AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 På hvilken måte? Enten utseende eller noe hun gjorde. Jeg prøver bare å finne ut hvordan dere menn tenker. Anonym poster: 24a1063e4adaa3e518ae4e150e8df33d
Gjest kimhan92 Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 er bedre å ha ei som er ikke så pen og som er snill og hyggelig enn ei som er drit pen men ligger med alle gutter hun ser , er slem , uhøflig , har et hjerte av faenskap , og som havner bak buret stadig vekk . 6
Mr.Omg Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Pent utseende + stygg personlighet = stygg person Mindre pent utseende + fin personlighet = personen blir penere 7
Gjest JakeGreen Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 ...og som havner bak buret stadig vekk .
Gud Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Ja, det har jeg. Hun var veldig pen, og jeg var betatt. Men nå etterpå er jeg utrolig glad for at hun avviste meg, selv om det var på en ganske ufin måte.
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 Vel, hun ene jeg gikk ut med fant ut at hun skulle avlyse avtaler på dagen fordi det dukket opp andre ting hun ville gjøre. Så ja, følte meg nedprioritert og sa takk og farvel etter at det hadde skjedd 3 ganger.
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Jeg vil ikke si jeg har gått ut med noen "fæle" jenter, men ting har kanskje utviklet seg til å bli destruktivt etterhvert. Det jeg synes er mest fælt er når man kommer til punktet hvor disse kjerringknøla skal prøve å forandre meg, de leter etter feil og blir av/på. Og alle de jeg har blitt mer varm i trøya med har holdt på med dette. Fryktelig slitsomt og irriterende! Man føler seg ikke bra nok! Hvorfor gjør dere sånt? Fy skam! :-P
Leonaen Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 Dere menn er litt morsomme og søte da. Påstår at pene jenter automatisk har stygge personligheter. Kjerringknøler??? Jausau..... Det er nok en del som har datet meg som har endt med å tenke at jeg er en fæl heks. Men jeg vet at jeg ikke er det. Etter mye om og men, så har jeg funnet ut at jeg blir ett følelsmessig vrak og en hurpe uten like, i møte med ting jeg aldri føler jeg takler ordentlig, altså menn. Beklager til dere alle. Men jeg vil fortsette å være meg selv, god på innsiden.
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Dere menn er litt morsomme og søte da. Påstår at pene jenter automatisk har stygge personligheter. Kjerringknøler??? Jausau..... Det er nok en del som har datet meg som har endt med å tenke at jeg er en fæl heks. Men jeg vet at jeg ikke er det. Etter mye om og men, så har jeg funnet ut at jeg blir ett følelsmessig vrak og en hurpe uten like, i møte med ting jeg aldri føler jeg takler ordentlig, altså menn. Beklager til dere alle. Men jeg vil fortsette å være meg selv, god på innsiden. Det er jo ikke helt sant da. En jente er en "heks" når hun oppfører seg som en heks. Dvs når hun er frekk, kaster deg vekk når det dukker noe bedre opp, osv. 1
Leonaen Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har vært i flere situasjoner hvor jeg har endt opp med å oppføre meg som en heks. Mest fordi jeg har blitt så usikker og fordi jeg når jeg blir usikker blir ett helt annet menneske. Det er ikke slik jeg er, overhodet. Jeg har også vært i situasjoner hvor jeg fint kunne kalt en mann for en drittsekk, mest fordi jeg rett og slett ikke har forstått menneske bak, og prøvd å forstå hvorfor noen handlinger førte til en viss oppførsel. I ettertid har jeg vel sett at mannen ikke nødvendigvis var en drittsekk likevel. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg har vært i flere situasjoner hvor jeg har endt opp med å oppføre meg som en heks. Mest fordi jeg har blitt så usikker og fordi jeg når jeg blir usikker blir ett helt annet menneske. Det er ikke slik jeg er, overhodet. Jeg har også vært i situasjoner hvor jeg fint kunne kalt en mann for en drittsekk, mest fordi jeg rett og slett ikke har forstått menneske bak, og prøvd å forstå hvorfor noen handlinger førte til en viss oppførsel. I ettertid har jeg vel sett at mannen ikke nødvendigvis var en drittsekk likevel. Det er derfor jeg sier jeg ikke har gått ut med fæle jenter. Min forbannelse er at jeg som regel forstår hva det er som ligger bak. Dermed prøver jeg å hjelpe henne litt på vei for å se om det er potensiale. Før i tiden gjorde jeg litt mer enn som så. Da var jeg hobbypsykolog på heltid ;-). Derfor ble ting destruktivt. Og så synes jeg kjerringknøl er et veldig fint og beskrivende ord på dere. Man blir jo litt skrudd i hodet av dere, så da må man prøve å ikke like dere så fælt ;-). Endret 7. juni 2013 av Svampebob1
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2013 #12 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg har vært i flere situasjoner hvor jeg har endt opp med å oppføre meg som en heks. Mest fordi jeg har blitt så usikker og fordi jeg når jeg blir usikker blir ett helt annet menneske. Det er ikke slik jeg er, overhodet. Jeg har også vært i situasjoner hvor jeg fint kunne kalt en mann for en drittsekk, mest fordi jeg rett og slett ikke har forstått menneske bak, og prøvd å forstå hvorfor noen handlinger førte til en viss oppførsel. I ettertid har jeg vel sett at mannen ikke nødvendigvis var en drittsekk likevel. Forstår hva du mener, men hvis jeg har en dårlig dag for eksempel, så latt jeg ikke det gå ut over andre med å si frekke ting til de, for å så unnskylde meg om at jeg hadde en dårlig dag. Altså det at man har en grunn for dårlig oppførsel, forandrer ikke faktum at man faktisk oppførte seg dårlig mot en annen. Det går ann å oppføre seg hyggelig på tross av at mann opplever usikkerhet osv. Endret 7. juni 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Nesten utelukkende, tør jeg påstå Anonymous poster hash: b29bc...2ba
