Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Hei.

Er en mann som har vært forlovet med en jente i snart ett år.

For rundt 2mnd fikk vi vite at hun har en cyste på eggstokkene. Og denne skal opereres. Opperasjonen skal bli gjort før 26.6 er det vi har fått avklart. Før vi fikk vite om det nevnte hun at hun opplevde smerter når vi hadde sex. Hun har også blitt fortalt av legene at denne cysten kan sprekke og det er veldig farlig. Hun har sagt hun ikke vil ha sex før etter Opperasjonen fordi hun er redd det skal sprekke. Å det er selvfølgelig ikke noe jeg heller er innterresert i skal sje så vi har ikke hatt noe sex siden da. Det Jeg synes er problematisk er at hun avstår helt fra alt. Hun vil ikke ta på meg, ikke ha noen andre former for sex, ingenting. Jeg begynner å føle det er personlig nå.. Vi har kost oss to ganger på denne tiden ved onanering av hverandre. Jeg skulle ønske vi kunne kost litt oftere. Å tar jeg det opp blir hun sur å sier hun ikke vil risikere å ikke få unger bare fordi jeg vil ha sex.

Men jeg vil jo ikke penetrere. Det kunne jo være farlig. Men jeg ønsker jo å kunne ta på henne å at hun tar på meg. Men det skjer ikke. Hun har sagt det er fordi hun er redd for hva vi kan gjøre om hun blir opphisset, men jeg vet jo t vi ikke skal penetrere så hun trenger ikke være redd for at vi skal ende opp med å gjøre det.

Jeg som mannen i huset ønsker å føle at jenta mi har lyst på meg. Jeg skjønner veldig godt at det ikke er noe moro for henne med denne cysten i seg. Men føler nå bare at hun ikke er innterresert i meg i det hele tatt. Før vi fikk vite dette hadde vi sex rundt 6-7 ganger i mnd, og det er jeg som tar initiativ. Tar initiativ oftere men blir ofte avvist. Å nå er det jo dette, så da nevner hun det så har jeg ikke så mye å si. Føler meg som den verste kåtingen fordi jeg har lyst på dama mi? Men føler ikke hun vil ha noe seksuell kontakt med meg.

Så.

Er dette noe jeg bare burde akseptere og leve med frem til 26 å se hvordan det blir da, eller burde hun gi meg litt kos selv om vi ikke penetrere?

Det er jo mye som går ann å gjøre uten å penetrere mener iallefall jeg.

Hva synes dere? Skal jeg slutte å sutre eller har jeg en liten smule rett?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har cyster på eggstokkene. de sprekker -det er IKKE farlig,men smertefullt ja.

det er ikke farlig å ha sex.

jeg har til tider mye smerter. men det kommer heller av at jeg aldri har mensen.

eller at cystene sprekker. men jeg kan trygt ha sex.

Anonym poster: 5c031c06bc67f26cf93e99dafddf1f32

AnonymBruker
Skrevet

Håpløst å lese innlegg der ikke en setning er korrekt skrevet..

Men, ja, du bør vente til hun er klar. Kroppen hennes er syk og hun opplever stort ubehag, trolig orker hun ikke sex. Ikke press henne, gi henne tid.

Og lær deg og skrive norsk, mann!

Anonym poster: f6d9b9caa565d31e782ffe59b08df789

• Liker 1
Gjest Frustrert
Skrevet

Men, ja, du bør vente til hun er klar. Kroppen hennes er syk og hun opplever stort ubehag, trolig orker hun ikke sex. Ikke press henne, gi henne tid.

Hei.

Beklager å skrive så dårlig å rotete. Men det jeg ville få frem har iallefall blott forstått (forhåpentligvis :-P)

Skjønner at kroppen hennes er syk og respekter det.

Kommer aldri til å presse henne til noe.

Føler meg bare uønske, å da spesielt i senga for tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt cyste på eggstokken, men trodde ikke det var farlig...ikke hadde det noe å si for sex lysta heller, men vi er da alle forskjellige.

Greia sprekker nok ikke om dere koser uten penetrering, beklager, men det virker mer som hun bruker det som unnskyldning for å ikke ha sex i det hele tatt.

Samtidig kan det jo også være at hun faktisk er redd og faktisk har vondt, da er det jo klart lysta ikke er der og det er det jo bare å respektere.

Nå er det jo ikke sååå lenge til du må vente da, hun er vel verdt ventinga? :) Å nappe snabben er nok ikke det kjekkeste når du har lyst dama skal gjøre det, men av og til må man bare innfinne seg med at det oppstår situasjoner man ikke rår over.

