er det viktig for min egen del, å føle meg vel, trene regelmessig, spise sundt osv. Det er fint å pynte seg for hverandre, men trenger som sagt ingen som må se meg for at jeg skal holde meg bra. Vil kanskje gjøre litt ekstra hvis jeg er i et forhold, så motsatt av det ts påstår for min del. Men vil alltid prøve å være den beste utgaven av meg selv ( om jeg er singel eller i et forhold )
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #17 Skrevet 12. juni 2013 Begge har forfalt hvilket er trist!!Anonymous poster hash: 5893c...a83 1
Celestina Skrevet 12. juni 2013 #18 Skrevet 12. juni 2013 Jeg tror det kommer helt an på hva slags type mennesker kjæresteparene er jeg. Hvis begge i et forhold er bedagelige av seg, så kanskje de har en større risk til å forfalle. Jeg selv føler jeg tar meg bedre ut i et forhold, fordi jeg får bedre selvtillit av å vite at kjæresten min vil ha meg. Da tar jeg automatisk bedre vare på meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå