Gå til innhold

Avlyse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har lyst te å avlysa :( Eg er kjempetriste og lei meg, og kjenne at all glede forsvant nå. Den eineste av veninnane mine som kjem er ei som eg har hatt et litt anstrengt forhold te sidan i vinter, og eg kjenne meg einsom og lei meg og har bare lyst til å gråte.

Anonym poster: fa80a8db2dc3d2e6c551feba9ddec85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... ikke greit.. :hug: Regner med det er bryllup det er snakk om? ;)

Hvor langt er dere kommer i planlegging? Er invitasjoner sendt ut? Mye bestilt? Da blir det jo vanskeligere, men å avbestille synes jeg dere skal gjøre om du ikke føler det er greit!! :hug:

Men du angrer ikke på brudgommen regner jeg med, du sier ikke noe om ham? Kan dere ikke gifte dere alene, fint og romantisk og koselig, for å feire at dere har hverandre, er glade i hverandre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Me ska gifta oss om noen uker, alt er klart og har vert det lenge. Det var på ein måte den sista dråpen dette her, ein ette ein har de sagt nei takk nå ette å ha vakla i svara sine lenge. Eg føle meg så nedprioriterte, og eg bare gråte. Forloveden sine venner kjeme, endå de bur lanbt vekke. Er bare mine so ikkje bryr seg. Eg faen bare gråte :(

Skrevet

En stor del av familien min kommer ikke i mitt bryllup heller. Har hatt noen nedturer pga det. Men nå tenker jeg at jeg skal kose meg med de som faktisk setter av en helg til oss! Kan bare ha det så godt de som ikke kommer! Vi skal få det beste bryllupet noen sinne, så kan de angre seg i ettertid.

Tenk på at det er ikke gjestene som er viktigst for at dere skal få en fin feiring!

• Liker 1
Skrevet

Hvem er det som ikke kommer når de er invitert i bryllup?? Så uhøflig og utakknemlig. Dette er vel gjerne noe som planlegges og inviteres til lang tid i forveien, så man kan da ikke unnskylde seg med at man er opptatt den dagen...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En stor del av familien min kommer ikke i mitt bryllup heller. Har hatt noen nedturer pga det. Men nå tenker jeg at jeg skal kose meg med de som faktisk setter av en helg til oss! Kan bare ha det så godt de som ikke kommer! Vi skal få det beste bryllupet noen sinne, så kan de angre seg i ettertid.

Tenk på at det er ikke gjestene som er viktigst for at dere skal få en fin feiring!

Takk snille deg. Men eg snakke om at mine aller nærmaste venninne ikkje kommer, ingen av dei. Ingen. Ikkje jobbkollegaene mine, ikkje venninnene mine, ingen av dei. Eg har ein god kompis då, som kjeme, så eg er ikkje heilt aleina. Men ha en den einaste. Det føles grusomt.

Skrevet

Så utrolig dårlig gjort! Kjenner at jeg blir opprørt på dine vegne. :omg:

Skrevet

Jeg skjønner godt at det er trist, men er ikke det viktigste å inngå ekteskap med ham du elsker? Nyt dagen, og ikke la andre ødelegge gleden deres.

Skrevet

Uff søte deg, så fryktelig trist ... :(

Jeg er igrunn litt i samme situasjon, fordi vi gifter oss langt fra her vi bor er det sånn at de fleste av mine faktisk ikke tar turen. Det er kjempeskuffende, for jeg vet at jeg hadde strukket meg laaaangt dersom det var noen som inviterte meg. Men neida, folk sender en sms noen dager etter fristen og sier "vi har ingen som kan se etter hunden" eller "vi må kjøre flyttelass den dagen" eller "jeg fikk gratistur med stena line den helgen" ....

folk er litt tankeløse, spør du meg. hva er feil med å prioritere litt på tross av, for en gangs skyld .. ?

• Liker 1
Skrevet

Dette hørtes IKKE ut som gode venner, spør du meg... Huff, får helt vondt av å lese det du skriver her... :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, så gode dokker er. Blir reint så eg smile her nå:) Eg vil naturleg vis gjerne gifta meg med han, han er det finaste eg veit. Men er eg redde for at mi side i kirka blir heilt tomme. Foreldra mine vil vera der då, og syster mi og ungane hennes, og tantå mi. Så heilt tomt blir det jo ikkje. Men mannen har øver hundre på si side. Men det verste er følelsen av svik. At eg er så lite verdt på ein måde.

Skrevet

Men det verste er følelsen av svik. At eg er så lite verdt på ein måde.

Akkurat dette skjønner jeg kjempegodt at du føler på, det er ikke en god følelse når de man føler er nærmeste venner nedprioriterer en dag som er så viktig for deg.

Gjest Murica
Skrevet

Får helt vondt av deg, må jo være kjempe sårt...

MEn, om ikke annet, så vet du hvertfall hvor gode venner disse "vennene" dine er.

Sett stor pris på de som faktisk kommer, og du har jo familien din der.

Og du kan jo alltids be folk spre seg til begge sider av kirken, så det ikke virker så tomt, de er jo der for dere begge.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvem er det som ikke kommer når de er invitert i bryllup?? Så uhøflig og utakknemlig. Dette er vel gjerne noe som planlegges og inviteres til lang tid i forveien, så man kan da ikke unnskylde seg med at man er opptatt den dagen...

Jeg er en av de som ikke kommer hvis det blir for mye krøll og bal.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk, så gode dokker er. Blir reint så eg smile her nå:) Eg vil naturleg vis gjerne gifta meg med han, han er det finaste eg veit. Men er eg redde for at mi side i kirka blir heilt tomme. Foreldra mine vil vera der då, og syster mi og ungane hennes, og tantå mi. Så heilt tomt blir det jo ikkje. Men mannen har øver hundre på si side. Men det verste er følelsen av svik. At eg er så lite verdt på ein måde.

Kan ikke folk sette seg litt her og der da, så blir det ikke så lite mennesker på den ene siden i kirka:)

Skjønner godt at du er skuffa og lei deg! Men om du vil gifte deg, så gjør det :)

Skrevet

Huffa, ja da blir det jo annerledes, jeg får helt vondt!! En god klem til deg! :hug:

Ikke mye mer jeg kan si, enn det som de andre har sagt, prøv å fokuser på at du blir gift med mannen i ditt liv og nyt dagen! Ikke la de som ikke kommer ødelegge dagen for deg, selvom det er lettere sagt enn gjort..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det er blant annet i slike tilfeller man blir veldig klar over hvem ens venner faktisk er. Med mindre det er pga økonomien de har avlyst da. Har de sagt noe om hvorfor de ikke kan komme? Er det bare pga avstanden? At de synes det er kjedelig å reise?

Kan du be forloveden din snakke med sine foreldre om at de kan sette seg hvor som helst i kirka. Jeg er klar over at det går litt i mot "tradisjonene", men det burde jo gå an? Alle behøver jo ikke å vite om årsakene heller. Egentlig er det litt rart at det er blitt sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt at du blir lei deg og skuffet. Man regner likssom med at de aller nærmeste vennene setter av tid til å bli med i bryllup. Bor de i nærheten, eller har de lang reise, som gjør at det blir kostnader med reise og overnatting? At det er derfor de avlyser?

Anonymous poster hash: d05c0...83e
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for fina ord, dokker er gode:) Me har betalt reise og øvernatting for alle som bur langt unna så det skyldes ikkje dårleg økonomi jallefall. Sjøl om ein av de sa at det var det som var grunnen. Eg er triste idag og men det er litt lettara nå. Åtta uger igjen, kanskje me får eit mirakel. Tipset om å be folk setta seg alle plassa i kirka var godt, då føles ikkje mi side så tomme :blomst:

Anonymous poster hash: fa80a...85d
Gjest dette
Skrevet

Jeg skjønner at du er trist og at det føles sårende. For å løse litt på problemet, kunne dere kanskje samlet hans venner og kameraten din og venninna di til en vennekveld noen dager før festen, samt å kanskje invitere noen fra slekta di? da blir vennegjengene litt mer "samla" til én vennegjeng som er felles for dere begge. Du er kanskje venn med hans venner også? Jeg synes det var veldig koselig å blande vennegjengene våre litt for en stund siden. I ettertid tenker jeg at det gjør at alle har det mer gøy i bryllupet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...