Men jo, skjønner deg godt! Sex er godt selv om det ikke er snakk om penetrering, og når man har en deilig kjæreste er det jo klart frustrerende når lysta er der, men ingenting skjer.

Anonym poster: 90b0159f70a2aaab295cfb1f8c29e954

Gjest Frustrert
Skrevet

Har også hatt cyste på eggstokken, men trodde ikke det var farlig...ikke hadde det noe å si for sex lysta heller, men vi er da alle forskjellige.

Greia sprekker nok ikke om dere koser uten penetrering, beklager, men det virker mer som hun bruker det som unnskyldning for å ikke ha sex i det hele tatt.

Samtidig kan det jo også være at hun faktisk er redd og faktisk har vondt, da er det jo klart lysta ikke er der og det er det jo bare å respektere.

Nå er det jo ikke sååå lenge til du må vente da, hun er vel verdt ventinga? :) Å nappe snabben er nok ikke det kjekkeste når du har lyst dama skal gjøre det, men av og til må man bare innfinne seg med at det oppstår situasjoner man ikke rår over.

Men jo, skjønner deg godt! Sex er godt selv om det ikke er snakk om penetrering, og når man har en deilig kjæreste er det jo klart frustrerende når lysta er der, men ingenting skjer.

Anonym poster: 90b0159f70a2aaab295cfb1f8c29e954

Det er nettopp det. Føler hun bruker det for ikke å ha sex :-(

Bare jeg prøver å nærme meg noe blir jeg avist, eller så overser hun det å begynner å snakke eller gjøre noe annet..

Jeg skjønner det veldig godt om hun virkelig har vondt og er redd, men hun gir aldri utrykk for at hun har lyst på meg.

Jeg sa til henne, gleder meg til vi kan ha sex igjen. Da sa hun ingenting. Spurte om ikke hun gledet seg. Fik til svar at hun gleder seg til det er over og hun ikke tenker på sex. Å jeg skjønner det jo så veldig godt at hun gleder seg til det. Men hadde vært godt å høre fra henne at hun faktisk gledet seg til vi kunne ha sex igjen.

Å jeg blir frustrert når hun aldri nevner noe slikt, selv om jeg gjør det.

Er det bare jeg som sutrer eller?

Hun er jo den nydeligste jenta jeg har møtt å jeg har så sinnsykt lyseblå henne! Men føler ikke hun føler samme veien..

Skrevet

Virker ikke særlig interessert i deg. Ærlig talt, selv om det er vondt og ubehagelig, så klarer man å vise at interesse og vise at man har lyst og gleder seg(da spørs det jo om hun i det hele tatt har lyst, selv om hun har cyste eller ikke). Men jeg vet ikke, har jo ikke hatt en slik cyste selv...

AnonymBruker
Skrevet

Auch.. Det er jo ikke så lenge å vente nå da. Men hvor lenge har du visst om det da?

Og jo-da, veldig forståelig synes jeg. Det burde ikke nødvendgvis være nødvendig å gjøre noe som helst, og hvertfall om ikke lysten er der (og det er tildels forståelig for hvorfor en ikke vil ha lysten en gang i utgangspunktet).

Forstår jo og hvordan en kunne ha blitt frustrert i en lignende situasjon, men det er jo viktigere ting på spill da, enn en midlertidig kåtskap. Det burde være hvert fall. Smerter generelt og i dette omådet er ofte slettes ikke behagelig. Det sitter dypt, kan man si.

Men hvorfor er hun redd da? Er ikke dette en realtivt trygg operasjon, om cysten er lokalisert og slikt? Hva sa legen om sannsynligheten for utfallet?

Anonym poster: 538becac19471c922129578c9a915857

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Er en mann som har vært forlovet med en jente i snart ett år.

For rundt 2mnd fikk vi vite at hun har en cyste på eggstokkene. Og denne skal opereres. Opperasjonen skal bli gjort før 26.6 er det vi har fått avklart. Før vi fikk vite om det nevnte hun at hun opplevde smerter når vi hadde sex. Hun har også blitt fortalt av legene at denne cysten kan sprekke og det er veldig farlig. Hun har sagt hun ikke vil ha sex før etter Opperasjonen fordi hun er redd det skal sprekke. Å det er selvfølgelig ikke noe jeg heller er innterresert i skal sje så vi har ikke hatt noe sex siden da. Det Jeg synes er problematisk er at hun avstår helt fra alt. Hun vil ikke ta på meg, ikke ha noen andre former for sex, ingenting. Jeg begynner å føle det er personlig nå.. Vi har kost oss to ganger på denne tiden ved onanering av hverandre. Jeg skulle ønske vi kunne kost litt oftere. Å tar jeg det opp blir hun sur å sier hun ikke vil risikere å ikke få unger bare fordi jeg vil ha sex.