Leonaen Skrevet 7. juni 2013 #14 Skrevet 7. juni 2013 Det er derfor jeg sier jeg ikke har gått ut med fæle jenter. Min forbannelse er at jeg som regel forstår hva det er som ligger bak. Dermed prøver jeg å hjelpe henne litt på vei for å se om det er potensiale. Før i tiden gjorde jeg litt mer enn som så. Da var jeg hobbypsykolog på heltid ;-). Derfor ble ting destruktivt. Og så synes jeg kjerringknøl er et veldig fint og beskrivende ord på dere. Man blir jo litt skrudd i hodet av dere, så da må man prøve å ikke like dere så fælt ;-). Jeg har oppfattet deg som en sympatisk mann som har stor forståelse for andre mennesker. Når ting blir destruktivt kan ting bli negativt og når ting blir negativt er det som oftest at den ene eller andre blir oppfattet feil. Hehe Vi kvinner kan også bli litt skrudd i hodet
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2013 #15 Skrevet 7. juni 2013 Jeg har oppfattet deg som en sympatisk mann som har stor forståelse for andre mennesker. Når ting blir destruktivt kan ting bli negativt og når ting blir negativt er det som oftest at den ene eller andre blir oppfattet feil. Hehe Vi kvinner kan også bli litt skrudd i hodet Takk :-). Ja, misforståelser, dvs. det at man ikke forstår hverandre er som regel årsaken til en krangel. Derfor prøver jeg heller å megle litt når jeg eller andre blir sint. Prøve å få ut hva som ligger bak i stedet. Så lenge jeg ikke blir for skrudd i hodet, så er det helt greit ;-)
Leonaen Skrevet 7. juni 2013 #16 Skrevet 7. juni 2013 Forstår hva du mener, men hvis jeg har en dårlig dag for eksempel, så latt jeg ikke det gå ut over andre med å si frekke ting til de, for å så unnskylde meg om at jeg hadde en dårlig dag. Altså det at man har en grunn for dårlig oppførsel, forandrer ikke faktum at man faktisk oppførte seg dårlig mot en annen. Det går ann å oppføre seg hyggelig på tross av at mann opplever usikkerhet osv. Jeg prøver ikke å rettferdigjøre den type handling. Prøver å skape litt forståelse. Selvom man prøver å forstå er det ikke dermed sagt at det er riktig. Kan hende hun ikke hadde en dårlig dag, men ville ha oppmerksomhet eller sint på deg for manglende oppmerksomhet (oppmerksomhet gir trygghet). Turte kanskje ikke si at det var det som var problemet. Angret seg og så selv at det var en dum oppførsel. Og dermed prøvde å minimere problemet(les dårlig dag, unnskyld blabla). Vet ikke helt. Men der er det nok viktig at vi setter beinet ned og er tydelig med hva vi tolererer og ikke. Viser tydelige grenser.
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2013 #17 Skrevet 7. juni 2013 Forstår hva du mener, men hvis jeg har en dårlig dag for eksempel, så latt jeg ikke det gå ut over andre med å si frekke ting til de, for å så unnskylde meg om at jeg hadde en dårlig dag. Altså det at man har en grunn for dårlig oppførsel, forandrer ikke faktum at man faktisk oppførte seg dårlig mot en annen. Det går ann å oppføre seg hyggelig på tross av at mann opplever usikkerhet osv. Dette er det jeg definerer som modenhet. Sjeldent, dessverre :-(. Det er så mye lettere å gi andre skylden, selv når det kommer frem at det var en misforståelse.
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juni 2013 #18 Skrevet 7. juni 2013 På hvilken måte? Enten utseende eller noe hun gjorde. Jeg prøver bare å finne ut hvordan dere menn tenker.Anonym poster: 24a1063e4adaa3e518ae4e150e8df33d De damne jeg har datet har heldivis hatt et ganske stabilt utseende :D Jeg har aldri opplevd å være i den Seinfeld situasjon der dama bytter utseende fra flåttesen til styggesen alt etter som hvilket type lys hun var satt i. Men, jeg har vært i den "bli kjent fasen" der noen har delt sine meninger og syn på ting, og bidratt til at jeg helst vil slippe å se vedkommende igjen....EVER!! Uansett, tror neppe du kommer til langt i denne søken etter hvordan "vi-menn" tenker, siden det ikke er noen fasit på det. 2
Steinar40 Skrevet 9. juni 2013 #19 Skrevet 9. juni 2013 Tja, det som er fælest med jenter/kvinner er nok at de er så styrt av følelser og dermed blir veldig usikre. Hvis vi ser bort i fra alle de som (også) er egoistiske og bortskjemte selvfølgelig
Ferny Skrevet 9. juni 2013 #20 Skrevet 9. juni 2013 Gurimalla. Håper ikke man blir oppfattet som fæl bare fordi man backer ut. Jeg mener i hvert fall det er bedre oppførsel å slå fra seg ting så tidlig som mulig, fremfor å "lure" den andre personen. Og man merker jo selv om man er klar for noe nytt, eller om man tenker at den andre personen gir deg de rette følelsene osv. Jeg har avlyst mange dater i mitt liv. Men da har jeg fått kalde føtter og merket at jeg ikke har lyst til å date (noen). Dumt å kaste bort andre sin tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå