Gå til innhold

Hvordan sminke øyenbryn UTEN å nappe dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Det er jo berre å ta på farge på bryna, det. Personleg likar eg best å bruke anten skugge eller blyant, men det viktigaste er å få rett farge.

Men om du er så jævleg i mot sminke, kvifor i all verda skal du sminke bryna då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest iGirl

Jeg kommer ALDRI til å hverken nappe, skjære eller klippe dem. Hvorfor?

- Jeg gidder ikke.

- Det er ikke noe man må gjøre.

- Det er ikke naturlig og gjøre det.

- Begynner man, må man som regel fortsette for alltid har jeg hørt.

- Hvorfor skal jeg, selv om "alle" andre gjør det?

- Jeg godtar at jeg er som jeg er. Jeg ser ut som jeg gjør, hvorfor gidde å forandre på det?

- Kan ikke folk bare godta seg selv som de ser ut uten å fikse på alt med sminke?

- Det finnes tusenvis av andre viktigere ting å bruke energi på.

- Det er sjelden finere enn unappede.

- Jeg hater sminke og all fokuseringen på det, og det alt alt må være så perfekt.

- Ingen gutter/menn gjør det (blir ramaskrik om de gjør det). Så hvorfor "MÅ" jenter/damer gjøre det?

- Jeg ser ingen vits i å gjøre det.

- Jeg er så glad for at jeg er kvinne og ikke mann. Hadde ikke taklet å hatt en dame som kjæreste som må bruke en evighet på badet og som må sminke seg til enhver tid.

- Jeg aner ikke om andre tenker noe om mine bryn, og ikke bryr jeg meg heller. Jeg gidder ikke å ødelegge utseende mitt med å nappe/skjære/klippe bort bryn eller bruke annen sminke. Så og si alle er penest uten sminke. Jeg studserte mine noe i dag, aldri gjort det før, og jeg ser, dem er ikke helt like og ser hvor jeg kunne nappet, skjært eller klipt for å få de enda mer perfekte. Men hadde jeg gjort det, og ikke fått det ordentlig til hadde det til slutt blitt mye styggere.

Aner ikke hvorfor jeg er så motstander av sminke. Men jeg er drittlei av all den fokusderingen på sminke. Oi, hva i himmelens navn er så dødsfarlig med at 1 hår ikke er like perfekt som resten? Og hva er så grusomt farlig med å vise seg som man er alltid?

Det verste jeg ser er når barn i 10 - 12 - 14 års alderen begynner å sminke seg. De ødelegger jo utseende sitt totalt, de er jo så mye finere uiten sminke. Ingen av dem trenger å bruke sminke.

Piruette: Slik kunne jeg godtatt, men det er jo finere og 100% naturlig med de usminkede.

Anonymous poster hash: 4d4af...e9c

Hva var det du ville ha råd om i tråden din igjen :klo: ??

Endret av poindexter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville farget dem, om de er så lyse at du føler de ikke kommer frem. Er du blond ville jeg kjøpt kolokrem fra Vita i fargen askebrun. Det blir veldig fint. Styr unna Depend, da fargen setter seg på huden om man kommer utenfor brynet noe som er vanskelig å unngå. Hjelper ikke å smøre vaselin rundt heller. Kolokrem farger kun på brynhårene og ikke huden. Anbefales! Da har du alltid fine bryn å slipper sminke dem :)

Anonymous poster hash: 9b9bb...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg napper ALDRI bryna mine.

Jeg BARE retter de opp med litt farge, da de ER veldig lyse og nesten gjennomsiktig noen steder.

Da bruker jeg ØYEBRYNSPENN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt av en tirade du kom med der, TS.

Litt ironisk at du ber om råd til å SMINKE øyenbrynene dine, når du er så imot sminke.

For øvrig, finn en pudderfarge som matcher øyenbrynfargen din, fyll forsiktig inn med fjærlette små strek. Sett det med øyenbrynsvoks. TADA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...