Men jeg vil jo ikke penetrere. Det kunne jo være farlig. Men jeg ønsker jo å kunne ta på henne å at hun tar på meg. Men det skjer ikke. Hun har sagt det er fordi hun er redd for hva vi kan gjøre om hun blir opphisset, men jeg vet jo t vi ikke skal penetrere så hun trenger ikke være redd for at vi skal ende opp med å gjøre det.

Jeg som mannen i huset ønsker å føle at jenta mi har lyst på meg. Jeg skjønner veldig godt at det ikke er noe moro for henne med denne cysten i seg. Men føler nå bare at hun ikke er innterresert i meg i det hele tatt. Før vi fikk vite dette hadde vi sex rundt 6-7 ganger i mnd, og det er jeg som tar initiativ. Tar initiativ oftere men blir ofte avvist. Å nå er det jo dette, så da nevner hun det så har jeg ikke så mye å si. Føler meg som den verste kåtingen fordi jeg har lyst på dama mi? Men føler ikke hun vil ha noe seksuell kontakt med meg.

Så.

Er dette noe jeg bare burde akseptere og leve med frem til 26 å se hvordan det blir da, eller burde hun gi meg litt kos selv om vi ikke penetrere?

Det er jo mye som går ann å gjøre uten å penetrere mener iallefall jeg.

Hva synes dere? Skal jeg slutte å sutre eller har jeg en liten smule rett?

Jeg synes at du har urealistiske forventninger og at du kommer til å slite noe jævlig dersom hun i fremtiden blir gravid, og ikke kan eller orker å ha sex på 8 mnd i den sammenhengen...

Hun skylder ikke deg å ha sex uansett årsak til at hun ikke vil eller kan.

Gjest Gjest
Skrevet

Virker ikke særlig interessert i deg. Ærlig talt, selv om det er vondt og ubehagelig, så klarer man å vise at interesse og vise at man har lyst og gleder seg(da spørs det jo om hun i det hele tatt har lyst, selv om hun har cyste eller ikke). Men jeg vet ikke, har jo ikke hatt en slik cyste selv...

Eh, folk er forskjellige. Jeg har heller ikke lyst på sex om jeg har smerter, naturlig nok.

AnonymBruker
Skrevet

Ta frem hånda! Vil hun ikke så vil hun ikke for helsikke!

Anonymous poster hash: f41a2...010
Skrevet (endret)

Eh, folk er forskjellige. Jeg har heller ikke lyst på sex om jeg har smerter, naturlig nok.

Da spørs det jo om hun har smerter under penetering eller hele tiden? For hvis hun ikke har smerter hele tiden, går det jo an å vise interesser på andre måter. Og jeg tror ikke du helt leste innlegget mitt, jeg så ikke at det er rart hun ikke har lyst på sex. Jeg sa jeg syns det er rart hun ikke viser interesse for han i form av nærkontakt, vise lyst og glede, å glede seg til osv.. ikke at det skal være i form av sex, eller penetering. Men som også sagt, jeg vet ikke hvordan det føles. Jeg forstå det veldig godt hvis hun går å har vondt hele tiden, jeg forstår det ikke så godt hvis hun bare får smerter ved penetering(det var det jeg fikk inntrykk av i hovedinnlegget)

Endret av MLy92
Skrevet

Kanskje hun føler seg så belastet av denne cysten og det kommende inngrepet, at hun bare har skrudd av hjernen helt for alt som har noe med seksuell omgang å gjøre, for å unngå å måtte tenke på situasjonen hun er i fysisk sett?

Skjønner at det er vanskelig for deg, men du bør nok smøre deg litt med tålmodighet, og la henne få litt rom for å slippe å ta stilling til sex akkurat nå! Hun er nok bare veldig bekymret, og forhåpentligvis slipper du nok litt mer til etter at inngrepet er gjort! Bare synd det ikke virker som om dere kan snakke helt åpent om dette temaet..! :-/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner henne godt, det er du som har problem. Bruk høyre hånda da! Herregud, sex er jo ikke alt i livet. Synes du burde vise henne støtte og medfølelse og ikke mase konstant om sex. Jeg sliter psykisk, har gjort det i flere år, hvor den siste tiden jeg er blitt redd fir alt. Og hvor meg og mannen min ikke har hatt sex på 2 år, men han forstår meg og maser ikke. Men så vet jeg at det ikke finnes mange som han.

Anonymous poster hash: 433ad...d54

Skrevet

Hun sier jo årsaken til deg; hun er redd for hva dere vil gjøre hvis/når dere blir opphisset. Les mellom linjene da! HUn vil ikke ha sex, men er smertelig klar over at du er klar som et egg for litt action. Så hun er vel redd for å vekke lyst hos deg med stryke på deg og alt annet. Kanskje overdrevent, men hvis dere har hatt litt push/pull på dette emnet, så har det vel blitt en knute der for henne som gjør at hun bevisst eller ubevisst unngår å koser på deg.

I begynnelsen av graviditeten min hadde jeg ikke sexlyst. Mens typen hadde veldig lyst på meg. Litt etter litt ble det til at jeg unngikk å kose på han, for jeg ville ikke komme i en situasjon der jeg måtte avvise kjæresten min seksuelt. Det var ikke noe mer enn det. Nå har trøttheta mi gått over, og sexlyst begynner å komme tilbake.

Slutt å mas og ha tålmodighet! Du gjør det bare verre med å mase på henne eller hinte om dere kan gjøre noe seksuelt sammen.

Skrevet

Du virker sykt masete og egoistisk, kanskje det er derfor hun er avvisende? Hun er lei av masingen din, og føler at det viktigste for deg er sex. Du burde heller støtte henne i steden for å mase om hva stakkars deg ikke får. Folk er forskjellige og takler ting forskjellig. At noen her kan ha sex i situasjoner som denne betyr ikke at alle vil eller føler for det. Hvis kjæresten din ikke har det så godt og gleder seg til å bli kvitt cysten, så føles det ikke særlig gøy at partneren viser at det er heller sexen han gleder seg til enn at hun får det bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

Da spørs det jo om hun har smerter under penetering eller hele tiden? For hvis hun ikke har smerter hele tiden, går det jo an å vise interesser på andre måter. Og jeg tror ikke du helt leste innlegget mitt, jeg så ikke at det er rart hun ikke har lyst på sex. Jeg sa jeg syns det er rart hun ikke viser interesse for han i form av nærkontakt, vise lyst og glede, å glede seg til osv.. ikke at det skal være i form av sex, eller penetering. Men som også sagt, jeg vet ikke hvordan det føles. Jeg forstå det veldig godt hvis hun går å har vondt hele tiden, jeg forstår det ikke så godt hvis hun bare får smerter ved penetering(det var det jeg fikk inntrykk av i hovedinnlegget)

Det er ikke mye morro å gi en klem til en mann som umiddelbart begynner slik http://www.youtube.com/watch?v=Q8iGzCia-QY og forventer at det betyr sex med en gang! Og TS fremstår som en slik..

Skrevet

Det er ikke mye morro å gi en klem til en mann som umiddelbart begynner slik http://www.youtube.com/watch?v=Q8iGzCia-QY og forventer at det betyr sex med en gang! Og TS fremstår som en slik..

Nå syns jeg du går litt for langt, for jeg tviler sterkt at det er sånn, ikke i nærheten en gang. Om kjæresten min hadde blitt helt kontaktsky, at jeg ikke kunne holdt rundt han en gang, eller gitt han en klem, eller fått ligge inntil han på grunn av en cyste som ikke gjør vondt der og da, da hadde jeg reagert jeg også! Jeg skjønner det veldig godt at hun ikke ønsker sex i form av penetering, fordi det gjør vondt. Men nærkontakt som før burde jo være greit, hvis ikke er det noe galt fra hennes side, akkurat som hun skjuler at hun ikke vil, og bare "skylder" på cysten. Jeg tviler på at det gjør vondt når han gir henne en klem, og jeg tviler på at han stapper henda i boksa hennes med en gang hun gir han en klem, som du tydeligvis tror. E

Skrevet

Lær deg å skrive norsk mann!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg aner ikke om dette er tilfellet for henne, men jeg reagerer med null sexlyst når jeg har underlivsproblemer. Det som skjer da er at jeg føler en intens avsky for min egen kropp, og at den er invadert av sykdom og helsepersonell. Den er ikke noe jeg ønsker å ha noe med å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...